- Katılım
- 15 Eki 2009
- Mesajlar
- 71
Sonunda elime tamamen geçti boksör. Ama bu seferde yağmur taş koydu. Ama aralandıkça iniyorum aşağı gazlamaya. Titreşim dediğiniz şey 80 den sonra gibi başlıyor koltuk altından ama daha fazla zorlamadım rodajdan dolayıda vardır biraz asıl 1000 kmden sonra toparlar. Ama gaz tepkisi süper uzun boylular için çok keyif verici kullanımı rahat vitesli tecrübem olmamasına rağmen zorlanmıyorum. Bence bu motor parasının hakkını veriyor. En ufak bi pişmanlık yaşamadım aldığım için inşallah uzun yıllarda sorun çıkarmaz zaten o zaman başka motorda alsam hep garajımda yeri olur çünkü satsam 3 lira zevki 5 lira





