Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2011
Mesajlar
152
CBR250R de patlama ve patırdama yapmayan egsoz çalışmalarımız hız kesmeden devam ediyor.
CBR 250 R de full karbon AVCROM ex-ha-ust patırdı yapmayan tok ve net sesi durmadıysanız cbr dinledim demeyin...AVCROM ex-ha-ust .TOKAT yollarında
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
Ben h4 osram night breaker taktim yol aydinlatmasi super xenon gbi beyaz yanmiyor tabi normal helojen far gibi ama biraz dha beyaza dönük ömürlük ampul. Xenonlar yagmurda ve hani rengi griye dönük berbat asfaltimizda iyice berbat oluyor.

500 600 liralik xenon um hiç olmadi :) görüş açısı cok iyi olabilir ama okadar parada verilirmi düşünmek lazim bnce

Benimde orjinal farın uzunları bozulduğu için yeni ve daha iyi bir aydınlatma arayışındayım, aydınlatla 12 volt 55 watt değil mi? birde internetten aldıysan linkini paylaşabilir misin?
 
Katılım
23 Haz 2014
Mesajlar
27
Merahaba,

İsmim yavuz İstanbul Kartal 'da oturuyorum. 250 R düşünüyorum sıfır mı ikinci el mi alsam kararsızım. Hali hazırda RR DD2509E-9 2006 model motor kullanıcısıyım. Motorumu satıp tarz değişikliği yapmak istiyorum. Daha atik ve spor görünümlü 250 R almak istiyorum. Genelde artçım eşim oluyor. Boy 187 kilo 105 sizce motor ufak durur mu?
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
En güzelini yapmışınız.Kesinlikle bekleyin derim ama yinede dikkatli olun siz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

Bu arada tüm cbr250 kullanıcılarına merhaba size danışmak istediğim bir konu var.Önümüzdeki ay ehliyetimi alıyorum şuan 15-16bin tl param var.2000 tl sini ekipmana ayırdım.Honda gs1 gs2 ye katıldıktan sonra sıfır cbr250 almayı düşünüyorum.Çok fikir veren var kimisi 125'lik al diyor kimisi zaten sıkılacaksın 250 ile başla diyor.Sizce cbr 250 içinde olduğum şartlara uygun mudur ? Teşekkür ederim. :)


Kesinlikle 250 lik al ben 1 ay dayanabildim 125 liğe.
Aman aman... Heleki şehir içinden azcık dışarı çıkarsan işkence oluyor. Kamyonlarla uğraşıp duruyorsun. 6. vites ne işe yarıyor onu sorguluyorsun... 4-5, 4-5 değiştirip durursun vitesi... 4'le gider gibi olur 5'le yemez, aha düze çıktım sanırsın 6'ya atarsın hızın düşmeye başlar felan amannn öte dursun benden :)

Sattığım gün 5 bin kredi çektim üzeirine koydum akşamında 250lik aldım pekte memmnum :) Son hız felan takıntın yoksa 120'lere felan pıt pıt çıkıveriyor. Ama göstergeye inanmayın net %10 fazla gösteriyor. 150 ile gidiyorum sanıyorsun ama 135 aslında :) 154 den yukarısınıda görmedim düz yolda...
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
CBR250R de patlama ve patırdama yapmayan egsoz çalışmalarımız hız kesmeden devam ediyor.http://www.youtube.com/watch?v=nU2JkaASyYM&feature=shareCBR 250 R de full karbon AVCROM ex-ha-ust patırdı yapmayan tok ve net sesi durmadıysanız cbr dinledim demeyin...AVCROM ex-ha-ust .TOKAT yollarında

avcrom iyi bir yerli alternatif oldu metal tüp çalışmalarınız fena değil(izmirde sarı 600 f e yaptığınız egzosu görmüştüm harikaydı hem ses hem görüntü) ama şu karbon üzerine biraz daha çalışmak lazım gibi gözüküyor . 4 silindir makine alırsam kesin görüşürüz ileride iyi çalışmalar (videodaki takılan kelepçede hiç olmamış siz gönderdiniz taktılar acaba)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
152
dostum haklısın.karbonu işlemek için vakum infuzyon ve laboratuvar gibi mekan gerekiyor.bizler atelye kültürüyle kısıtlı imkanlarla karbon fiberi el yatırma yapıyoruz.karbon da bazı eksiklerimiz olduğu aşikar.ama sizde hak verirsiniz ithal ve yerli bir çok bilindik markaların 3/1 fiyatına imkanımız ve bilgimiz dahilinde siz gençlere elimizden geldiği kadar hizmet vermeye çalışıyorum.hoşunuza gitmeyen karbondaki sorunları en yakın zamanda halletmek için iş yerime vakum infuzyon makinasıyla 1 adet kürleme fırını aldım.gerekli ekipman ve malzeme tedarik olduğunda karbonla ilgili arge çalışmlarım hız kesmeden devam edecekdir bilginize.saygılarımla
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
dostum haklısın.karbonu işlemek için vakum infuzyon ve laboratuvar gibi mekan gerekiyor.bizler atelye kültürüyle kısıtlı imkanlarla karbon fiberi el yatırma yapıyoruz.karbon da bazı eksiklerimiz olduğu aşikar.ama sizde hak verirsiniz ithal ve yerli bir çok bilindik markaların 3/1 fiyatına imkanımız ve bilgimiz dahilinde siz gençlere elimizden geldiği kadar hizmet vermeye çalışıyorum.hoşunuza gitmeyen karbondaki sorunları en yakın zamanda halletmek için iş yerime vakum infuzyon makinasıyla 1 adet kürleme fırını aldım.gerekli ekipman ve malzeme tedarik olduğunda karbonla ilgili arge çalışmlarım hız kesmeden devam edecekdir bilginize.saygılarımla

zaten sizden de bunu beklerim geçen internette geziyorum o 2000 tl ye satılan egzosu kesiyorlar içinden teknolojik hiç bir malzeme çıkmıyor (itfayeci kumaşı diyorlar herhalde)yapılmayacak şey değil yani
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
152
şu an bende egsoz içinde itfaiyeci elbisesi folyo.1200 derece ısıda etkilenmeyen.ayrıca seramik elyaf 1600 derecede kanada elyafı ve son katda karbon fiber elyaf kullanıyorum.bu teknik değil TR de,dünyada bile bir ilk olma özelliği taşıyor
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
28
Arkadaşlar geçen hafta cumartesi gecesi motor üzerindeyken aort damarım patladı. Motoru zar zor bir yere çektim daha sonra çevredekilerin yardımıyla acile kaldırdılar beni. 3 gün yoğun bakımda yaşam mücadelesi verdikten sonra dün taburcu oldum. Yaklaşık 4 ay boyunca motora binemeyeceğim. Çok sevip aldığım ve daha 350 km kullanabildiğim motoruma da yakın zamanda veda etmek zorunda kalacağım.
Şimdi evimde istirahate çekildim.
4. Levent-Maslak- Sarıyer taraflarında oturan arkadaşların küçük bir yardımına ihtiyacım var.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Arkadaşlar geçen hafta cumartesi gecesi motor üzerindeyken aort damarım patladı. Motoru zar zor bir yere çektim daha sonra çevredekilerin yardımıyla acile kaldırdılar beni. 3 gün yoğun bakımda yaşam mücadelesi verdikten sonra dün taburcu oldum. Yaklaşık 4 ay boyunca motora binemeyeceğim. Çok sevip aldığım ve daha 350 km kullanabildiğim motoruma da yakın zamanda veda etmek zorunda kalacağım.
Şimdi evimde istirahate çekildim.
4. Levent-Maslak- Sarıyer taraflarında oturan arkadaşların küçük bir yardımına ihtiyacım var.

çok geçmiş olsun nasıl yardımcı olabiliriz
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
70
Gecmiş olsun hayirlisi olur ucuz atlatmissiniz. Istambul da degilim ama yardim edebilecegimiz birseyler olursa cekinmeden yazabilirsinz.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
23
Arkadaşlar kaza yaptım. Debriyaj maneti, ayna ve vites koluna ihtiyacım var. Yan sanayi ucuza nerden bulabilirim?
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kısa aynaları denemelisiniz 600rr aynaları görüş acısı ve güzellik bakımından cok iyi bir arkadaşta rastladım ve denedim oldukça hoşuma gitti yakın zamanda almayı dusunuyorum...
 
Katılım
24 Haz 2014
Mesajlar
3
arkadaşlar bende artık uzun bir süredir scooter kullandıktan sonra motor sevgisini yeni kasa honda 250 r ile pekiştirmek istedim ... ve yarın motorun plaka işlemleri bitiyor hayırlısıyla teslim alacağım .. ben kırmızı rengini çok begendım zaten istanbulda hiç bir bayide kalmamıs oyuzden son care çorlu daki bayiyi aradım son bir tane ellerınde kalmıs ertesı sabah gidip aldım .. motoru görünce heyecanlandım..yanlız vitesli ilk defa kullanacagım yavas yavas ögreecegim artık . resimlerinide ekleyeceğim . bu arada 0 km motor alındıgında neler yapılmalıdır nelere dıkkat edılmelıdır hani şu tarz durumlar yaşayabilirsin merak etme gibisinden tavsiyelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum artık izlenimlerimi ve motorla ilgili görüşleri paylaşırım .herkese teşekkürler şimdiden.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

http://imageshack.com/a/img850/1471/hqeh.jpg

http://imageshack.com/a/img823/1539/v621.jpg
http://imageshack.com/a/img822/4620/ca4q.jpg
http://imageshack.com/a/img834/4438/40te.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------

v621.jpg

hqeh.jpg

ca4q.jpg

40te.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst