Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
11
Gercektenten satmak isteyen birisi varsa liste fiyatinin altina alinabilir bende 24bin e alanlardanim 25,5 teklif eden bile oldu ben satmayi dusunmedigim halde yani pisayada alici ciktigi icin millette o paralari istiyo ve satiyorlarda
 
Katılım
24 Haz 2014
Mesajlar
8
bu da benden gelsin :)

10457845_10152534497823556_252450619167135888_n.jpg

10475464_10152531822053556_7569830082012904663_n.jpg

10371892_10152534511803556_2815017330564652998_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
11
Bu gune kadar hicbir motosikletimde yakit hesplamadim acikcasi sonucta zevk icin biniyorum ama mt de ekranda gordugum icin soyleyebilirim Ilk 500 km ye kadar sehir ici 7.5 du su an 6-6.5 arasi sehirler arasi 100-170 km arasi hizda kullanimda 4.4 su an 800 kmde bakim sonrasi rodaj bitiminde 0.5 lt daha duser herhalde
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
20
Beyler tekrar merhaba imkanim yok kameraya cekemiyorum yanliz makinam 9 bindevir 6. Vites 224 kilit 9 bin devri gram gecmiyor daha hizli giden arkadaslarin limiti yok zannediyorum Bu limiti kaldirmanin bi yolunu bulan varsa yazabilirmi
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Kanada versiyonu hariç alayı 224 km/h'yi geçmiyor.Bir de benim ki geçiyor :bounce:

Motosikletimi daha önce açıkladığım gibi 2. el aldım ve kullandığım ilk Mt09'du.E ben gazı açtım gitti haliyle sizlerin yazdıkları tuhaf gelmişti.Kalp kırmışsam affola.

Şimdi limitörden kurtulmak için yapılabilecekleri paylaşayım sizinle;

Kullanacağımız parçanın adı TOPSPEED ELIMINATOR Şu an üretimde olan tek marka Italjet Remap/Eliminator Edinilmesi imkansıza yakın.Italyada aftermarket işi yapan bir firma.Lisanssız olduğu için elden temin ediliyor...Italyan bir akraba olmadan sıkıntılı ve sağlıklı çalışmadığı söyleniyor.Bende ki bu diğerleriyle karşılaştırma olanağım olmadığı için ne söylesem yalan olur.

Bazzaz ve Dynojet firmaları comingsoon diyor.Tahmini 30 45 güne piyasada olacakmış.

Yaptığı şey basit.Motosikleti 210 km/h'i geçmemiş gibi kandırıp güç akışını devam ettiriyor.Suzuki gsxr1000 ve Bmw s1000rr Hp4 ile aynı hesap.Göstergede fazlasını görüyorsunuz ve fazlasıyla gidiyorsunuz fakat gariban 210larda sanıyor kendini :)

Bunun harici beyni-ecuyu tekrar maplemekte çözüm fakat avrupaya giren motosikletlerin çoğunluğunun beyni kilitli oluyor.Deneyen çıkacaktır öğreniriz elbet...Bunun çözümüde kanada versiyonunun komple beynini almakmış.Ecnebiler sorunu öyle çözmüş.

Komple beyin değişince şu işlem yapılıyor http://ecunleashed.com/2014-yamaha-fz-09-mt-09-performance-re-flash/


Şu an egzoz hava filtresi ve buji işlerimi hallettim.Power commander,yeni nesil Topspeed Eliminator ve oxygen sensor almayı planlıyorum.Ardından dynoya tırmanacağım.Parçalar piyasaya çıktığı zaman temininde sizlere yardımcı olmaya çalışacağım.Öncelik Sadık kardeşimde :p

Video işini en kısa sürede halledip paylaşacağım sizinle...Keyifli sürüşler.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
20
Kardesim su mevzuyu srn kovaliyosan bizlerede haber et bizde.bakalım durumuna dedigin parcanin montaji nasil oluyor birde o var tabi kim yapicak riski nedir bunlarida.gòz onunde.bulundurmak lazim eger 224 u gecersem akroda takarim bakarim yoluma
 
Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
448
Ciplak bir motosiklet 224 yapabiliyorsa cok iyi bir deger bence.

Program degisimi ile kac yapiyormus? 230 mu?
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Kardesim su mevzuyu srn kovaliyosan bizlerede haber et bizde.bakalım durumuna dedigin parcanin montaji nasil oluyor birde o var tabi kim yapicak riski nedir bunlarida.gòz onunde.bulundurmak lazim eger 224 u gecersem akroda takarim bakarim yoluma

Risklik bir olayı yok.Topspeed eliminator 3000ne kadar bende bir sorun çıkarmadı.Diğer parçalar standart zaten.Olur olmadık tüm modellere takılıyor...

Tabii ki elimden geldiğince paylaşacağım burada.Yeni model olduğu için birkaç ay sıkıntılı olacak bu işler.Zamanla çıkar herşey...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

Ciplak bir motosiklet 224 yapabiliyorsa cok iyi bir deger bence.

Program degisimi ile kac yapiyormus? 230 mu?

Naked motosikletten anlasaydınız böyle kinayeli bir cümle ile ne kadar komik duruma düştüğünüzün farkına varırdınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst