- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,437
- Motosikleti
- Henüz yok.
Abiler bi kaç sıkıntım var benim yardımcı olursanız sevirim. 1.motor vites geçişleri inanılmaz sert boşa geçmesi imkansız gibi. 2. Işıklarda falan durunca direk stop ediyo. 3. Motorda gaz açınca boğuluyomuş gibi oluyo. Önce kendini bi silkeliyo sonra hızlanmaya başlıyo. Ve son olarak rolantide dururken devir 3000 i geçiyo. Daha 15 km oldu motoru alalı bunlar normal mi yoksa sıkıntı mı var?
doğrudur mondialin genelinde bu böyledir debriyaj ayarı yapın ve uygulayın , veya koldan ayarlayın. ışıklarda stop ediyor diyorsun buna cevabım rolantin düşük olurdu, rolantide devir 3000 diyorsun jikleyi bir kontrol edermisiniz lürfen. birden gazı kökleymeyin gazı yedirerek uygulayın.
Son düzenleme:
