Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Polisin bir şey demeyeceğini bilsem taktırmak için çabalarım da daha doyamadım artı maddiyat elvermiyor
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
7
Arka plakalık ve sinyaller hoşuma gitmedi. Leyli sinyalim içinde olduğu stopları taktırmak istiyorum. Plakalığu nasıl ve nerede hqllettirebilirim? Dizayn önerileriniz nelerdir bu konuda?

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:02 ----------

http://www.motordelisi.com/forum/mo...aki-ninja-300-uzerinde-neler-yapilabilir.html
Buradaki egzos? Yorumlarınız nedir hakkında? Videoyu indirmedim linki yazdım sorun olmaz umarım
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Çanakkale İstanbul arasında gittim geldim. Bugün geliboludan yola çıkıp beylikduzune 270 km mesafeyi 2.20 dakikada aldım. 14 l yakut tuketti
 
Katılım
24 May 2014
Mesajlar
23
Bu akşam 20:30 civarı beylikdüzü real'in arka yolundan geçen bi tane ninja gördüm yeşil se'dı sesini canlı duymak nasip olmamıştı çok hoşmuş gerçekten forumdan bi arkadaşsa geçen selamlar :mrgreen:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Ben de oradan geçiyorum ama ben değilim işten yeni çıktım :) dıştan duymak nasip olmadı
 
Katılım
24 May 2014
Mesajlar
23
Gönlümde ninja vardı benimde başlıkta da konuşmuştuk gerçi, o mudur bu mudur derken honda cbr 250r aldım. bende acemiyim daha kaza maza olursa kawa grenajları ya da parçaları pahalı diye honda tercih ettim. 2 sezon sonra filan kawasakiye geçme niyetindeyim gerçekten çok hoş görünüyor dışardan, sürüşüne bişi diyemeyeceğim çünkü bilmiyorum :queen: sahibi olan arkadaşların hepsine güle güle kullanmayı diliyorum bir gün bende umarım diyerekten selamlar hepinize :)
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Gönlümde ninja vardı benimde başlıkta da konuşmuştuk gerçi, o mudur bu mudur derken honda cbr 250r aldım. bende acemiyim daha kaza maza olursa kawa grenajları ya da parçaları pahalı diye honda tercih ettim. 2 sezon sonra filan kawasakiye geçme niyetindeyim gerçekten çok hoş görünüyor dışardan, sürüşüne bişi diyemeyeceğim çünkü bilmiyorum :queen: sahibi olan arkadaşların hepsine güle güle kullanmayı diliyorum bir gün bende umarım diyerekten selamlar hepinize :)

İnşallah kullanma fırsatın olur, cbr 250r kullanmış biri olarak söyleyeyim cbr'dan çok daha keyifli bir motor hatta bana yakınsan gel bir gün motorları değişip tur atalım ne demek istediğimi anlarsın, Allah sana 600'lüğünü nasip etsin inşallah, bu arada ben hep söylerim kaza yapmaktan korkma korkarsan yaparsın önemli olan dikkatli olman korumaların da tamsa tamamdır, trafikte dikkat korunmaktan ve korkmaktan daha önemli, ön görülerinin çok iyi olması lazım her türlü olasılığı hesap edebilmelisin bu bazen gereksiz önlemlerede sebep verebilir ama olsun
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Teşekkür ederiz kardeşim sendende allah razı olsun Bende senin gibi acemiyim. Motorun orinal koruma takozlarını taktırdım.şimdide eğitime gidiyorum Ninjayi alalı 2 hafta oldu ama henüz binmiş değilim. Eğitimlerde yamaha 125 kullanıyorum.önümüzdeki hafta kısmetse bende ninjamla trafiğe çıkacağım :)
 
Katılım
24 May 2014
Mesajlar
23
İnşallah kullanma fırsatın olur, cbr 250r kullanmış biri olarak söyleyeyim cbr'dan çok daha keyifli bir motor hatta bana yakınsan gel bir gün motorları değişip tur atalım ne demek istediğimi anlarsın, Allah sana 600'lüğünü nasip etsin inşallah, bu arada ben hep söylerim kaza yapmaktan korkma korkarsan yaparsın önemli olan dikkatli olman korumaların da tamsa tamamdır, trafikte dikkat korunmaktan ve korkmaktan daha önemli, ön görülerinin çok iyi olması lazım her türlü olasılığı hesap edebilmelisin bu bazen gereksiz önlemlerede sebep verebilir ama olsun

Hocam haklısın, trafikte kafanın kaza yapacağım stresiyle dolu olmasının insanın dikatini daha çok dağıttığını biliyorum benim ki öyle birşey değildi. Olur da yaparsak kazayı iye ilk motorum çünkü çok yüksek meblalı yatırmak istemedim. Tüm koruma ekipmanlarını ve sürüş eğitimini motoru almadan önce aldım. Fakat şanssızlığıma ehliyet dosyam hala millieğitimden gelemedi ehliyet yok diye yollara düşemiyorum. Aldıgım motorla bi 30bin km filan deviyerim sonrasında ninja 300 istiyorum 600cc benim için fazla tüketiyor :)

Teşekkür ederiz kardeşim sendende allah razı olsun Bende senin gibi acemiyim. Motorun orinal koruma takozlarını taktırdım.şimdide eğitime gidiyorum Ninjayi alalı 2 hafta oldu ama henüz binmiş değilim. Eğitimlerde yamaha 125 kullanıyorum.önümüzdeki hafta kısmetse bende ninjamla trafiğe çıkacağım :)

Motoru alınca dayanamam binmek isterim diye ben eğitimi motoru daha almadan gerçekleştirdim. Fakat yukarda da yazdım ehliyet yok işin ironik kısmı o oldu benim için :pr: 1 hafta içinde gelmesi lazım artık gelirse bende yollara çıkacağım :)

Başlığın sıkı takipçisiyim motor hakkındaki deneyim ve izlenimlerinizi bol bol yazmanız dileğiyle,

Herkese öncelikle güvenli, sonra keyifli sürüşler diliyorum
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Kawasaki 30. yıl yeni renkleri duyrulmuş bir sürü renk seçeneği var.
https://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/15_ex300ab_gallery_e.html

Kişisel fikrim:
Beyazlı çalışma dışındakiler fazla uydur kaydır göründü bana. Beyazlı çalışmada Ninja ZX-10R ve Ninja ZX-6R'a yakıştıgı kadar yakışmamış Ninja 300'e. Bence beyazı ninja 300de bol kullanmışlar :D Fakat metalik gri Ninja hoş olmuş.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Kawasaki 30. yıl yeni renkleri duyrulmuş bir sürü renk seçeneği var.
https://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/15_ex300ab_gallery_e.html

Kişisel fikrim:
Beyazlı çalışma dışındakiler fazla uydur kaydır göründü bana. Beyazlı çalışmada Ninja ZX-10R ve Ninja ZX-6R'a yakıştıgı kadar yakışmamış Ninja 300'e. Bence beyazı ninja 300de bol kullanmışlar :D Fakat metalik gri Ninja hoş olmuş.

Yeşil-siyahı hiçbirine değişmem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst