Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Selamlar o 247ci Alper benim :) Şuan 1550 km civarındayım.4 sefer topspeed denemesi yaptım fakat dibini bulamadım.

A mode'da ;

1130.km'de 243km/h (rüzgarsız hafif rampa inişi )

1220.km'de 247km/h (rüzgarsız düzlük )

1460.km'de 225km/h (rüzgarsız sırt çantası ile )

1530.km'de 233km/h (rüzgara karşı )


10000rpm'i geçemedim 6.viteste.Gaz kolunda boşluk yoktu dibine kadar çevirdim ama süreyi kısa tuttum haliyle hala rodaj aşamasında...Direnip 90 saniye civarı dip gaz,rüzgarsız ve sıcak lastik ile gece gazlarsam dibini bulacağımı umuyorum...

Motosikletimi 800km 2. el aldım.Üzerinde alt sakal,koruma takozu,2 ayrı radyatör koruma ve ön cam var. Ön cam standarttan büyük.Farklı bir Italyan markası...Ön camın gazlamada etkisi çok büyük.Bir önceki motosikletim Z750de direk 20 km atmıştı...

2. el olduğu için extra yazılım mazılım atıldıysa bilmiyorum.Açıkcası eski sahibinede sormadım...Zaten gazlamak tam anlamıyla eziyet.Dibini bulup bu sevdadan vaz geçeceğim :) 220den sonrası çekilmiyor...


Ecnebi sitelerde ciddi tartışmaları var.240,255 gören bir sürü kullanıcı ve 225i geçememiş yine birsürü kullanıcı.Yeni motosiklet deneyip göreceğiz bakalım.Video kaydı denemeleri siteye koyarsam silinecek büyük olasılık.Malum video sitesine koyup diğer kullanıcılar ile paylaşmayı düşünüyorum.
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
36
Belki kesici kaldırılmış olabilir mi veya limitör her neyse? Camın fotoğrafını koyabilir misin?
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
20
Arkadaşlar mt 09 224 ü gecemiyor defalarca denedim. Arkadaşın dedigi dogru limitör var 224 u 225 yapamadim devir var fakat makina çakılıyo o sürate 247 yapan arkadaş nasîl yapmis bizede soylerse bizde yapalım
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Selamlar o 247ci Alper benim :) Şuan 1550 km civarındayım.4 sefer topspeed denemesi yaptım fakat dibini bulamadım.

A mode'da ;

1130.km'de 243km/h (rüzgarsız hafif rampa inişi )

1220.km'de 247km/h (rüzgarsız düzlük )

1460.km'de 225km/h (rüzgarsız sırt çantası ile )

1530.km'de 233km/h (rüzgara karşı )


10000rpm'i geçemedim 6.viteste.Gaz kolunda boşluk yoktu dibine kadar çevirdim ama süreyi kısa tuttum haliyle hala rodaj aşamasında...Direnip 90 saniye civarı dip gaz,rüzgarsız ve sıcak lastik ile gece gazlarsam dibini bulacağımı umuyorum...

Motosikletimi 800km 2. el aldım.Üzerinde alt sakal,koruma takozu,2 ayrı radyatör koruma ve ön cam var. Ön cam standarttan büyük.Farklı bir Italyan markası...Ön camın gazlamada etkisi çok büyük.Bir önceki motosikletim Z750de direk 20 km atmıştı...

2. el olduğu için extra yazılım mazılım atıldıysa bilmiyorum.Açıkcası eski sahibinede sormadım...Zaten gazlamak tam anlamıyla eziyet.Dibini bulup bu sevdadan vaz geçeceğim :) 220den sonrası çekilmiyor...


Ecnebi sitelerde ciddi tartışmaları var.240,255 gören bir sürü kullanıcı ve 225i geçememiş yine birsürü kullanıcı.Yeni motosiklet deneyip göreceğiz bakalım.Video kaydı denemeleri siteye koyarsam silinecek büyük olasılık.Malum video sitesine koyup diğer kullanıcılar ile paylaşmayı düşünüyorum.
Go pro cekımlerını you tubeye at'da burada paylasırız :)

Maksat son hız polemigi bitsin :) :)

Bende gecen 240'ı gecmıyormus dedımde 255 gorurum dedi alper baskan yaparmı yapar :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Arkadaşlar mt 09 224 ü gecemiyor defalarca denedim. Arkadaşın dedigi dogru limitör var 224 u 225 yapamadim devir var fakat makina çakılıyo o sürate 247 yapan arkadaş nasîl yapmis bizede soylerse bizde yapalım

Yahu zaten 5.viteste 225 yapıyor siz nasıl 6. viteste 224de kesiciye soktunuz ? Yalan borcum mu var kullandığım motosiklette ? Saçma sapan fevri tepkiler vermeyin lütfen.225'de takılıyorsa takılıyor der,yazılım ile çaresine bakarım zaten.Burada yalan söyleyecek halim yok herhalde.

Tekrar ediyorum ben 2. el aldım.Yazılım vs gibi işlem gördüyse bilemem.Üzerinde ki aksesuarların tamamı Italyan kökenli.Katalog aksesuarı olmadığı için işlem görmüş olasılığı var.

Şu egzoz ıvır zıvır işleri bir bitsin video ile geleceğim zaten.Şayet limitör benzeri birşey varsada çözümü 1 ay demez çıkar ortaya.







Bu da ön camın fotoğrafı.Göstergeyi 5 cm civarı geçiyor.Orjinal katalog üretimi cam daha sexy görünüm veriyor fakat pek işlevi olduğunu düşünmüyorum...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Abi imhalara bak. Alperi tanımasam he babayı görmüştür diyeceğim... Birde fevri çıkışlar yokmu. Nasıl yapıcak, arkadan yapmış mı diyelim :silent::mrgreen:

Alper diyorsa, doğrudur arkadaş... Başka bir lafa, söze, videoya vs gerek yok. Sarı lacivert, en büyük FENER ::shifty2:

Cem, naber ::pala::
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Bu camdan bende istiyorum.nerden bulabilirim

İnanın bende bilmiyorum.Aynı camı nette bulamadım bile...Eski sahibi yurt dışından arkadaşı vasıtası ile getirtmiş.

Şu anlık manet,kaldırma aparatı,egzoz ve tank pad uygulayacağım :) Egzoz hazır.Kaldırma aparatı ve manette çözülecek sanırım ama asıl sorun tank pad...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

Abi imhalara bak. Alperi tanımasam he babayı görmüştür diyeceğim... Birde fevri çıkışlar yokmu. Nasıl yapıcak, arkadan yapmış mı diyelim :silent::mrgreen:

Alper diyorsa, doğrudur arkadaş... Başka bir lafa, söze, videoya vs gerek yok. Sarı lacivert, en büyük FENER ::shifty2:

Cem, naber ::pala::


Sağolasın gülüm :) Kendimi şizofren gibi hissedeceğim yakında :)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
11
Merhabalar adım gürcan Manisadan katılıyorum.2005 yılından beri aktif motosiket kullanıcısıyım.Yamaha nouvo scooter ile basladım ardından 1 yıl kawasakı er 5,1 yıl Yamaha fz6 fazer,3 yıl yamaha yzf r6 (yeni kasa),1yıl honda cbr 600rr,1 yıl honda pcx ardındna 1 yıl honda crf250l kulllandım ve kısa donem askere gıderken kasım ayında mt 09 sıparısı verıp askere gıttım.İlk gelen mt 09 partısıne yetısemedıgım ıcın subatta gelen serıden bı tanesı ben askerdeyken evımın garajına koyduk.Nısan 21 de kutusundan actım.O tarıhten berı mt 09 raceblue kullanıyorum ve suan 700 km'de.Forumda paylasımların guzel oldugunu dusundugum ıcın benıde grubunuza alırsanız sevirim.Kazasız belasız surusler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

Buda benim oglan :)

596zRl.jpg

A2rPYr.jpg
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Merhabalar adım gürcan Manisadan katılıyorum.2005 yılından beri aktif motosiket kullanıcısıyım.Yamaha nouvo scooter ile basladım ardından 1 yıl kawasakı er 5,1 yıl Yamaha fz6 fazer,3 yıl yamaha yzf r6 (yeni kasa),1yıl honda cbr 600rr,1 yıl honda pcx ardındna 1 yıl honda crf250l kulllandım ve kısa donem askere gıderken kasım ayında mt 09 sıparısı verıp askere gıttım.İlk gelen mt 09 partısıne yetısemedıgım ıcın subatta gelen serıden bı tanesı ben askerdeyken evımın garajına koyduk.Nısan 21 de kutusundan actım.O tarıhten berı mt 09 raceblue kullanıyorum ve suan 700 km'de.Forumda paylasımların guzel oldugunu dusundugum ıcın benıde grubunuza alırsanız sevirim.Kazasız belasız surusler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

Buda benim oglan :)

http://i.hizliresim.com/596zRl.jpg
http://i.hizliresim.com/A2rPYr.jpg

Raceblu candır :) İzmir MT grubuna facebook'tan katılırsan toplantılarda da aramızda görmek isteriz seni ;)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
11
Suan yogun islerimden dolayi aktif gruplara pek katilamiyorum eskisi gibi ama ilk firsatta tanismak katilmak isterim ;)
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
Merhaba arkadaşlar sizinle yeni bir çalışmamı paylaşmak istiyorum. koruma demiri ve koruma takozu gerçi koruma topuzlarını henüz takmadım daha bitmedi işi ama önceden paylaşmak istedim daha sonra ayrıntılı konu açacağım:)




proje ve yapımı bana ait umarım beğenirsiniz? :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
10
Arkadaşlar başlangıç motoru olarak mt09 almayı düşünüyorum. şimdi siz diyeceksinizki küçük hacimli bir motorla başla ama olgun yaşım nedeniyle sakin tırım tırım kullanmayı düşünüyorum öyle yüksek hizla derdim yok. biraz para biriktirip borsa falan yapıp seneye yaza inşallah almayı planlıyorum. inşallah pişman olmam. hız yapmayacaksan ne işin var o motorla derseniz arada uzun yol gitmem gerekecek 400 km kadar neyse gönül işte neye konacağı belli olmuyor ;)

sizlerin düşüncelerini ve tecrübelerinizi de bilmek isterim

34 Yıllık şehir içi düzenli bisiklet tecrübem var ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
20 km fazla hızla girdiğin bir virajda bariyerlere girmezsin inşallah. Mt 01 al hacı 09 az :wiinkk:
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
36
Cabuk hizlanmasi ilk motor icin fazla gelebilir evet 200 un ustune cok uygun degil ancak 200 e de cok kolay geliyor alet. Bu riskli hem beyin olarak hem el hissi olarak gaz tepkisine alismak. Hem uzun yol da diyorsunuz. Bu motor sizin icin cokta uygun durmuyor.
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
10
gaz kolu bizde olduktan sonra hızlanıp hızlanmamak bizim elimizde degilmi ? b modunda takılırım diyorum ama tabi tecrübe yok,

aklımdan 100 cc lik bir çin motoru alıp seneye kadar tebrübe yapmak geçiyor. ama oda elde kalır diye korkuyorum ;) sonra mt09

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

20 km fazla hızla girdiğin bir virajda bariyerlere girmezsin inşallah. Mt 01 al hacı 09 az :wiinkk:

barkın abinin programlarda geze geze baya tecrübe yapmışsındır sen reşit kardeş ;) sattınmı honda laternayı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
gaz kolu bizde olduktan sonra hızlanıp hızlanmamak bizim elimizde degilmi ? b modunda takılırım diyorum ama tabi tecrübe yok,

aklımdan 100 cc lik bir çin motoru alıp seneye kadar tebrübe yapmak geçiyor. ama oda elde kalır diye korkuyorum ;) sonra mt09

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------



barkın abinin programlarda geze geze baya tecrübe yapmışsındır sen reşit kardeş ;) sattınmı honda laternayı ?

Bir çekememezlik fark ettim, komiksin :) Satmadıysam sen mi alacaksın? NC kesmez seni, sen uzun yıllardır bisiklet kullanıyorsun çünkü :cat:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Almadan önce kullanmanızı tavsiye ederim.
Zaten ilk kullanmanızda büyük ihtimal motoru kaldırma aşamasında kafanıza geçecek ve kaza yapacaksınız yada ilk virajda bir duvara patlayıp istatistik olacaksınız .
Hiç değilse test motorunu kırın size zarar geleceği kesinde cebinize zarar gelmesin.

Arkadaşlar başlangıç motoru olarak mt09 almayı düşünüyorum. şimdi siz diyeceksinizki küçük hacimli bir motorla başla ama olgun yaşım nedeniyle sakin tırım tırım kullanmayı düşünüyorum öyle yüksek hizla derdim yok. biraz para biriktirip borsa falan yapıp seneye yaza inşallah almayı planlıyorum. inşallah pişman olmam. hız yapmayacaksan ne işin var o motorla derseniz arada uzun yol gitmem gerekecek 400 km kadar neyse gönül işte neye konacağı belli olmuyor ;)

sizlerin düşüncelerini ve tecrübelerinizi de bilmek isterim

34 Yıllık şehir içi düzenli bisiklet tecrübem var ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
10
Kusura bakma resit kardes ama bende ilk mesajinin son cumlesinde kibir ve insani kucuk gorme gordum. Kimseye satasma derdinde degilim. Bisiklet kullanmak ayipmı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

Kusura bakma resit kardes ama bende ilk mesajinin son cumlesinde kibir ve insani kucuk gorme gordum. Kimseye satasma derdinde degilim. Bisiklet kullanmak ayipmı.

Cekememezik konusuna gelince altimdaki araba 5 tane laterna yapiyor neyini cekemicem neyse uzatmayalim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst