1000km bakimini istanbul'da yaptiran arkadaslar hangi yamaha servisini tercih ettiniz ogrenebilir miyim ?
anadolu yakasi servis onerisine ihtiyacim var
Vallaha ben gittim daytonaya ama ben bu kadar düzensiz bir servis görmedim normal bir motorcu bile daha düzenli o hondanin duzeni hic bir serviste yok sanırım acikcasi banada bundan sonra anadolu yakasi gözüktü diyebiliriz iyi servis hakikaten hondada yamaha servis konusunda düzeni yakalayamamis gibime.geldi ozelliklede daytona adamlar ellerindr sigara agzinda kufur kiyamet 17 yasinda bebe cirak falan oyle.düşünün yani anadoluda daha iyi serviceler vardir diye düsünüyorum avrupaya kimse gelmesin aydın motor icinde forunlarda hic iyi seyler yok
Yok ya yapmadilar bisi yag yag filitresi zincir yagla gönder
Yok ya yapmadilar bisi yag yag filitresi zincir yagla gönder
Aman Furkan bey senkron ayarı en önemlisi...Mutlak suretle yaptırın.Motosikletin çalışması ve yakıtı çok farkedecek...
1000km bakimini istanbul'da yaptiran arkadaslar hangi yamaha servisini tercih ettiniz ogrenebilir miyim ?
anadolu yakasi servis onerisine ihtiyacim var
Flame,
Ben motoland de yaptırdım. Senkron ayarı yapmadım. Senkron ayarı kitapçıkta dahi yazmıyor. Bilen varsa bizi bilgilendirebilir mi? Daha önceki motorlarım da dahi yaptırmadım. Tahminimce km si çok ilerlemiş motorlarda yapılır.
Teşekkürler
Fethi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------
Avrupa yakası ama söylemekte fayda olacağını düşündüm.Ben motoland de yaptırdım hatta herkese tavsiye ederim servis olarak çok iyiler.
Flame,
Ben motoland de yaptırdım. Senkron ayarı yapmadım. Senkron ayarı kitapçıkta dahi yazmıyor. Bilen varsa bizi bilgilendirebilir mi? Daha önceki motorlarım da dahi yaptırmadım. Tahminimce km si çok ilerlemiş motorlarda yapılır.
Teşekkürler
Fethi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------
Avrupa yakası ama söylemekte fayda olacağını düşündüm.Ben motoland de yaptırdım hatta herkese tavsiye ederim servis olarak çok iyiler.
eğer ki tecrüben yoksa bence alma derim 3 yıl r6 da yapmadıgım şey kalmadı bir yılda 600rr da aynı sekilde ama bundaki alt devirlerin doluluğunu hırcınlıgını gormedım hiç birinde 2006 r1 kullanmıstım deneme amaçlı o bana bunun gibi hissettirmişti acıkcası 1000lik bi racingden farksız bir alt devire sahip A mod gerçekten sıkıntılıArkadaşlar ikilemdeyim çok mt-09 için çok iyi motor ve gerçekten sahip olmak istiyorum ama 115 bg korkutuyor beni b modu bile fazlasıyla hızlı gelir mi bana diye düşünüyorum.
Flame,
Ben motoland de yaptırdım. Senkron ayarı yapmadım. Senkron ayarı kitapçıkta dahi yazmıyor. Bilen varsa bizi bilgilendirebilir mi? Daha önceki motorlarım da dahi yaptırmadım. Tahminimce km si çok ilerlemiş motorlarda yapılır.
Teşekkürler
Fethi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------
Avrupa yakası ama söylemekte fayda olacağını düşündüm.Ben motoland de yaptırdım hatta herkese tavsiye ederim servis olarak çok iyiler.
Bende bundan önceki motosikletlerimde yaptırmamıstım ama mt nın kullanım kıtapcıgında perıyodık bakım kısmında 1000 kmde motor sekronizasyonu yazıyor. Yapılmasında cok fayda oldugu kesın.Sıkıntım su an yok ama ard arda gaz verıp salınca isteksizlik hıssettıyor bazen 850 km deyım yaptıracagım haftaya bakımı o zamanki farkı yazarım buradan![]()
Öncelikle kitapçıkta 4 nolu maddeyi göz kaydırarak okursanız kitapçıkta dahi yazdığını görürsünüz :cherry:
http://i.hizliresim.com/Gnq1Yb.jpg
Yani senkron ayarı sadece km'si çok motosikletlere uygulanan bir uygulama değildir. Cihaz silindirlere bağlandığından, komplike ve pahalı bir kalibrasyon cihazı olduğundan dolayı her serviste yok.
Sadık gerekli açıklamayı fotoğraf ile yapmış size. TÜM 1'den fazla silindirli motosikletlerin ilk bakımında senkron ayarı yapılır. Motosiklet sizin bizi çok ilgilendirmez fakat o çok iyi servisiniz ezberlemekle yükümlü olduğu kitapçıktaki bu bilgiyi atlamış.At arabası kullandığım için bilen biri değilim fakat öyle duydum işte...