teşekkür ederim. ya motor gerçekten temiz. bi iki ufak tefek sıkıntısı var fakat onlarda devede kulak şeyler. evet bende farkettim beceremedim yükleme işini..
Merhabalar.Wolrath (barış abiden) arka füme sinyalleride aldım taktım.Canım sıkıldı seben taşlıyayla yapayım dedimBirkaç resim:
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0502_zps36f121c1.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0505_zps1e4e6c4e.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0507_zps36e5ca71.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0512_zpsa2f3a05b.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0514_zps6cafc73d.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0516_zps8894c371.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0523_zpsde2b2585.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0532_zps89ddac7a.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0533_zps57959405.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0535_zps11d87353.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0537_zps4cbfa6c9.jpg[/URL]
[url]http://i1202.photobucket.com/albums/bb363/enqerek/IMG_0595_zpsae2a6a5b.jpg[/URL]
Otoban gazlamalarından çok virajlı orman yollarını seviyorum nedense.Yemyeşil dağların arasından kıvrılan virajlı yollar :joker:
Millette kuyruk fobisi var görenler hep kesdir diyolar :mrgreen: Ben biraz orjinalciyim böyle iyi![]()
maasallah kardeslerım kazasız belasız.okancm gule gule eskıt
dun ERMAX undertail ve pazoma ledli sinyaller taktık DYAVOL sagolsun
bız de keşan yapalım dedik. arada tekırdag-ucmakdere felan yaptık.
tekırdag yolu super.
ucmakdere harika.
malkarada yedıgımız "dolu" ve bızı sırılsıklam yapan yagmur tarıf edılemez
sonunda guzel bı mangal ve hızlı tempo donus.
12 saatte bunların hepsı full actıon oldu.fecı yoruldum valla
bıkac gun ıcınde vıdeo da koyarım
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd....1_10152217912453422_8062957470245802928_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd....1_10152217912388422_2103617692781261355_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd....3_10152218151293422_8235394939347392125_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd....0_10152218301528422_8280838014583338302_n.jpg
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net...9_10152218434753422_4272158404153411004_n.jpg
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net...3_10152218434823422_8079014808626918308_n.jpg
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net...7_10152218635913422_2285037170393591086_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd....8_10152218663053422_6375933892696695211_n.jpg
maasallah kardeslerım kazasız belasız.okancm gule gule eskıt
dun ERMAX undertail ve pazoma ledli sinyaller taktık DYAVOL sagolsun
bugun bız de keşandakı arkadasa gıdelım dedık, arada tekırdag-ucmakdere felan yaptık.
tekırdag yolu super.
ucmakdere harika.
malkarada yedıgımız "dolu" ve bızı sırılsıklam yapan yagmur tarıf edılemez
sonunda guzel bı mangal ve hızlı tempo donus.
12 saatte bunların hepsı full actıon oldu.fecı yoruldum valla
bıkac gun ıcınde vıdeo da koyarım
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd....1_10152217912453422_8062957470245802928_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd....1_10152217912388422_2103617692781261355_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd....3_10152218151293422_8235394939347392125_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd....0_10152218301528422_8280838014583338302_n.jpg
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net...9_10152218434753422_4272158404153411004_n.jpg
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net...3_10152218434823422_8079014808626918308_n.jpg
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net...7_10152218635913422_2285037170393591086_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd....8_10152218663053422_6375933892696695211_n.jpg
Sen sağol Kumandan-lafı mı olur?...:bounce: Bir yemek ismarlarsın-olur-biter...:mrgreen:
Hiç gerek yok.Çok saçma bi durum bu kuyruk davası.Motoru değiştirmezsem kuyruk yapmayı düşünüyorum ben.
Sen sağol Kumandan-lafı mı olur?...:bounce: Bir yemek ismarlarsın-olur-biter...:mrgreen:
Sağolasın bre pehlivan sanada hayırlı olsun :mrgreen: Gsxr kuyrugu gibi olmuş![]()
Bu arada Barış-V-strom 650 yetişebiliyomuydu size(4 bacalılara)...???...:queen: