İzmirden Çalıntı Motora Trafik Cezası Geldi

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Görürsem mutlaka dikkat ederim....
Plakayı da ezberledik...
Yanlız limontepe ile balçovanın pek alakası yok....
Kartal durağı da pek tekin mekanlar değil....
Zannederim ki binen kişi çalan değil... Elden ele satış görmüş motorunuz....:cat:
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
Görürsem mutlaka dikkat ederim....
Plakayı da ezberledik...
Yanlız limontepe ile balçovanın pek alakası yok....
Kartal durağı da pek tekin mekanlar değil....
Zannederim ki binen kişi çalan değil... Elden ele satış görmüş motorunuz....:cat:

ilgin için saol el degiştirmiştir satmışlardırki çalan adam pilaka ile dolanmaz saten inşallah birinin gözüne gelirde haber alırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------

güncel.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------

güncel....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------

güncel.....
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
kartal durağı ve Çamdibi civarı çalıntı motor işi yapanlar var.Çalınıan bir scoterim 5 sene sonra o civarda bulunmuştu.Üzerinde yakalanan kişi,ben tamirciyim bana yıllar önce getirip bir daha almadılar;demişti mahkemede.Hakimde sen nerede tamircisin vergi levhan nerede;diye bile sormaya zahmet etmeden berat ettirmişti şahsı.Oysa çakalın biriydi şahıs ve bu işleri yapıyordu :)
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
kartal durağı ve Çamdibi civarı çalıntı motor işi yapanlar var.Çalınıan bir scoterim 5 sene sonra o civarda bulunmuştu.Üzerinde yakalanan kişi,ben tamirciyim bana yıllar önce getirip bir daha almadılar;demişti mahkemede.Hakimde sen nerede tamircisin vergi levhan nerede;diye bile sormaya zahmet etmeden berat ettirmişti şahsı.Oysa çakalın biriydi şahıs ve bu işleri yapıyordu :)



bu ziniyetle saten bukadar insanın zorbela kazandıgı arın teri bir anda ucup gidiyor işte
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
güncel.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

güncel......

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

güncel ....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

gncel.......
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Motor Pendik İstanbuldan çalındı bu arada...İzmirde kimbilir hangi cingenin apaçinin altında Allah bilir ..
bekide bi şebeke çökecek..

adam gibi soguya alıcam ben onları ban nasıl çözüyorum ..analarından emdikleri sütü getirmiyormuyum egzostlarından..
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
401
Evet Argadşalar yanlış duymadınız buda olurmu demeyin oluyor...MT nin kıdemli üyelerinden Cenk Şenverin Babasına ait olan 1997 Model MZ çalındı ve çalan kişi plakayı sökme zahmetinde bile bulunmamış...bir tarfik uygulamasına giriyor...oradan kaçarak uzaklaşıyor...plaka açık ve net..Polisin napması lazım peşine düşmesi lazım...yok salla diyorlar arkadan ceza yolluyorlar...e kardeşim ÇALINTI kaydı var motora ceza kesmek bir kere mantıklı değil...Polis asli görevi olan Suçluyu Yakalamak görevini ihmal ediyor...veya artık sallıyorlar...İzmirdeki argadaşların bilgilerin sunulur...rengide dikkat çekiyor...


[url]http://i.hizliresim.com/NVNPWQ.png[/url]


buda yenilen ceza...eleman DUR işaretine uymamış...bende motor çalsaydım uymazdım...:p

[url]http://i.hizliresim.com/27qA5L.png[/url]



İzmir de bu makinayı gören olursa insaniyet namına Cenk Şenveri arayınız...0536 986 46 74

Bence savcılığa görevi kötüye kullanmaktan suç duyurusu açmak gerek. Böyle hizmet ver(mey)en polise gelde güven!

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------

Evet Argadşalar yanlış duymadınız buda olurmu demeyin oluyor...MT nin kıdemli üyelerinden Cenk Şenverin Babasına ait olan 1997 Model MZ çalındı ve çalan kişi plakayı sökme zahmetinde bile bulunmamış...bir tarfik uygulamasına giriyor...oradan kaçarak uzaklaşıyor...plaka açık ve net..Polisin napması lazım peşine düşmesi lazım...yok salla diyorlar arkadan ceza yolluyorlar...e kardeşim ÇALINTI kaydı var motora ceza kesmek bir kere mantıklı değil...Polis asli görevi olan Suçluyu Yakalamak görevini ihmal ediyor...veya artık sallıyorlar...İzmirdeki argadaşların bilgilerin sunulur...rengide dikkat çekiyor...


[url]http://i.hizliresim.com/NVNPWQ.png[/url]


buda yenilen ceza...eleman DUR işaretine uymamış...bende motor çalsaydım uymazdım...:p

[url]http://i.hizliresim.com/27qA5L.png[/url]



İzmir de bu makinayı gören olursa insaniyet namına Cenk Şenveri arayınız...0536 986 46 74

Arkadaşlar bu çalıntı motorlar ile ilgili tek bir başlık açalım ben tümünü düzenleyip pdf yaparım herkeste görmüş olur tüm çalıntı motorları ne dersiniz??
Gerçekten trafikte arabam ile giderken elimden geldiğince bakıyorum hep motorlara ama akılda kalmıyor diğer türlü herkes çıktı alsa ya da telefonların çoğu artık pdf dosyalarını açıyor açıp bakmak 2 dkmizi alir.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bekide bi şebeke çökecek..

adam gibi soguya alıcam ben onları ban nasıl çözüyorum ..analarından emdikleri sütü getirmiyormuyum egzostlarından..

ulen bi karıncayı incitemezsin sen çiko...şeker gibi adamsın ama klavyede Rambo 4 oldun maşallah :queen:
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
34 TS 9494 aklımızda...

Görünümü hala böyle miymiş?
NVNPWQ.png
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
34 TS 9494 aklımızda...

Görünümü hala böyle miymiş?
http://i.hizliresim.com/NVNPWQ.png


boyamış yada farklı bi şekle koymuş olabilirler fakat mz görür şüpelnirseniz rusatı yada pılaka sorun yada hemen resmini cekinki takip etireyim polise şahsı saten görülen müyit yada caddede petrol yakıt alınsa yakalıyacam alış veriş kartından yada kamera kayıtlarından elbet biryerde çıkar
Allah islah etsin ne diyeyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------

güncel.......
 
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
56
cezayı ödemeniz gerekmiyomuş calıntı ihbar dilekçenızle trafık şubeye gıtmenız yeterliymiş..bilginiz olsun....plaka sorgulamadan yapılan cezalarda motor çalıntı ise sıkıntı yokmuş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst