Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
Yahu 50 km gitmeden benim heryerim ağrıyor (bilek/bel...) ne edeceğiz bu uzun yola gitme işini?
Depoyu bacaklarla sıkınca ve gidonu rahat bırakınca tüm ağrılar sızılar uyuşmalar ortadan kalkacaktır..sanırım 1000 km bakımı 90-100 tl civarlarında bu aralar...Lastikler çok eski değilse (geç te olsa) ısındıktan sonra "limitlerde" kullanınca sorun olacağını sanmıyorum..ben yaşamadım yani..Allah ta kimseye yaşatmasın....
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Trafik sigortam bitmek üzereydi, Daha önce HDI sigortadan 298,00 TL ye yaptığım motorumun sigortasını bu sene 158,00 TL ye bir arkadaşımın aracı olduğu şekilde az önce yaptırdım. Az sonra da mailime poliçe gelecekmiş, sigorta ihtiyacı olan varsa fiyat almasında yardımcı olabilirim. Sizi aramasını isteyebilirim. Hep destek tam destek :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Arkadaşlar sizin motorlarda titreşim durumu ne alemde?
Benimkinde özellikle 3. vites ve sonrasında 7 bin devirden sonra baya titreşim başlıyor.
Sizde de durum bu şekilde mi?
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
86
Arkadaşlar sizin motorlarda titreşim durumu ne alemde?
Benimkinde özellikle 3. vites ve sonrasında 7 bin devirden sonra baya titreşim başlıyor.
Sizde de durum bu şekilde mi?

Selam. ben yaklaşık 2bin km kadar kullandım ama öyle rahatsız edici bir titreşim olmadı. şu an fazer kullanıyorum ve bu cbr ne çok titriyormuş demedim hiç. senin ön düzende bi sıkıntı olmasın(lastik-jant-gidon-maşa). hızlanmadan kaynaklı bir sorun gibi geldi bana.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Bende genel olarak cbr ın bu denli titremediğini biliyorum.
Benimkine özel bir şey olabilir ön takımda diye düşünmüştüm bende ancak ayaklıklarda bile titreşim var üst devirlerde.

Cevabınız için çok teşekkür ederim.
Diğer arkadaşlarda tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.

Saygılar
Selam. ben yaklaşık 2bin km kadar kullandım ama öyle rahatsız edici bir titreşim olmadı. şu an fazer kullanıyorum ve bu cbr ne çok titriyormuş demedim hiç. senin ön düzende bi sıkıntı olmasın(lastik-jant-gidon-maşa). hızlanmadan kaynaklı bir sorun gibi geldi bana.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
zinciri hangi aralıklarla yağlamak gerekiyor. ben motoru yeni aldım. önce temizleyip sonra yağlanıyor sanırım. temizleyici ve yağ için tavsiye edilen markalar nelerdir?


her yağlamadan önce temizlemenize gerek yok. ortalama 300-400kmde bir yağlarsınız, 2 yağlamada bir temizleyip yağlarsınız.

ben genelde motul kullanıyorum. hem temizleyici hemde yağ olarak. memnunum. beyaz bi görüntüsü oluyo ve kolay kolay zincirden atmıyo yağı.
akşamdan yağlayıp bi gün sonra binmek jant için daha sağlıklı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

istanbul gaziosmanpaşa honda artı da yaptırdım. halaklıda ki anesi aradım oda ikinci mesajımdaki fiyatları verdi sanırım istanbulda nereye gidersek gidelim 2lt yağ ve yağ filtresi bize 75-85 aralıgına gelecek. bariz bi ucuzluk yoksa başka bi bayide cüneyt ustaya gitmeye devam edicem.

hocam sende birazcık sür şu motoru Allahasen :) hala eli kulağında diyorsun :D

sende mi artıcı oldun :D
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Yahu 50 km gitmeden benim heryerim ağrıyor (bilek/bel...) ne edeceğiz bu uzun yola gitme işini?

Bugün 330km yaptim. Hicbiryerim agrimiyor. Sirtimda canta vardi ustelik. Oturus pozisyonunda bi sorun vardir. Motor tip olarak agritacak sekilde oturus pozisyonu yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------

her yağlamadan önce temizlemenize gerek yok. ortalama 300-400kmde bir yağlarsınız, 2 yağlamada bir temizleyip yağlarsınız.

ben genelde motul kullanıyorum. hem temizleyici hemde yağ olarak. memnunum. beyaz bi görüntüsü oluyo ve kolay kolay zincirden atmıyo yağı.
akşamdan yağlayıp bi gün sonra binmek jant için daha sağlıklı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------



sende mi artıcı oldun :D

Cüneyt ustayi sevdim ben valla :)
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
Bugün 330km yaptim. Hicbiryerim agrimiyor. Sirtimda canta vardi ustelik. Oturus pozisyonunda bi sorun vardir. Motor tip olarak agritacak sekilde oturus pozisyonu yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------



Cüneyt ustayi sevdim ben valla :)


kanka cüneyt usta sana anlattığım uzun olanı mı? :)
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Bende genel olarak cbr ın bu denli titremediğini biliyorum.
Benimkine özel bir şey olabilir ön takımda diye düşünmüştüm bende ancak ayaklıklarda bile titreşim var üst devirlerde.

Cevabınız için çok teşekkür ederim.
Diğer arkadaşlarda tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.

Saygılar

İlk motorum oldugu icin karsilastirma yapamiyacagim ama titresimin cok rahatsiz ettigini soyleyemem. 2 saat surekli kullandimdan sonra sadece ayaklarda benim biraz uyusma oluyor. Ama amortisörlerden hic memnun kalmadim. Yerde ne bozukluk varsa hepsi totomda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------

kanka cüneyt usta sana anlattığım uzun olanı mı? :)

Hacı ben 2 kere gittim tek usta vardi oda kisaydi :)
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
İlk motorum oldugu icin karsilastirma yapamiyacagim ama titresimin cok rahatsiz ettigini soyleyemem. 2 saat surekli kullandimdan sonra sadece ayaklarda benim biraz uyusma oluyor. Ama amortisörlerden hic memnun kalmadim. Yerde ne bozukluk varsa hepsi totomda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------



Hacı ben 2 kere gittim tek usta vardi oda kisaydi :)


crossrunner kullanıyo o kısa adam :D:D
bana ya ikisi yada uzunu denk geldi. ama kısa olanıda işinin ehli belli, konuya hakim gördüğüm kadarıyla.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Bugün 330km yaptim. Hicbiryerim agrimiyor. Sirtimda canta vardi ustelik. Oturus pozisyonunda bi sorun vardir. Motor tip olarak agritacak sekilde oturus pozisyonu yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------



Cüneyt ustayi sevdim ben valla :)

Bende diyebilsem onu keşke :D
Valla popomu sıkıyorum, bacaklarımı sıkıyorum, ileri gidiyorum, geri geliyorum, dişlerimi sıkıyorum kollarım gevşekmi diye devamlı böyle dirseklerimi oynatıyorum bakıyorum serbestler yinede acıyor fena :( Gelişecek sanırım o kaslar :(

Bir aya kadar bir sahilden geze geze, çok da yorulursam bir yerde geceyi yatılı geçirerek Burdur-Antalya-Adana yapayım diyorum ama totom yemiyor bu ağrıları düşündükçe :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Zİncir yağı olarak ipone kullanıyorum ve çok memnunum.
Silikonlu olduğu için damlatma sıçrama vs olmuyor ve çok daha uzun süre kalıyor zincirde.

Temizleme spreyi olarakta ipone tavsiye ederim temizliği iki yağlamada bir yapabilirsiniz.
Kullandığınız koşullara göre yağlama ve temizleme zamanı / Km si değişiklik gösterir.
En güzeli zinciri sürekli kontrol edip ona göre yağlamaktır.
zincir yağı olarak castroll mü ipone mi kullanıyorsunuz....


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

İlk motorum oldugu icin karsilastirma yapamiyacagim ama titresimin cok rahatsiz ettigini soyleyemem. 2 saat surekli kullandimdan sonra sadece ayaklarda benim biraz uyusma oluyor. Ama amortisörlerden hic memnun kalmadim. Yerde ne bozukluk varsa hepsi totomda :)

Bundan önceki motorum hiç titreşim yapmadığı için bana böyle geliyor sanırım.
Dün servise gösterdim ustalar baktı normal dediler.
İçim rahatladı boşuna kuruntu yapmışım.
Ancak performanslı kullanımda 2 saat değil yarım saatte eller uyuşmaya başlar.
Üst devirlerde iyice artıyor çünkü titreşim.
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
86
Zİncir yağı olarak ipone kullanıyorum ve çok memnunum.
Silikonlu olduğu için damlatma sıçrama vs olmuyor ve çok daha uzun süre kalıyor zincirde.

Temizleme spreyi olarakta ipone tavsiye ederim temizliği iki yağlamada bir yapabilirsiniz.
Kullandığınız koşullara göre yağlama ve temizleme zamanı / Km si değişiklik gösterir.
En güzeli zinciri sürekli kontrol edip ona göre yağlamaktır.


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

İlk motorum oldugu icin karsilastirma yapamiyacagim ama titresimin cok rahatsiz ettigini soyleyemem. 2 saat surekli kullandimdan sonra sadece ayaklarda benim biraz uyusma oluyor. Ama amortisörlerden hic memnun kalmadim. Yerde ne bozukluk varsa hepsi totomda :)

Bundan önceki motorum hiç titreşim yapmadığı için bana böyle geliyor sanırım.
Dün servise gösterdim ustalar baktı normal dediler.
İçim rahatladı boşuna kuruntu yapmışım.
Ancak performanslı kullanımda 2 saat değil yarım saatte eller uyuşmaya başlar.
Üst devirlerde iyice artıyor çünkü titreşim.


zincir temizleme işinde gazyağını bir camsil şişesine doldurup diş fırçası ile yapabilirsiniz. yani sadece bir kimyasal sık temizlensin sonra da yağ sık olmaz, fırça ile kiri çıkarmak lazım. hem ekonomik hem de o-ring'lere zarar vermeyen bir madde gaz yağı.
zincir yağı olarak da repsol kullanıyorum.
temizleme süresi de kullanılan yere göre değişir(gözle kontrol). yani tozlu yollarda kullanıyorsanız başka temiz asfaltta başka olacaktır. ama sanırım 500 km'nin üzerine çıkmadan temizlemekte yarar var.

yağladıktan sonra da hemen binmeyin sıçrayan yağ lastiğin yanağına falan gelirse allah korusun çotank diye girersiniz.
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Zİncir yağı olarak ipone kullanıyorum ve çok memnunum.
Silikonlu olduğu için damlatma sıçrama vs olmuyor ve çok daha uzun süre kalıyor zincirde.

Temizleme spreyi olarakta ipone tavsiye ederim temizliği iki yağlamada bir yapabilirsiniz.
Kullandığınız koşullara göre yağlama ve temizleme zamanı / Km si değişiklik gösterir.
En güzeli zinciri sürekli kontrol edip ona göre yağlamaktır.


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

İlk motorum oldugu icin karsilastirma yapamiyacagim ama titresimin cok rahatsiz ettigini soyleyemem. 2 saat surekli kullandimdan sonra sadece ayaklarda benim biraz uyusma oluyor. Ama amortisörlerden hic memnun kalmadim. Yerde ne bozukluk varsa hepsi totomda :)

Bundan önceki motorum hiç titreşim yapmadığı için bana böyle geliyor sanırım.
Dün servise gösterdim ustalar baktı normal dediler.
İçim rahatladı boşuna kuruntu yapmışım.
Ancak performanslı kullanımda 2 saat değil yarım saatte eller uyuşmaya başlar.
Üst devirlerde iyice artıyor çünkü titreşim.


Eğer rodajdaysa cok titriyo alcak devirlerde :) ama sonra 110-150 arasi geldim ki buda 6.vites 7-10.000 devirlerine tekabul ediyo sanirim öyle bi uyusma olmadi. Ben hep molayı yol ve amortisör yüzünden veriyorum :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Lastikler orjinalse eğer değiştirmenizi tavsiye ederim çok sert lastikleri var.
Güzel yumuşak hamurlu bir lastikle amortisörü değiştirmiş gibi hissedebilirsiniz kendinizi.
Eğer rodajdaysa cok titriyo alcak devirlerde :) ama sonra 110-150 arasi geldim ki buda 6.vites 7-10.000 devirlerine tekabul ediyo sanirim öyle bi uyusma olmadi. Ben hep molayı yol ve amortisör yüzünden veriyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst