Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
27
Ryl5D6.jpg
[/url][/IMG] arkadaslar benim 125 cc motorum motul 15-50 yag on 14 disli 15 e yukselttim ve sonuc cook iyi artik artcimla 100 km hizlarda sabit gidebiliyorum yani motorun gosterdigi 100 gps de kacla gidiyor denemedim
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
[url=http://hizliresim.com/Ryl5D6][url]http://i.hizliresim.com/Ryl5D6.jpg[/url][/url] arkadaslar benim 125 cc motorum motul 15-50 yag on 14 disli 15 e yukselttim ve sonuc cook iyi artik artcimla 100 km hizlarda sabit gidebiliyorum yani motorun gosterdigi 100 gps de kacla gidiyor denemedim

100 km hizla ne kadar süre gidebiliyorsun?
arka amortisor değişik duruyor rahatligindan memnun musun?

orijinal cift helezon yoldaki cukuru hemen hissettiriyor
ön amortisör hassas güzel

gösterge 7 kmh fazla gosteriyor benim motorda

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------

20-50 biraz kalin gelebilir fiyat sorun degilse 15-40 motul kullanmani tavsiye ederim biraz pahali ama motorda yagin onemi cok

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

Pardon 15-50 diyecektim

bizim motorlarin komple silindir piston segman 69.40 tl
motul yağ 35 tl civari litresi
2 litre motul yağ parasına piston segman silindir komple değişiyor

yagda dikkat etmek gereken API sınıfı degeri kaç
API yazısının sagina gelen harf yükseldikçe koruma sinifi artiyor
petrol ofisi api sl
castrol edge api sn

piyasadakiler genelde sg sh falan

motul yağı kac km de degisiyorsun?
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Kardeş hayırlı olur İnşallah. Tekrardan bir motor almak istiyormusun? Aklında neler var?

Pulsar almak için sattım hocam zaten. Yoksa bi sıkıntım yoktu güzel geçiniyorduk Supeboy'la, sakin seviyeli bi ilişkimiz vardı. Ama çeldi aklımı pulsar karşı koyamadım :pl: 1900 liraya verdim 3000 km de
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
27
100 km hizla ne kadar süre gidebiliyorsun?
arka amortisor değişik duruyor rahatligindan memnun musun?

orijinal cift helezon yoldaki cukuru hemen hissettiriyor
ön amortisör hassas güzel

gösterge 7 kmh fazla gosteriyor benim motorda

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------



bizim motorlarin komple silindir piston segman 69.40 tl
motul yağ 35 tl civari litresi
2 litre motul yağ parasına piston segman silindir komple değişiyor

yagda dikkat etmek gereken API sınıfı degeri kaç
API yazısının sagina gelen harf yükseldikçe koruma sinifi artiyor
petrol ofisi api sl
castrol edge api sn

piyasadakiler genelde sg sh falan

motul yağı kac km de degisiyorsun?
Duz yolda istedigim kadar gidebiliyorum ama gps ile olcmedim zaten kesin 100 gitmiyorumdur yanilma payi vardir evet arka amortisorler degisti bunlar biraz daha rahat motul yagi 2 kez kullandim ve iyi oldugununfarkettim motorun sesi bile toklasti o yuzden motul kullaniyorum
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
Pulsar almak için sattım hocam zaten. Yoksa bi sıkıntım yoktu güzel geçiniyorduk Supeboy'la, sakin seviyeli bi ilişkimiz vardı. Ama çeldi aklımı pulsar karşı koyamadım :pl: 1900 liraya verdim 3000 km de

Kradeşim güzel satmışssın süperboyu, pulsar sanırım sıfır alıcaksın hayırlı olsun...
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
Arkadaşlar bizim şu motorların motor kısım olan bazı yerlerin sırrı kalkmış yani siyah boyası kalkmış, acaba bakım olarak ne önerirsiniz? boyanın üstüne atabileceğimiz sprey boya falan veyahut boya koruma falan yapabilirmiyiz? Ben görselliğe önem veririmde. Ayrıca zincir yağlamasını kaç km.de yapmalıyız? ve zincir yağlamam gerektiğinde gires yağ sürmeyi düşünüyorum. Değerli fikirlerinizi alabilirmiyim.
Kazasız Belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Arkadaşlar bizim şu motorların motor kısım olan bazı yerlerin sırrı kalkmış yani siyah boyası kalkmış, acaba bakım olarak ne önerirsiniz? boyanın üstüne atabileceğimiz sprey boya falan veyahut boya koruma falan yapabilirmiyiz? Ben görselliğe önem veririmde. Ayrıca zincir yağlamasını kaç km.de yapmalıyız? ve zincir yağlamam gerektiğinde gires yağ sürmeyi düşünüyorum. Değerli fikirlerinizi alabilirmiyim.
Kazasız Belasız sürüşler dilerim.

Spreyle boyarsan uzaktan belli olmaz ama yakından daha kötü görünür. İşini bilen bi boyacıya götür halletsin. Çok kolay çıkıyor o kaplamalar
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Arkadaşlar bizim şu motorların motor kısım olan bazı yerlerin sırrı kalkmış yani siyah boyası kalkmış, acaba bakım olarak ne önerirsiniz? boyanın üstüne atabileceğimiz sprey boya falan veyahut boya koruma falan yapabilirmiyiz? Ben görselliğe önem veririmde. Ayrıca zincir yağlamasını kaç km.de yapmalıyız? ve zincir yağlamam gerektiğinde gires yağ sürmeyi düşünüyorum. Değerli fikirlerinizi alabilirmiyim.
Kazasız Belasız sürüşler dilerim.

araba yikama makinesiyle yakindan yıkama
muhtemelen ondan soyulmustur
ben ayda 2 ayda bir falan anca yikarim
az tozlu kalsin ki nazar değmesin :)

kaucuklu gress aldim yeşil renk (kalsiyumlu gres diye de geçiyor)
1 kg 8 tl
lukoil markası
petrol ofisi bulursanız ondan alabilirsiniz

250-500 falan derler de
kafana göre takil derim
100 150 de de yola çıkacağım deyip yaglayabilirsin

sprey boya alacaksan mat siyah olmasına dikkat et
3 tl ye aldim geçen 200 ml sprey
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
araba yikama makinesiyle yakindan yıkama
muhtemelen ondan soyulmustur
ben ayda 2 ayda bir falan anca yikarim
az tozlu kalsin ki nazar değmesin :)

kaucuklu gress aldim yeşil renk (kalsiyumlu gres diye de geçiyor)
1 kg 8 tl
lukoil markası
petrol ofisi bulursanız ondan alabilirsiniz

250-500 falan derler de
kafana göre takil derim
100 150 de de yola çıkacağım deyip yaglayabilirsin

sprey boya alacaksan mat siyah olmasına dikkat et
3 tl ye aldim geçen 200 ml sprey

Çok Teşekkürler kardeşim, çok yardımcı oldun. Saygılar...
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Hala mavi s.boy resmi paylaşan yok. Bu gidişle ben alıp paylaşıcam sanırım :)
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
27
Arkadaslar merhaba size birsey sormak istiyorum motorumu 125,cc yaparket karburatoru degistrmek istedim ve bi tane aldim sonra motoru yapan usta uzerindekiler daha iyi is yapiyor diye geri ver dedi geri vermek icin gittim ama adam almadi onun yerine baska birsey al dedi bende xenon far aldim onun yerine bunu motoruma montalayabilir miyim
 
Katılım
11 Kas 2009
Mesajlar
7
Bunlarda benden olsun forum canlansın :) motorun tek eksiği gaza çok geç tepki vermesi ve 6000 devir altında boğulması cuplar bile hiç bir devirde boğulmuyor ancak 100lük debriyajlı serilerde hastalıkmış bu serviste öyle deniyor. Ayrıyetten arka süspansüyonları çok sert gördüğüm kadarıyla 2 tane yay var iç içe o yüzden sert sanırım ama belki o içeride yay çıkarılabilirse daha iyi olacağını düşünüyorum.

P39QW8.jpg
[/url][/IMG]
glaX0N.jpg
[/url][/IMG]
ZN4Yog.jpg
[/url][/IMG]
oQvE4Q.jpg
[/url][/IMG]
lYlE5B.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
27
Bunlarda benden olsun forum canlansın :) motorun tek eksiği gaza çok geç tepki vermesi ve 6000 devir altında boğulması cuplar bile hiç bir devirde boğulmuyor ancak 100lük debriyajlı serilerde hastalıkmış bu serviste öyle deniyor. Ayrıyetten arka süspansüyonları çok sert gördüğüm kadarıyla 2 tane yay var iç içe o yüzden sert sanırım ama belki o içeride yay çıkarılabilirse daha iyi olacağını düşünüyorum.

[url=http://hizliresim.com/P39QW8][url]http://i.hizliresim.com/P39QW8.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/glaX0N][url]http://i.hizliresim.com/glaX0N.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/ZN4Yog][url]http://i.hizliresim.com/ZN4Yog.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/oQvE4Q][url]http://i.hizliresim.com/oQvE4Q.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/lYlE5B][url]http://i.hizliresim.com/lYlE5B.jpg[/url][/url]
İcerdeki yayi cikarmayi dusunme 5 kademeli o amortisor su an 4 kademede olmasi lazim benimki oyle idi 5 e alirsan biraz daha yumusak olacaktir
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
Bunlarda benden olsun forum canlansın :) motorun tek eksiği gaza çok geç tepki vermesi ve 6000 devir altında boğulması cuplar bile hiç bir devirde boğulmuyor ancak 100lük debriyajlı serilerde hastalıkmış bu serviste öyle deniyor. Ayrıyetten arka süspansüyonları çok sert gördüğüm kadarıyla 2 tane yay var iç içe o yüzden sert sanırım ama belki o içeride yay çıkarılabilirse daha iyi olacağını düşünüyorum.

[url=http://hizliresim.com/P39QW8][url]http://i.hizliresim.com/P39QW8.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/glaX0N][url]http://i.hizliresim.com/glaX0N.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/ZN4Yog][url]http://i.hizliresim.com/ZN4Yog.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/oQvE4Q][url]http://i.hizliresim.com/oQvE4Q.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/lYlE5B][url]http://i.hizliresim.com/lYlE5B.jpg[/url][/url]

Güle Güle bin kardeşim; ALLAH kaza bela vermesin. Maşallahı var motorun...
 
Katılım
11 Kas 2009
Mesajlar
7
İcerdeki yayi cikarmayi dusunme 5 kademeli o amortisor su an 4 kademede olmasi lazim benimki oyle idi 5 e alirsan biraz daha yumusak olacaktir
Benim ki de şuan 5. kademede ancak daha çok fazla sert. İçeride ki yayı çıkarılmış bazı superboylar gördüm belkide fabrika yeni serileri o şekilde üretiyordur artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:04 ----------

Eyvallah kardeşim Allah razı olsun amin..
Güle Güle bin kardeşim; ALLAH kaza bela vermesin. Maşallahı var motorun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst