- Katılım
- 11 Nis 2006
- Mesajlar
- 798
Teşekkür ederim kardeşim bu tarz klasik ve sade motorları çok severim ve bana bu motoru sevdirenlerden birisin sende paradurumumu toprladığım anda inşallah bende alacağım.
şimdiden hayırlı olsun o zaman. zaten bu motoru sizin benim gibi bilinçli kullanıcılar tercih ediyor. uzun yıllar sorunsuzca ve zevkle kullanacağınıza eminim bu motoru...