İzmirden Çalıntı Motora Trafik Cezası Geldi

Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
109
Görevi ihmal suçlamasıyla suç duyurusunda bulunsunlar. Resmen aymazlık !!
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
Şimdiye kadar bu makina dikkatimizi çekmemişti ama bugunden sonra görürsek( ki biz 20-30 kişiyiz izmir in farklı yerlerinde) san ulaşacağımıza emin olabilirsin. Yeşilova taraflarından hersabah geçiyorum bundan sonra daha dikkatli olurum umarım bana denk gelirde motorun egzozuna oturtturup kesiciye girerim ;)

senden riçam arkadaşım caktırmadan polise bildirirsen sevinirim motorun yerini ben istanbuldayım devamılı gelip gidemiyorum baglanırsa almaya gelirim artık..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------

Motor Cezayı Balçova / Limontepede yemiş Eğer Limontepede ise biraz sıkıntılı,Kale , Levent ve Limontepede bi kaç arkadaşımız var onlarada seslendik inş bi haber gelir paylaşırız.


inşallah haber gelir
ben balçova yeşil ova petrol ofislerine ugrayıp yakıt almıştır diye araştırdım
6 ay geri dökümanına baktırdım kimse bu plakadan yakıt almamış
ya yanlış yerde arıyom yada çok çakal bu motoru çalan şerefsiz ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------

Şimdiye kadar bu makina dikkatimizi çekmemişti ama bugunden sonra görürsek( ki biz 20-30 kişiyiz izmir in farklı yerlerinde) san ulaşacağımıza emin olabilirsin. Yeşilova taraflarından hersabah geçiyorum bundan sonra daha dikkatli olurum umarım bana denk gelirde motorun egzozuna oturtturup kesiciye girerim ;)


kartal duragının ilerisinde altın akvaryumcunun karşı sokagında görmüşler kamera kayıtlarına bakalım dedik akvaryumcuda yeni cihaz almış o gün kayıt yapmamış şansmı desem ..
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
yok ganga çevirme falan yok emin ol..motor diye geç diyorlardır falan herşey oluyor...ama bak sana bişey dicem..MT İzmir topiğine yaz feyste yaz..İzmirde bu motoru bulana 250 lira ödül diye...bi ödül koy ganga olayın raconu bu...İzmirlilerin tikkatini çekersek bi işe yarar...ulan valla adama çarpıp ölüme sebebiyet verse babandan bilirler buda kötü ganga...:queen:

geçmiş olsun son dönemde, Ankara da 2 olay oldu birisi tanıdığım, diğeri duyduğum, artık hırsızlık vakalarına yeterince düşülmüyor, banka soyulduğu zaman, anında 50.100 ekip operasyon yapıyor ama ptt şubesi veya kuyumcu soyulduğu zaman zanlılar ne hikmetse hep kaçıyor, evlerdeki ve meskendekileri yazmak bile istemiyorum, sadece zabıt tutuluyor, gerisi hikaye, bir genç Tofaş araba çalıyor çalması kolay, araç kazara bozulunca yakalanıyor, sahibi aranıyor, hırsız dan davacı olmasın diye hem ailesi uyarıyor, hem de polisler boş ver gibisinden konuşuyor, olaylar bu kadar sıkıntılı, neticede hırsıza ,ilk suçu ise illegal ticari amaç yok ise, daha hafif ama caydırıcı tedbirler yerine koy ver gitsin deniyor, zor işler

bu arada mete usta 4.5 sene oldu eskiden arada tartışmalar olurdu, yorumlar, yeni motor alınca gene yazmaya başladım, arada yorumları takip ediyordum ama yazmıyordum, iyisindir umarım, birde bazen forum dan uzaklaştırılıyorsun , nedendir :D
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
arkadaşlar sizden ricam her ner' de 34 TS 94 94 görürseniz polise ihbarda bulunurn musunuz arkadaşlar ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

Gören duyan olursa cenk : 0536 986 46 74 ulaşabilirsiniz arkadaşlar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Cenk konuyu gündemde tut güncelle..bak İzmir Tayfaısnın dikkatini çektiysek bir umut görülür biryerlerde eleman dolanıyo :) kesin cingendir bizim oraların cingeni biraz gamsızdır...:p
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
inşallah kardeşim

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

güncel.......
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
30
Balçovada hiç görmedim, görsem kesin dikkatimi çekerdi, eskiden 251 kullanırdım çünkü, o güzergahı çok kullanırım dikkat ederim sizin iç artık.
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Valla kardeşim dört gözle bakınıyorum emin olabilirsin ama henüz bir sonuç yok :S
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
İzmirdeki kuzenlere söyledim olurda denk gelirse çalanı üzerinden indirip kulağını kesecekler :)
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
TS 9494.. Kazındı aklıma. Umarım İzmirde yapacağımız festivale gelir de orada kıskıvrak yakalarız. Olmadı Bornova'da falan denk gelir. Emin ol aklımda sürekli takipte olacağım.
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
duyarlı insanlardan ve ilgi gösteren insanlardan allah razı olsun .

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:44 ----------

güncel.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------

güncel .....
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
güncel....

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

güncel.....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
En çok bana teşekkür et lan Cenk..makinanla bi tur atarım..tur dediysem Izmitten döner gelirim..:bounce: taam taam korkma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst