Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Teşekkür ederim kardeşim bu tarz klasik ve sade motorları çok severim ve bana bu motoru sevdirenlerden birisin sende paradurumumu toprladığım anda inşallah bende alacağım.

şimdiden hayırlı olsun o zaman. zaten bu motoru sizin benim gibi bilinçli kullanıcılar tercih ediyor. uzun yıllar sorunsuzca ve zevkle kullanacağınıza eminim bu motoru...
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
O yan demirler soft yan çanta, deri çanta, heybe vs tutturmak için mükemmel. Lastikli kancalarla çadır mat uyku tulumu, sırt çantası kısacası herşeyi bağlayabiliyorsunuz. Aynı şey arka çanta demiri için de geçerli, hatta altına lastikleri geçirebilmek için vida benzeri çıkıntılar bile yapmışlar.(Hiç bir motorda böyle güzel bir ayrıntı beleşe verilmez, illa ki bir kaç yüz lira ekstradır, müşteriyi soyabilmek için)

çok doğru gerekli bütün aparatlar üzerinde mevcut.sizin bi tur camı arayışınız vardı bi gelişme varmı o konuda? sahibindende cbf için var bitane fiyatıda 100lira civarı acaba bizimkine uyarmı bende düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

bu arada gözüme çarptı inazuma arka demir yan koruma bide orta sehpa aşşa yukarı herbiri 300küsürdan 1000 lira falan.bizim motor 3 lira. tabiki rakip falan diye yazmıyorum olamazda fiyatlar çok pahalı anlamında.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

twona size tüm arkadaşlara sorum var bu stop etme olayı nasıl oldu? benimde motor ilk çalıştığında fazla gaz verirsem stop ediyor hatta bazen vitese alıyorum debriyaj bırakmadığım halde stop ediyor jikle açmadan çalıştırmakta zorlanıyorum.satan arkadaş yeni olduğu için alışcak falan dedi ama bakalım. yoksa başka sıkıntı yaşamadım şimdilik. acaba bi ayar falanmı istiyor.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
çok doğru gerekli bütün aparatlar üzerinde mevcut.sizin bi tur camı arayışınız vardı bi gelişme varmı o konuda? sahibindende cbf için var bitane fiyatıda 100lira civarı acaba bizimkine uyarmı bende düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

bu arada gözüme çarptı inazuma arka demir yan koruma bide orta sehpa aşşa yukarı herbiri 300küsürdan 1000 lira falan.bizim motor 3 lira. tabiki rakip falan diye yazmıyorum olamazda fiyatlar çok pahalı anlamında.

Evet kesinlikle öyle yani, düpedüz soygun bu aksesuar olayı diğer markalarda. Boxer'ı tercih etmemdeki en büyük etken, extra kabul edilen tüm bu parçaların üzerinde olmasıydı. Yoksa bir de bu parçaları ayrı ayrı almak zorunda kalacaktık. Yurt dışındaki sloganı bu yüzden şöyle; "Has All Does All" (Herşeyi var, her işi yapar.)

Cam olayını rialli.com dan gidona montaj klasik düz şeffaf cam sipariş ederek halledeceğim. Fiyatları da çok uygun, 20-30 lira arası. Montajı belki kendim bile yapabilirim. Daha klasik bir hava katacaktır cbf siperliğine göre.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
42
Deri heybeler motora çok yakışmış güle güle kullan koltuk da güzel olmuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

Arkadaşlar yukarıdaki mesajımı tekrarlıyorum çünki nasıl video konulacağını yeni keşfettim video da 3.29 da gösterilen arka eşya koyma veya ayak yeri katlanıyor türkiyedeki modellerde de bu varmı acaba kullanan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.

http://www.youtube.com/watch?v=oTwH4_9d6Kw

abi saygılar sevgiler, türkiyedeki modelde o demir sabittir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

peki tam olarak yaptığınız işlemler nedir?

selenin derisi ve süngeri söküldü, selenin sert kısmı (ismini unuttum) istenilen şekilde süngerle birlikte kesildi ve tekrardan farklı bir deriyle kaplandı :)
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
herkese merhabalar 6 senedir motorsiklet kullanıyorum 2 sene scooter 4 sene kup kullandım yaklaşık 2 ay önce bir kaza geçirdim hamdolsun sağlığım yerinde problem yak sayılır ana yoldan giderken ara sokaktan karşısındaki ara sokağa hiç hız kesmeden geçiş yapan kango tipi biraracı görmemle çarpmam bir oldu frene bile basamadım kaçtı gitti plakayı alamadım kamerada yoktu rotgen filimlerinde bişey çıkmadı bi kaç agrıyla kurtuldum hamdolsun...okadar dikkatli bir kullanıcı olmama ragmen kaza beni buldu binmeyeyim bari dedim motoru topladım kaskı montu çantayı motorla birlikte sattım...sonra otobüs ve münübüslere dewam ama trafikti beklemeydi gecikmeydi sabredemedim yeni bi motor almaya karar verdim 2. el olsun işimi görsün dedim iyi kask iyi mont aldım diyebilirim kymco ck 125 aldım debriyajlı motorda zorlandım eve zor geldim tanıdık bi motorcu arkadaşım inceledi hemen geri var iş alacaksın dedi başına motor her viteste aynı gidiyor didon yamuk boş vitese geçmiyor ve yağ damlatıyordu..neyse aldıgım yer sıfır motor vermedik olur böyle şeler gibilerinden konuştu motoru geri alamam 0 al dedi batronun yardımıyla boxer almaya karar verdim..bu forum bu konunun tamamını okudum..dogru karar verdiğimi sanıyorum imş hayırlısı olur şu stop etme işine kullananlar bi cevaplar yazarsa iyi olur lakin çalıştırırken benim alacağımda stop ediyordu jıgleyı açtı filan..birde cup motordan moxer e geçmem kolay alacak anladığım kadarıyla yanılıyormuyum şimdilik kısa bir özetle durumumu arzetmek ve bu hoş sohbetlere katılmak istedim..allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Benim arkadaşdada baxer var oda öyle jiklesiz ve ısıtmadan motor stop ediyor belki rölanti ayarı veya benzin hava karışım arayı ayarlı değil sanırsam biraz daha kullanın düzelmezse ayar yapılarak düzelebilir garanti değil zaman her şeyi gösterecektir ileriki zamana kadar yorumlar gelince belli olacaktır.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Geçmiş olsun. İnşallah en kısa zamanda siz de Boxer'ınıza kavuşursunuz. Emin olun bu motorun gerçek değeri henüz bilinmiyor, ama ileride patlama yapacak benden söylemesi. Çin, taiwan vs. ne varsa alayını silip süpürecek piyasadan, bekleyin ve görün.

Stop etme gibi bir sorun bende hiç olmadı. Soğuk havalarda jikleyi açarak çalıştırıyorum yarım dakika kadar. Her seferinde de tek seferde aldı. (Ayrıca üzerindeki aküsü çok güçlü ve uzun ömürlü bir Hint Aküsü)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Geçmiş olsun. İnşallah en kısa zamanda siz de Boxer'ınıza kavuşursunuz. Emin olun bu motorun gerçek değeri henüz bilinmiyor, ama ileride patlama yapacak benden söylemesi. Çin, taiwan vs. ne varsa alayını silip süpürecek piyasadan, bekleyin ve görün.

Stop etme gibi bir sorun bende hiç olmadı. Soğuk havalarda jikleyi açarak çalıştırıyorum yarım dakika kadar. Her seferinde de tek seferde aldı. (Ayrıca üzerindeki aküsü çok güçlü ve uzun ömürlü bir Hint Aküsü)

çalışmasında bir sorun yok ama jigleyi açmadan motor devamlı çalışmıyor benim Çinli motorum var, şu ana kadar jikle kullanmadım, baxer sağlam ve kaliteli denge süper zamanla düzeleceğine inanıyorum. Henüz yeni motor zamanla öğreneceğiz.
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
çok doğru gerekli bütün aparatlar üzerinde mevcut.sizin bi tur camı arayışınız vardı bi gelişme varmı o konuda? sahibindende cbf için var bitane fiyatıda 100lira civarı acaba bizimkine uyarmı bende düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

bu arada gözüme çarptı inazuma arka demir yan koruma bide orta sehpa aşşa yukarı herbiri 300küsürdan 1000 lira falan.bizim motor 3 lira. tabiki rakip falan diye yazmıyorum olamazda fiyatlar çok pahalı anlamında.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

twona size tüm arkadaşlara sorum var bu stop etme olayı nasıl oldu? benimde motor ilk çalıştığında fazla gaz verirsem stop ediyor hatta bazen vitese alıyorum debriyaj bırakmadığım halde stop ediyor jikle açmadan çalıştırmakta zorlanıyorum.satan arkadaş yeni olduğu için alışcak falan dedi ama bakalım. yoksa başka sıkıntı yaşamadım şimdilik. acaba bi ayar falanmı istiyor.


Bugün bende yazdım aynı şeyi soğuk motor jiklesiz çok zor çalışıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

herkese merhabalar 6 senedir motorsiklet kullanıyorum 2 sene scooter 4 sene kup kullandım yaklaşık 2 ay önce bir kaza geçirdim hamdolsun sağlığım yerinde problem yak sayılır ana yoldan giderken ara sokaktan karşısındaki ara sokağa hiç hız kesmeden geçiş yapan kango tipi biraracı görmemle çarpmam bir oldu frene bile basamadım kaçtı gitti plakayı alamadım kamerada yoktu rotgen filimlerinde bişey çıkmadı bi kaç agrıyla kurtuldum hamdolsun...okadar dikkatli bir kullanıcı olmama ragmen kaza beni buldu binmeyeyim bari dedim motoru topladım kaskı montu çantayı motorla birlikte sattım...sonra otobüs ve münübüslere dewam ama trafikti beklemeydi gecikmeydi sabredemedim yeni bi motor almaya karar verdim 2. el olsun işimi görsün dedim iyi kask iyi mont aldım diyebilirim kymco ck 125 aldım debriyajlı motorda zorlandım eve zor geldim tanıdık bi motorcu arkadaşım inceledi hemen geri var iş alacaksın dedi başına motor her viteste aynı gidiyor didon yamuk boş vitese geçmiyor ve yağ damlatıyordu..neyse aldıgım yer sıfır motor vermedik olur böyle şeler gibilerinden konuştu motoru geri alamam 0 al dedi batronun yardımıyla boxer almaya karar verdim..bu forum bu konunun tamamını okudum..dogru karar verdiğimi sanıyorum imş hayırlısı olur şu stop etme işine kullananlar bi cevaplar yazarsa iyi olur lakin çalıştırırken benim alacağımda stop ediyordu jıgleyı açtı filan..birde cup motordan moxer e geçmem kolay alacak anladığım kadarıyla yanılıyormuyum şimdilik kısa bir özetle durumumu arzetmek ve bu hoş sohbetlere katılmak istedim..allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin

Geçmiş olsun motor güzel bende scooterden ve biraz ara verdikten sonra geçtim dengesi daha rahat bu stop etme olayıda yeni ama eski tarz rodaj isteyen ve ayar isteyen bir motora bindiğimizden oluyor sanırım
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
stop etme olayı bende artık yok. kendim hava ve rolanti ayarını güzelce yaptım sorun düzeldi. eğer kendiniz yapamıyorsanız iyi bir ustaya hava ve rolanti ayarı yaptırın. benim rolantim çok düşükmüş ve hava ayarıda neredeyse en sonda kısıktaymış. rolantiyi yükseltip hava ayarınıda 2.75 ile 3 tur kadar açtıktan sonra sorun çözüldü arkadaşlar. stop ediyor dediysek öyle habire değil yanlış anlaşılma olmasın. ama sabah yada ilk çalıştırmalarda jigle istediği kesin. 1-2 dakika jigle ile kullanırsanız motor daha çabuk ısınıyor ve stop etmiyor aklınızda bulunsun. zaten jiglenin amacıda bu değilmi?
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
stop etme olayı bende artık yok. kendim hava ve rolanti ayarını güzelce yaptım sorun düzeldi. eğer kendiniz yapamıyorsanız iyi bir ustaya hava ve rolanti ayarı yaptırın. benim rolantim çok düşükmüş ve hava ayarıda neredeyse en sonda kısıktaymış. rolantiyi yükseltip hava ayarınıda 2.75 ile 3 tur kadar açtıktan sonra sorun çözüldü arkadaşlar. stop ediyor dediysek öyle habire değil yanlış anlaşılma olmasın. ama sabah yada ilk çalıştırmalarda jigle istediği kesin. 1-2 dakika jigle ile kullanırsanız motor daha çabuk ısınıyor ve stop etmiyor aklınızda bulunsun. zaten jiglenin amacıda bu değilmi?

normal çalışırken falan yada sıcakken bişey yok.sabah ilk yada gün içinde motor soğukken. benim şaşırdığım aslında debriyaj çekili iken 1. vitese alınca hem öne ufak bi hamle yapması hem bu sırada stop etmesi. ama oda büyük ihtimal yine ilk baştaki düşük rolanti ayarından olabilir aynı bayanların arabayı ilk kaldırırken kavrama gaz tutturma sırasında stop ettirdiği gibi
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
normal çalışırken falan yada sıcakken bişey yok.sabah ilk yada gün içinde motor soğukken. benim şaşırdığım aslında debriyaj çekili iken 1. vitese alınca hem öne ufak bi hamle yapması hem bu sırada stop etmesi. ama oda büyük ihtimal yine ilk baştaki düşük rolanti ayarından olabilir aynı bayanların arabayı ilk kaldırırken kavrama gaz tutturma sırasında stop ettirdiği gibi

bu bir sorun değil içindeki yağ alta iniyor, motorda ısınmadan 1 e atınca ileri atlıyor veya stop ediyor bunlar sorun değil. Ben jikle kullanmadan kullanabiliyorum ama ısınmadan 1 e atınca öne atlıyor veya stop edebiliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
bu bir sorun değil içindeki yağ alta iniyor, motorda ısınmadan 1 e atınca ileri atlıyor veya stop ediyor bunlar sorun değil. Ben jikle kullanmadan kullanabiliyorum ama ısınmadan 1 e atınca öne atlıyor veya stop edebiliyor.

Ankara'dayim ve her sabah jiklesiz tek seferde marş alıyor. Özellikle soğuk motoru boş viteste çalıştırın. Konulan yağ kalın (20-50) olduğundan, viteste çalıştırmaya çalışırsanız marşa basıldığında biraz öne doğru hamle yapabilir. Dediğiniz gibi birinci vitese alınca ileri hamle yapıp stop edebiliyor. Debriyaj plakaları tam olarak yağlanmadığından ayırma işlemi tam olmuyor. Yalnız bu olay her motorda olan birşey, Boxer'a özgü bir durum değil yani. Sadece yağ kalın olduğundan hareket etmeden bir dakika kadar fazladan beklemekte fayda var. Buna rağmen ilk çalıştırma sıkıntısı yaşayan arkadaşlar olursa, rölanti ve hava ayarını düzgün yaptırsınlar sıkıntı kalmayacaktır. Özetle çalıştırma sıkıntısı diye bir şey yok!
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ankara'dayim ve her sabah jiklesiz tek seferde marş alıyor. Özellikle soğuk motoru boş viteste çalıştırın. Konulan yağ kalın (20-50) olduğundan, viteste çalıştırmaya çalışırsanız marşa basıldığında biraz öne doğru hamle yapabilir. Dediğiniz gibi birinci vitese alınca ileri hamle yapıp stop edebiliyor. Debriyaj plakaları tam olarak yağlanmadığından ayırma işlemi tam olmuyor. Yalnız bu olay her motorda olan birşey, Boxer'a özgü bir durum değil yani. Sadece yağ kalın olduğundan hareket etmeden bir dakika kadar fazladan beklemekte fayda var. Buna rağmen ilk çalıştırma sıkıntısı yaşayan arkadaşlar olursa, rölanti ve hava ayarını düzgün yaptırsınlar sıkıntı kalmayacaktır. Özetle çalıştırma sıkıntısı diye bir şey yok!

Debriyaj plakaları tam olarak yağlanmadığından ayırma işlemi tam olmuyor. Boxer'a özgü bir durum değil yani; bende bunu kastediyorum zaten, sanırsam rolanti düşük veya benzin hava olayı ayarlı değil yoksa motorda zaten sorun yok arkadaş takır takır kullanıyor maşallah.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Öyle bir şey yok hiç bir zaman olmadı da. Sürekli yokuş tam yüklü 200 kg ile 1 saat sürekli rampa çıkıyorum köy yollarında yine de şişme yapmıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst