İzmirden Çalıntı Motora Trafik Cezası Geldi

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evet Argadşalar yanlış duymadınız buda olurmu demeyin oluyor...MT nin kıdemli üyelerinden Cenk Şenverin Babasına ait olan 1997 Model MZ çalındı ve çalan kişi plakayı sökme zahmetinde bile bulunmamış...bir tarfik uygulamasına giriyor...oradan kaçarak uzaklaşıyor...plaka açık ve net..Polisin napması lazım peşine düşmesi lazım...yok salla diyorlar arkadan ceza yolluyorlar...e kardeşim ÇALINTI kaydı var motora ceza kesmek bir kere mantıklı değil...Polis asli görevi olan Suçluyu Yakalamak görevini ihmal ediyor...veya artık sallıyorlar...İzmirdeki argadaşların bilgilerin sunulur...rengide dikkat çekiyor...





buda yenilen ceza...eleman DUR işaretine uymamış...bende motor çalsaydım uymazdım...:p





İzmir de bu makinayı gören olursa insaniyet namına Cenk Şenveri arayınız...0536 986 46 74
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Mahalle de az tin tın tın etmedi bu güzelim mz . Zamanın da kıymetli motordu . Cenk hafta sonu izmir e gitti bakmaya. Ne oldu haberim yok. Mahallede görürüm birazdan.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Motor Pendik İstanbuldan çalındı bu arada...İzmirde kimbilir hangi cingenin apaçinin altında Allah bilir ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şükredin gelip motoru çalınanı tutuklayıp götürmemişler.
Polemik maksatlı yazmıyorum fakat ben polisin epey süredir işçiyi, esnafı, öğrenciyi hak arayan vatandaşı tartaklayıp gaz sıkıp tehdit edip dövüp gözaltına alıp terörist olmakla suçlayıp, milletvekilinin çocuğu karşısında esas duruşa geçmesinden başka bir şey yaptığını görmedim. Hep aklıma takılan bir şey var, bu kişilerin yaşadıkları meskende, evladım sen ne yaptığını sanıyorsun diyerek suratına tükürecek bir anası babası yok mu acaba.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Taner haklısın..polis yargı adeta bu adi hırsızlık olaylarına göz yumuyor..sisteme göz yuman ise hükümet..yasa koyucu cezaevleri dolu diye bu hırsızlıkları önemsemiyor..
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
220
Bence ceza şu şekilde olmustur.
Trafik polisi Rutin kontrol sırasında Motora dur demiştir Motor durmayınca Plkasına Ceza yazmıştır.Trafik polisi Telsizden Asayiş Polislerine plaka ve Motoru bildirir onlar kovalar Motoru Trafik polisleri genelde kovalamaz( İstisna yoksa ) Buda gayet normal bişey ceza kağıdını ve çalıntı Belgelerinizi trafik Şubeye götürdüyseniz sıkıntı olacağını düşünmüyorum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bildiğim kadarıyla Kameralardan Çalıntı plaka özel bir uyarı veriyor sisteme...yani polis uygulamada görmüşse birileri peşine düşse bu ırgızın ...
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
izmire gittim vatandaşın biri kardeşim motorun buralarda geziniyor sabah 10 civarı
izmir yeşil ova da kartal duragına geliyor
gelirsen bulabilirsin diyerekten gittim fakat yoktu adreste
polisler görmüşler bi kaç kere ekiplere tekrardan anos gecti bornova sigorta hastanesinin arkasında toplanan motorları oraya götürüyolarmış
yeşil bi motor getirmişler plaka yokmuş gittik baktık bizim motor deyil yazık hurdalıkta tam 5 bin motor vardı bu millete yazık vallaha :pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

motor 11 yıl önce çalındı caminin önünde
babam namazdayken ruhsat çantanın içinde beraber motorla almışlar
parcalanmış diye babam ümidi kesmişti fakat tırafik cezaları gelince
babam tekrar çalıntı ihbarında bulundu motor en son izmir de yemiş cezayı anlamadım gitti
bi insan depoda nasıl 11 yıl yatırır motoru yada hiçmi yakalanmaz ..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ganga köylerde falan sıkıntı yok tarlada saban bile sürer yani pezevenkler...karışan yok eden yok...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok ganga çevirme falan yok emin ol..motor diye geç diyorlardır falan herşey oluyor...ama bak sana bişey dicem..MT İzmir topiğine yaz feyste yaz..İzmirde bu motoru bulana 250 lira ödül diye...bi ödül koy ganga olayın raconu bu...İzmirlilerin tikkatini çekersek bi işe yarar...ulan valla adama çarpıp ölüme sebebiyet verse babandan bilirler buda kötü ganga...:queen:
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
Mete abim kartal adliye binsaından savcılıga gene çalıntı ihbarı bulunduk bakalım bekliyecez :silent:
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
Polis çalıntı motor işine bakmıyor hoca peşinde koşuyor Ermenistan polosone baş vursan daha fazla alakadar olur.
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
19
Muhtemelen elden ele geçmiştir yani ruhsatsız bi şekilde satılmıştır küçük semtlerde genelde bi problem olmadıgı sürede plaka sorgulaması yapmaz polisler ama 11 yıl boyuncada yakalanmaması çok ilginç dogrusu Allah yardımcın olsun
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Izmırde dagıtma toplama parcalama olayları pek olmuyor ıstanbul kadar yaygın degıl burada calınana motorlar genelde kullanılıyor köylerde.

Motorunuz buyuk ıhtımalle ızmırın karanlık ve belalı sokaklarında kullanılıyor yada köylerde.

Benım dusuncem calıntı olan motor o sekılde satıldı yanı ruhsatı verılerek ve sahıbı vefat yada yurtdısında denılerek ucuz rakamlara satıldı.

Kullanan kişide bunu avantaj olarak goruyorkı plakayı sökmuyor nasıl olsa ceza ona gıdıyor dıye yoksa plakalı dolasması akıl mantık işi degil.

Izmırde ılan vererek ve bellı baslı yerlere haberler salarak motorun ruhsat sahıbı oldugunu ve karsılıksız devredılecegını soylersenız belkı ruhsatı elınde bulundurun kısı noter ıle üstüne almayı düşünebilir.
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
Izmırde dagıtma toplama parcalama olayları pek olmuyor ıstanbul kadar yaygın degıl burada calınana motorlar genelde kullanılıyor köylerde.

Motorunuz buyuk ıhtımalle ızmırın karanlık ve belalı sokaklarında kullanılıyor yada köylerde.

Benım dusuncem calıntı olan motor o sekılde satıldı yanı ruhsatı verılerek ve sahıbı vefat yada yurtdısında denılerek ucuz rakamlara satıldı.

Kullanan kişide bunu avantaj olarak goruyorkı plakayı sökmuyor nasıl olsa ceza ona gıdıyor dıye yoksa plakalı dolasması akıl mantık işi degil.

Izmırde ılan vererek ve bellı baslı yerlere haberler salarak motorun ruhsat sahıbı oldugunu ve karsılıksız devredılecegını soylersenız belkı ruhsatı elınde bulundurun kısı noter ıle üstüne almayı düşünebilir.

motorun göründügü yere izmir yeşil ova sokaklarında gece saat 1:30 da ordaydım ekip otası bile durmuyor
sokakları telef ettim yok kapının önlerin'de birsürü motor var
mizim motor yok elbet biryerden çıkar...
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Şimdiye kadar bu makina dikkatimizi çekmemişti ama bugunden sonra görürsek( ki biz 20-30 kişiyiz izmir in farklı yerlerinde) san ulaşacağımıza emin olabilirsin. Yeşilova taraflarından hersabah geçiyorum bundan sonra daha dikkatli olurum umarım bana denk gelirde motorun egzozuna oturtturup kesiciye girerim ;)
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
220
Motor Cezayı Balçova / Limontepede yemiş Eğer Limontepede ise biraz sıkıntılı,Kale , Levent ve Limontepede bi kaç arkadaşımız var onlarada seslendik inş bi haber gelir paylaşırız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst