Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
7
Selamlar... Bu üründen aliexpress de var 20$. Denemeye değer mi sizce? Ürünün orijinali gördüğünüz için değerlendirme yapabilirmisniz? teşekkürler... http://www.aliexpress.com/item/NEW-2012-PRO-Super-Thin-6-Speed-Universal-Digital-Neutral-Gear-Indicator-for-Motorcycle/1200145460.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

neye ihtiyacınız olduğunu en iyi siz bilirsiniz. naçizane tavsiyem madem acemisiniz, gözlerinizi mümkün olduğunca yoldan ayırmayın. gösterge tablosu -özellikle ilk kullanmaya başladığınızda- dikkatinizi dağıtır.
motora trafikte binmeye başladınız mı?

Selamlar... Bu üründen aliexpress de var 20$. Denemeye değer mi sizce? Ürünün orijinali gördüğünüz için değerlendirme yapabilirmisniz? teşekkürler... http://www.aliexpress.com/item/NEW-...Gear-Indicator-for-Motorcycle/1200145460.html
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Dostum sipariş et olsun bitsin alt tarafı 40 lira zaten :) işe yarayıp yaramadığını motor üzerinde denersin :) dış görünümüne bakıp kimse bişey söyleyemez bence. öyle çok sofistike bir sistem olduğunu düşünmüyorum ben. 40 lirayada bu işi yapan malzeme vardır yani.
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348

KTM 390 Duke vs Ninja 300 karşılaştırması hintliler yapmış baştan sona izleyin çok makara olmuş. :cherry:
 

eod

Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
196
@07mehmet07

bugün saat 7-8 sularında kemer 'den antalyaya doğru bir ninja 300 se gördüm sen miydin ? artçında vardı bir tane ? karşı şeritteydm dörtlü yakmış birşeyler atıştırıyordum aracın içinde :D net göremedim motoru ya
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
@07mehmet07

bugün saat 7-8 sularında kemer 'den antalyaya doğru bir ninja 300 se gördüm sen miydin ? artçında vardı bir tane ? karşı şeritteydm dörtlü yakmış birşeyler atıştırıyordum aracın içinde :D net göremedim motoru ya

Yok hocam ben bir aydır Alanya'dayım Kemer'den ayrıldım artık ama bu hafta sonu Antalya merkezde olcam görürsen benimidir, zaten toplasan 4-5 tane ancak vardır herhalde ninja300, plaka gat13
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Yaptır abi ben de meraklardayım bakalım sesini dinleme maksatlı buluşalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

Tatile çıkacaktık ne oldu abi iptal mi ? Arada çıkıyorum akşamları

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

Çıkacaktın olacaktı
Volkan egzoz'u taktırdım haberin olsun
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Ctesi memlekete gidiyorum cuma 6da çıkıyorum işten
metrobua durağı civarında müsait olursan buluşalım bakalım nedir ne değildir abi

hayırlı olsun bu arada
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Cuma bana uyar basınexprese yolundan gidiyorsan yoldaşa buluşa biliriz.gaz açmaya korkuyorum ses fena.görüntüsü çokta güzel değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Hocam video atacaktın ses güzelse taktırmak için sırada bekliyoruz :queen:

Video yüklemeden anlamıyorum ama bugün yarın hallederiz
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
7
Takılan egsozun videosunu bekliyoruz benimde takdırma düşüncem var bir fikrimiz olmuş olur. Acaba egosa tattırmaya değer mi yada daha doğrusu ihtiyacımızı giderir tatmin eder mi Şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
İle motorla git gel km çok artıyor onun yerine haftada bir gün binip tam biniyorum
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
7
Stop lambasının içinde sinyalleri olan stop lambası videoları var acaba satışı nerede bilen var mı? Bu ve benzeri aksesuar satılan önereceğiniz yerler var mı? Teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst