Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
1000km bakimini istanbul'da yaptiran arkadaslar hangi yamaha servisini tercih ettiniz ogrenebilir miyim ?
anadolu yakasi servis onerisine ihtiyacim var
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
20
1000km bakimini istanbul'da yaptiran arkadaslar hangi yamaha servisini tercih ettiniz ogrenebilir miyim ?
anadolu yakasi servis onerisine ihtiyacim var

Vallaha ben gittim daytonaya ama ben bu kadar düzensiz bir servis görmedim normal bir motorcu bile daha düzenli o hondanin duzeni hic bir serviste yok sanırım acikcasi banada bundan sonra anadolu yakasi gözüktü diyebiliriz iyi servis hakikaten hondada yamaha servis konusunda düzeni yakalayamamis gibime.geldi ozelliklede daytona adamlar ellerindr sigara agzinda kufur kiyamet 17 yasinda bebe cirak falan oyle.düşünün yani anadoluda daha iyi serviceler vardir diye düsünüyorum avrupaya kimse gelmesin aydın motor icinde forunlarda hic iyi seyler yok
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
Vallaha ben gittim daytonaya ama ben bu kadar düzensiz bir servis görmedim normal bir motorcu bile daha düzenli o hondanin duzeni hic bir serviste yok sanırım acikcasi banada bundan sonra anadolu yakasi gözüktü diyebiliriz iyi servis hakikaten hondada yamaha servis konusunda düzeni yakalayamamis gibime.geldi ozelliklede daytona adamlar ellerindr sigara agzinda kufur kiyamet 17 yasinda bebe cirak falan oyle.düşünün yani anadoluda daha iyi serviceler vardir diye düsünüyorum avrupaya kimse gelmesin aydın motor icinde forunlarda hic iyi seyler yok

malesef yamaha eskiden beldeyama ile yapmis oldugu evliliginden olan bisiklet tamircisi servislerini yenileyemedi
yenilemek ister gibi bir niyetide pek gozukmuyor
en azindan bir tane adam gibi servis koy su istanbul'a !!!

bu arada 3. motosikletimi servisinden oturu honda alacagim diye kendime soz vermistim
lakin mt-09 tum planlari alt ust etti :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------

senkron ayari yaptilar mi serviste ?
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
bu gün bir haber aldım aslı var mı bilmiyorum yamaha baydarı aradım teslimatlar hakkında bilgi almak için bu sene sonuna kadar gelen bütün motorlar şimdiden satıldı dediler dedim türkiyeye ne zaman giriyor her ay gelio dediler tekirdağa hala gelmedi dedim her bayiye gönderemiyolar ne zaman elime geçer dedim büyük ihtimal seneye dediler.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
Temmuzun ikinci haftası için bi teslimat gözüküyor. Yine turuncudan gidicez galiba turuncu bir mt-09 gözüküyor yolda.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
inşallah bizede gelir :) turuncu olarak ısmarlamıştım umarım karışmaz
 
Katılım
24 Haz 2014
Mesajlar
8
Aman Furkan bey senkron ayarı en önemlisi...Mutlak suretle yaptırın.Motosikletin çalışması ve yakıtı çok farkedecek...

Flame,

Ben motoland de yaptırdım. Senkron ayarı yapmadım. Senkron ayarı kitapçıkta dahi yazmıyor. Bilen varsa bizi bilgilendirebilir mi? Daha önceki motorlarım da dahi yaptırmadım. Tahminimce km si çok ilerlemiş motorlarda yapılır.
Teşekkürler

Fethi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

1000km bakimini istanbul'da yaptiran arkadaslar hangi yamaha servisini tercih ettiniz ogrenebilir miyim ?
anadolu yakasi servis onerisine ihtiyacim var

Avrupa yakası ama söylemekte fayda olacağını düşündüm.Ben motoland de yaptırdım hatta herkese tavsiye ederim servis olarak çok iyiler.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
11
Flame,

Ben motoland de yaptırdım. Senkron ayarı yapmadım. Senkron ayarı kitapçıkta dahi yazmıyor. Bilen varsa bizi bilgilendirebilir mi? Daha önceki motorlarım da dahi yaptırmadım. Tahminimce km si çok ilerlemiş motorlarda yapılır.
Teşekkürler

Fethi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------



Avrupa yakası ama söylemekte fayda olacağını düşündüm.Ben motoland de yaptırdım hatta herkese tavsiye ederim servis olarak çok iyiler.


Bende bundan önceki motosikletlerimde yaptırmamıstım ama mt nın kullanım kıtapcıgında perıyodık bakım kısmında 1000 kmde motor sekronizasyonu yazıyor. Yapılmasında cok fayda oldugu kesın.Sıkıntım su an yok ama ard arda gaz verıp salınca isteksizlik hıssettıyor bazen 850 km deyım yaptıracagım haftaya bakımı o zamanki farkı yazarım buradan ;)
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Flame,

Ben motoland de yaptırdım. Senkron ayarı yapmadım. Senkron ayarı kitapçıkta dahi yazmıyor. Bilen varsa bizi bilgilendirebilir mi? Daha önceki motorlarım da dahi yaptırmadım. Tahminimce km si çok ilerlemiş motorlarda yapılır.
Teşekkürler

Fethi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------



Avrupa yakası ama söylemekte fayda olacağını düşündüm.Ben motoland de yaptırdım hatta herkese tavsiye ederim servis olarak çok iyiler.

Öncelikle kitapçıkta 4 nolu maddeyi göz kaydırarak okursanız kitapçıkta dahi yazdığını görürsünüz :cherry:

Gnq1Yb.jpg


Yani senkron ayarı sadece km'si çok motosikletlere uygulanan bir uygulama değildir. Cihaz silindirlere bağlandığından, komplike ve pahalı bir kalibrasyon cihazı olduğundan dolayı her serviste yok.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
20
ist tekirdag kumbag yaptim artçîli 100 kg bi adamla 275 km depoyla yaptik son 60 km tappaa gaz geldim dayanamadım 80 90 a ama tek kisi bi depoyla 350 km 80 90 la imkanlı bi km
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
Arkadaşlar ikilemdeyim çok mt-09 için çok iyi motor ve gerçekten sahip olmak istiyorum ama 115 bg korkutuyor beni b modu bile fazlasıyla hızlı gelir mi bana diye düşünüyorum.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
11
Fiyat güncellemiş Yamaha 26.000 tl olmuş mt 09 gerçi ellerinde motosiklet yok oda ayrı bir konu :)

Arkadaşlar ikilemdeyim çok mt-09 için çok iyi motor ve gerçekten sahip olmak istiyorum ama 115 bg korkutuyor beni b modu bile fazlasıyla hızlı gelir mi bana diye düşünüyorum.
eğer ki tecrüben yoksa bence alma derim 3 yıl r6 da yapmadıgım şey kalmadı bir yılda 600rr da aynı sekilde ama bundaki alt devirlerin doluluğunu hırcınlıgını gormedım hiç birinde 2006 r1 kullanmıstım deneme amaçlı o bana bunun gibi hissettirmişti acıkcası 1000lik bi racingden farksız bir alt devire sahip A mod gerçekten sıkıntılı :D
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Flame,

Ben motoland de yaptırdım. Senkron ayarı yapmadım. Senkron ayarı kitapçıkta dahi yazmıyor. Bilen varsa bizi bilgilendirebilir mi? Daha önceki motorlarım da dahi yaptırmadım. Tahminimce km si çok ilerlemiş motorlarda yapılır.
Teşekkürler

Fethi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------



Avrupa yakası ama söylemekte fayda olacağını düşündüm.Ben motoland de yaptırdım hatta herkese tavsiye ederim servis olarak çok iyiler.

Sadık gerekli açıklamayı fotoğraf ile yapmış size. TÜM 1'den fazla silindirli motosikletlerin ilk bakımında senkron ayarı yapılır. Motosiklet sizin bizi çok ilgilendirmez fakat o çok iyi servisiniz ezberlemekle yükümlü olduğu kitapçıktaki bu bilgiyi atlamış.At arabası kullandığım için bilen biri değilim fakat öyle duydum işte...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2014
Mesajlar
8
Bende bundan önceki motosikletlerimde yaptırmamıstım ama mt nın kullanım kıtapcıgında perıyodık bakım kısmında 1000 kmde motor sekronizasyonu yazıyor. Yapılmasında cok fayda oldugu kesın.Sıkıntım su an yok ama ard arda gaz verıp salınca isteksizlik hıssettıyor bazen 850 km deyım yaptıracagım haftaya bakımı o zamanki farkı yazarım buradan ;)

Öncelikle kitapçıkta 4 nolu maddeyi göz kaydırarak okursanız kitapçıkta dahi yazdığını görürsünüz :cherry:

http://i.hizliresim.com/Gnq1Yb.jpg

Yani senkron ayarı sadece km'si çok motosikletlere uygulanan bir uygulama değildir. Cihaz silindirlere bağlandığından, komplike ve pahalı bir kalibrasyon cihazı olduğundan dolayı her serviste yok.

Sadık gerekli açıklamayı fotoğraf ile yapmış size. TÜM 1'den fazla silindirli motosikletlerin ilk bakımında senkron ayarı yapılır. Motosiklet sizin bizi çok ilgilendirmez fakat o çok iyi servisiniz ezberlemekle yükümlü olduğu kitapçıktaki bu bilgiyi atlamış.At arabası kullandığım için bilen biri değilim fakat öyle duydum işte...

Bilgi ve vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.

Fethi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst