Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
Arkadaşlar hani rodajda 5bin devir geçilmez ya ben full 5bin geçmeden 60görüyorum en fazla otoyolda falan sıkıntı oluyo sizdede aynımı biraz geçsem 5bini sıkıntı olurmu ?

YAni anlık olarak geçmende bi sıkıntı olacagını sanmıyorum, rodaj dedigimiz şey zaten motorun sınırlarını çok zorlamamaktır.. Sürekli 7-8 bin çevirmemek, motoru devirsiz bırakmadan kullanmamak vesaire gibi..

Ara ara bende geçiyorum 5bin deviri ama sürekli kalmıyorum oralarda..
 
Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
448
1272014131311912.JPG


Derbi'de kullandıkları 150'lik motoru denedim, düzde 100 civarı gidebiliyor, yokuş aşağı 118 gördüm. 100 kilometrede toplam tüketim 2,1 litre/100km oldu. Bu sanırım biraz daha hızlı gidiyor, tüketimin fazla olması normaldir.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
Bugün lastiklerin gerçekten çöp oldugu gerçegi ile karşı karşıya kaldım, yaklaşık 50km sürat ile giderken önümdeki trafik birden yavaşladı, derken sol şeritte giden bi araç bodoslama önüme daldı, bende arka frene asıldım haliyle, direk kilitlendi ve motor kaymaya başladı, allahtan dizlerimle sıkı tutuyordum da devrilmedi..

Ne yapıp edip lastigi degiştirecegim ama güzel marka model hangisidir onu bilmiyorum..
 
Katılım
27 May 2014
Mesajlar
7
<a target="_blank" href="http://imageshack.us/photo/my-images/850/5zbjy.jpg/"><img src="http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/850/5zbjy.jpg" border="0"></a>

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

a>
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
58
850 km oldu dortkere pelit sirtndan indim 149 vrdu erzinan kemah pelit sirti yazarsanz gorursnz yokus asagi ama duzlukte 8 bin devirde tikaniyo 120 yi gecmyo
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
850 km oldu dortkere pelit sirtndan indim 149 vrdu erzinan kemah pelit sirti yazarsanz gorursnz yokus asagi ama duzlukte 8 bin devirde tikaniyo 120 yi gecmyo

160 km de düz yolda 137 gördüm redline ye girmeden ya sen basmadın yada sıkıntı var

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------

arkadaşlar bu motora koruma demiri takılmıyo dimi takılırsa nasıl takılır?

birde ilk alındığında buji anahtarı vb verildimi siz de?



:cat:
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
Avadanlik maalesef yok motorlarda, cok sacma ama maliyeti dusurme cabalarindan dolayi.. Koruma demiri vesaire gibi aksesuarlar ile ilgili bi gelisme yok sanirim..
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Motoru aldığım bayiyle görüştüm. İstanbuldaki en büyük bayilerden birisidir. Koruma demiri 1 ay gibi bi süre içinde çıkıcak ve satışa sunulucak motor yeni olduğu için şuan yok ama üretilecek bilgisini aldım bilginize
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
Ya arkadaşlar ben motoru aldım ama plakayı hala çıkaramadım var mı istanbul içinde yardımcı olacak birileri?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
160 km de düz yolda 137 gördüm redline ye girmeden ya sen basmadın yada sıkıntı var

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------

arkadaşlar bu motora koruma demiri takılmıyo dimi takılırsa nasıl takılır?

birde ilk alındığında buji anahtarı vb verildimi siz de?

[url]http://i.hizliresim.com/5p4Ymd.jpg[/url]

:cat:

Rodajda bu tür denemeler yapma ve asla motoru kırmızı devir bölgesinde sürme, benden söylemesi.
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
Yok kırmızıda falan sürmem zaten denedim kaç görcek diye sonra motorun sesi değişti şüpelendim neyseki egzoz vidası gevşemiş :D
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
58
1000 km ye yaklastı 140 vurdum ama kafamı siperligin arkasına soktum rüzgar kesiyor hızı
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
65
arkadaşlar alan arkadaşların hiç biri de mi rodaj dönemi bitmeden basarlar alanlar 130 gördüm 140 gördüm arkadaşlar motor sağlığı için en azından 2500 km sabredin daha sonra daha iyi verilere ulaşırsınız değil yapmazsanız yok motor dökülüyor yok motor bozuldu dersiniz bence ilk önce kullanıcı olarak sorumluluğumuzu bilelim sonra motordan isteklerimizi isteyelim. zamanında bakım ve kaliteli yağ kullanımı yeni alacak arkadaşlarda lütfen buna dikkat etsinler. bu tamamen kendi iyiliğimiz için. herkese kazasız belasız günler dilerim.yeni alacak olanlara da şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben de onu demek istiyorum da işte arkadaşlar nedense rodajı bitmemiş motorda denemeler yapıyorlar. Bir de şunu diyeceğim, Derbi STX 150 bu motor çıktığında piyasada yoktu. Artık olduğuna göre aynı fiyata ben olsam Derbi'yi alırım. Hem daha güzel hem de daha iyi bir marka... Tabi her ilde servisi olmayabilir. Gerçi o 150 cc...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
63
Ben de onu demek istiyorum da işte arkadaşlar nedense rodajı bitmemiş motorda denemeler yapıyorlar. Bir de şunu diyeceğim, Derbi STX 150 bu motor çıktığında piyasada yoktu. Artık olduğuna göre aynı fiyata ben olsam Derbi'yi alırım. Hem daha güzel hem de daha iyi bir marka... Tabi her ilde servisi olmayabilir. Gerçi o 150 cc...

AYNI KASA üzerinde aynı makineler bence. Sen neye göre daha iyi dedin?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Derbi marka olarak daha iyi bir marka ve de görüntüsü daha güzel bence. Mondial'in renkleri bana pek hitap etmiyor. Şimdi Derbi'yi alırım dedim ama 150 cc olacaksa Z-One 150'yi tercih etmek daha iyi olabilir çünkü üzerindeki motor CBF 150 motoru, titreşim yok. Üçünü de test etmek lazım.
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
2
arkadslar ben bugun mondial 150 lik olanı aldım bugun ilk gun olarak fazla bısey söylenılmez ama almamdakı sebeb ise herkez yok cin yok söyle böyle inat ettim aldım bakalım dedikleri kadar warmıymıs göricezzz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

150-Z one S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst