yok ganga çevirme falan yok emin ol..motor diye geç diyorlardır falan herşey oluyor...ama bak sana bişey dicem..MT İzmir topiğine yaz feyste yaz..İzmirde bu motoru bulana 250 lira ödül diye...bi ödül koy ganga olayın raconu bu...İzmirlilerin tikkatini çekersek bi işe yarar...ulan valla adama çarpıp ölüme sebebiyet verse babandan bilirler buda kötü ganga...:queen:
geçmiş olsun son dönemde, Ankara da 2 olay oldu birisi tanıdığım, diğeri duyduğum, artık hırsızlık vakalarına yeterince düşülmüyor, banka soyulduğu zaman, anında 50.100 ekip operasyon yapıyor ama ptt şubesi veya kuyumcu soyulduğu zaman zanlılar ne hikmetse hep kaçıyor, evlerdeki ve meskendekileri yazmak bile istemiyorum, sadece zabıt tutuluyor, gerisi hikaye, bir genç Tofaş araba çalıyor çalması kolay, araç kazara bozulunca yakalanıyor, sahibi aranıyor, hırsız dan davacı olmasın diye hem ailesi uyarıyor, hem de polisler boş ver gibisinden konuşuyor, olaylar bu kadar sıkıntılı, neticede hırsıza ,ilk suçu ise illegal ticari amaç yok ise, daha hafif ama caydırıcı tedbirler yerine koy ver gitsin deniyor, zor işler
bu arada mete usta 4.5 sene oldu eskiden arada tartışmalar olurdu, yorumlar, yeni motor alınca gene yazmaya başladım, arada yorumları takip ediyordum ama yazmıyordum, iyisindir umarım, birde bazen forum dan uzaklaştırılıyorsun , nedendir
