Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Sonunda elime tamamen geçti boksör. Ama bu seferde yağmur taş koydu. Ama aralandıkça iniyorum aşağı gazlamaya. Titreşim dediğiniz şey 80 den sonra gibi başlıyor koltuk altından ama daha fazla zorlamadım rodajdan dolayıda vardır biraz asıl 1000 kmden sonra toparlar. Ama gaz tepkisi süper uzun boylular için çok keyif verici kullanımı rahat vitesli tecrübem olmamasına rağmen zorlanmıyorum. Bence bu motor parasının hakkını veriyor. En ufak bi pişmanlık yaşamadım aldığım için inşallah uzun yıllarda sorun çıkarmaz zaten o zaman başka motorda alsam hep garajımda yeri olur çünkü satsam 3 lira zevki 5 lira
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
26
8 haziran 2014 tarihli, 22.35 saati gösteren yazımda,
üyeliğimin ilk aktivasyonunda,
bir konuda
arkadaşlarımızın görüşlerine başvurmuştum.
bugüne kadar bir görüş belirten olmadı.
belli kişilerin yalmızca kendi aralarında sohbetleri mi söz konusu yalnızca,
yoksa bende mi olumsuz kanaat oluşmaya başladı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

hayırlı olsun centaur
güle güle kullan
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
8 haziran 2014 tarihli, 22.35 saati gösteren yazımda,
üyeliğimin ilk aktivasyonunda,
bir konuda
arkadaşlarımızın görüşlerine başvurmuştum.
bugüne kadar bir görüş belirten olmadı.
belli kişilerin yalmızca kendi aralarında sohbetleri mi söz konusu yalnızca,
yoksa bende mi olumsuz kanaat oluşmaya başladı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

hayırlı olsun centaur

güle güle kullan


HARSELL bagaj yada yük taşıyacaksan güç ve kuvvet olarak boxer sana yeter ama önemli olan taşıma alanının olmayışı yada varsa bile kullanabilmek önemli..
Bu motor için ilk akla gelen yük taşıma yeri arka basamak demiri iki tarafınada canta yada ona benzer birşey takarsan yeterli taşıma alanı oluşur..
Aklıma gelen diğer bir fikir ise aşırı yük taşıyacaksan yan sepet takılabilir çünkü tork oranı cok fazla olan bir motor.. Yakıt olarak zaten denilebilecek pek bir şey yok ben bile şahsi fikrim 8 yıldır severek kullandığım kanuni windy motorumu satıp boxer almak ..Tek temellim inşallah windy aratmaz..
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
8 haziran 2014 tarihli, 22.35 saati gösteren yazımda,
üyeliğimin ilk aktivasyonunda,
bir konuda
arkadaşlarımızın görüşlerine başvurmuştum.
bugüne kadar bir görüş belirten olmadı.
belli kişilerin yalmızca kendi aralarında sohbetleri mi söz konusu yalnızca,
yoksa bende mi olumsuz kanaat oluşmaya başladı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

hayırlı olsun centaur
güle güle kullan

senın sordugun sorunun cvpları zaten forumda bı cok msj da var belkı scooter gıbı yuk tasıyamazsın ama tasıdıgın zaman yuk tasıdıgının farkına varmazsın gerek tork gerek motor dengesı olarak bıkere scooterdan cok cok daha ekonomık eger degıstırmeyı dusunursen kesınlıkle tavsıye edıyorum
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
20
Boxerın cross modelinin parçalarını türkiyeye getirme şansımız varmı? Enduroya çevirmeye düşünüyorum arazi ve yol için ideal bir tork var.
 
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
9
8 haziran 2014 tarihli, 22.35 saati gösteren yazımda,
üyeliğimin ilk aktivasyonunda,
bir konuda
arkadaşlarımızın görüşlerine başvurmuştum.
bugüne kadar bir görüş belirten olmadı.
belli kişilerin yalmızca kendi aralarında sohbetleri mi söz konusu yalnızca,
yoksa bende mi olumsuz kanaat oluşmaya başladı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

hayırlı olsun centaur
güle güle kullan


teşekkür ederim en kısa zamanda sizde sahip olursunuz inşallah.
benimde vitesli ve bu tarz motor tecrübem olmadı scoter kullandım sadece.haklısınız onun ayak koyma alanı bulunmaz nimet bu motoroda alternatiflerin çok yan çanta için demirleri üzerinde hazır arka topcase içinde öyle sadece seçmek size kalıyor zaten motorun kendisinden bence çok memnun kalacaksınız bide dışardaki algı hep bu tarz motorlar kullanım olarak zordur derler ve herkez ben dahil scooter alır ama bu motorlarda denge daha kolaymış kullanımı rahatmış bana öyle geldi.
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
26
8 haziran 2014 tarihli, 22.35 saati gösteren yazımda,
üyeliğimin ilk aktivasyonunda,
bir konuda
arkadaşlarımızın görüşlerine başvurmuştum.
bugüne kadar bir görüş belirten olmadı.
belli kişilerin yalmızca kendi aralarında sohbetleri mi söz konusu yalnızca,
yoksa bende mi olumsuz kanaat oluşmaya başladı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

hayırlı olsun centaur
güle güle kullan

Dikkatlerimizden kaçmış olabilir.Sorularına gelince.kullanım amacına göre değişir bu durum.Senin için bagaj hacmi onemli ise scooter daha ajantajlı ve pratik.Boxer mı discover mı dersen,boxer kullanan arkadaşların objektif ve samimi yorumlarına inanıyorum.Kendi segmentinde Boxer'ın artısı çok eksisi yok gibi bir şey.Bu forumu baştan sona okuduysan kullanıcıları baya memnun zaten.Discover'la ilgilenmiyorum.O yüzden onun hakkında yorum yapamicam.İstersen discover forumunu da bi oku.Birazda tarz ve zevk meselesi.Biri klasik diğeri spor bir model.Ben şahsen klasik seviyorum.Yakın bir zamanda da bir Boxer sahibi olmayı düşünüyorum.
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
Selam arkadaşlar http://www.youtube.com/watch?v=oTwH4_9d6Kw linkteki video da 3.29 da gösterilen arka eşya koyma veya ayak yeri katlanıyor türkiyedeki modellerde de bu varmı yoksa sadece hindistana özgü birşeymi.
 
Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
47
Bütün sayfaları bütün yorumları tek tek okudum. Hayalimdeki motor hakkındaki yorumları okudukca , onunla ilgili görsellere baktıkça keyif alıyordum.

Simdi hepsi bitince canim sıkılmaya başladı valla.. :)

Şöyle güzel güzel fotoğraflar yükleyip sayfaya biraz daha renk katsaniz çok sevinirim.

Tekeriniz düz bassin.

Her zaman takipteyim.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
42
Arkadaşlar biraz forumu renklendiriyim dedim, bugün selemi istediğim gibi yaptırdım motosay şirinevler sağolsun :)











 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Arkadaşlar biraz forumu renklendiriyim dedim, bugün selemi istediğim gibi yaptırdım motosay şirinevler sağolsun :)

hocam tam olarak nasıl yaptırdığınızıda yazarsanız bizede fikir vermiş olursunuz. orjinal koltuğumu bu hale getirdiniz yoksa sıfırdanmı yapıldı, detaylı bilgi verirseniz çok seviniriz...
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
42
üstündeki orjinal koltuk, ancak mdfden kestirip üzerine sünger kaplatırsanız daha düzgün ve güzel sonuç alırsınız.
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
Deri heybeler motora çok yakışmış güle güle kullan koltuk da güzel olmuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

Arkadaşlar yukarıdaki mesajımı tekrarlıyorum çünki nasıl video konulacağını yeni keşfettim video da 3.29 da gösterilen arka eşya koyma veya ayak yeri katlanıyor türkiyedeki modellerde de bu varmı acaba kullanan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.

 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
8 haziran 2014 tarihli, 22.35 saati gösteren yazımda,
üyeliğimin ilk aktivasyonunda,
bir konuda
arkadaşlarımızın görüşlerine başvurmuştum.
bugüne kadar bir görüş belirten olmadı.
belli kişilerin yalmızca kendi aralarında sohbetleri mi söz konusu yalnızca,
yoksa bende mi olumsuz kanaat oluşmaya başladı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

hayırlı olsun centaur
güle güle kullan

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-siz-degerli-ciftcimizin-dostu-boxer-150-magazamizda-satista-167224496/detay
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
Deri heybeler motora çok yakışmış güle güle kullan koltuk da güzel olmuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

Arkadaşlar yukarıdaki mesajımı tekrarlıyorum çünki nasıl video konulacağını yeni keşfettim video da 3.29 da gösterilen arka eşya koyma veya ayak yeri katlanıyor türkiyedeki modellerde de bu varmı acaba kullanan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.

http://www.youtube.com/watch?v=oTwH4_9d6Kw

Değerli genç kardeşlerim ben 50 yaşında birisiyim yukarıda iki defa bir soru sordum ancak bir cevap alamadım sanırım benim sorumu lüzumsuz buldunuz yada bu forum belirli kişilerin biri biri ile muhabbet ettiği bir forum mu bunada cevap alamaz isem her halde artık kolay kolay foruma girmem bir daha hepinize sevgiler saygılar tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Değerli genç kardeşlerim ben 50 yaşında birisiyim yukarıda iki defa bir soru sordum ancak bir cevap alamadım sanırım benim sorumu lüzumsuz buldunuz yada bu forum belirli kişilerin biri biri ile muhabbet ettiği bir forum mu bunada cevap alamaz isem her halde artık kolay kolay foruma girmem bir daha hepinize sevgiler saygılar tekeriniz düz bassın.

bu tarz şeyler herkesin başına gelebilir forumda, hemen küsüp gitmek olmaz. benimde bir dolu soru sorduğum topic var ama hiç cevap yazan yok, napalım şimdi çocuk gibi küstüm ben oynamıyorummu diyelim?

o yan demirler videoda ki gibi açılıp kapanmıyor. zaten önceki sayfalarda motorla ilgili birçok resim ve video mevcut. herhalde gözünüzden kaçtı çünkü o görsellerde de gerek nette de aratsanız zaten gözüküyor o yan demirlerin açılıp kapanmadığı. bu yüzden sorunuz pek önemsenmemiş ve cevap verilmemiş olabilir.
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
Teşekkür ederim kardeşim bu tarz klasik ve sade motorları çok severim ve bana bu motoru sevdirenlerden birisin sende paradurumumu toprladığım anda inşallah bende alacağım.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
O yan demirler soft yan çanta, deri çanta, heybe vs tutturmak için mükemmel. Lastikli kancalarla çadır mat uyku tulumu, sırt çantası kısacası herşeyi bağlayabiliyorsunuz. Aynı şey arka çanta demiri için de geçerli, hatta altına lastikleri geçirebilmek için vida benzeri çıkıntılar bile yapmışlar.(Hiç bir motorda böyle güzel bir ayrıntı beleşe verilmez, illa ki bir kaç yüz lira ekstradır, müşteriyi soyabilmek için)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst