- Katılım
- 16 May 2014
- Mesajlar
- 33
Hayırlı olsun.. kazasız sürüşler...
Hayırlı olsun.. kazasız sürüşler...
Bende motorumu dün teslim aldım herşey tamam ama sadece benzin olayına takıldım. Ok aşağıdayken mi yedek depoda yukarıdayken mi çözemedimbi yardımcı olursanız çok makbule geçer abiler
![]()
bende öyle biliyorum da kitapçıkta ters söylüyo kafam karıştı o yüzdenkova işareti vardır, dolu kova ana depo, yarım kova yedek depo olarak gösterilmektedir.
Hayırlı olsun kazasız belasız sürersin inşallah bu arada bende boşa alırken zorlanıyorum biraz bazen tek basışda geçiyo bazende uğraştırıyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------
Motorun aküsü müthiş yarım saniyede çalıltırıyorum motoru![]()
motorsiklet karburotorlu enjeksiyonlu değil yenialan arkadaşlar hayırlı olsun rolanti ayarı 1.5 da verimli çalışıyor ilk bakımda bujisini değiştirin çekiş fark ediyor.
motorsiklet karburotorlu enjeksiyonlu değil yenialan arkadaşlar hayırlı olsun rolanti ayarı 1.5 da verimli çalışıyor ilk bakımda bujisini değiştirin çekiş fark ediyor.