Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2014
Mesajlar
8
teşekkür ederim. ya motor gerçekten temiz. bi iki ufak tefek sıkıntısı var fakat onlarda devede kulak şeyler. evet bende farkettim beceremedim yükleme işini..
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
teşekkür ederim. ya motor gerçekten temiz. bi iki ufak tefek sıkıntısı var fakat onlarda devede kulak şeyler. evet bende farkettim beceremedim yükleme işini..

Hayırlı uğurlu olsun alah kaza bela vermesin.Ne renk motorun?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------

Bu aradgezilerden bir iki motor ve tabiat fotosu.

krOy9D.jpg


p46pba.jpg



qqGZJ5.jpg


NVZRnX.jpg


9XmPDk.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Merhabalar.Wolrath (barış abiden) arka füme sinyalleride aldım taktım.Canım sıkıldı seben taşlıyayla yapayım dedim :) Birkaç resim:

























Otoban gazlamalarından çok virajlı orman yollarını seviyorum nedense.Yemyeşil dağların arasından kıvrılan virajlı yollar :joker:
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Sabah babam ,kardeşim ve ben evden çıkış ilk mola anadolu otobanı kahvaltı.

YP6y0l.jpg



Körfez civarı
8nzOBQ.jpg


İZMİT
DXD1Z6.jpg


MAŞUKİYE ve öğle yemeği
mlobB1.jpg


ElDLo8.jpg



Ve dönüş
jJ6MZn.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------


Benim motorun kuyruğunu benden önce kesip katletmişler.Senin motorun kuyruğu orj'miş ne güzel.Allah nazar vermesin.
Sinyaller çok yakışmış güle güle kullan okan.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Millette kuyruk fobisi var görenler hep kesdir diyolar :mrgreen: Ben biraz orjinalciyim böyle iyi :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
maasallah kardeslerım kazasız belasız.okancm gule gule eskıt :)

dun ERMAX undertail ve pazoma ledli sinyaller taktık DYAVOL sagolsun :)


bugun bız de keşandakı arkadasa gıdelım dedık, arada tekırdag-ucmakdere felan yaptık.

tekırdag yolu super.
ucmakdere harika.
malkarada yedıgımız "dolu" ve bızı sırılsıklam yapan yagmur tarıf edılemez :p
sonunda guzel bı mangal ve hızlı tempo donus.
12 saatte bunların hepsı full actıon oldu.fecı yoruldum valla :)
bıkac gun ıcınde vıdeo da koyarım ;)

10352571_10152217912453422_8062957470245802928_n.jpg

10269371_10152217912388422_2103617692781261355_n.jpg


10376863_10152218151293422_8235394939347392125_n.jpg

10308300_10152218301528422_8280838014583338302_n.jpg

10274169_10152218434753422_4272158404153411004_n.jpg

10325793_10152218434823422_8079014808626918308_n.jpg

10268677_10152218635913422_2285037170393591086_n.jpg

10401888_10152218663053422_6375933892696695211_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
maasallah kardeslerım kazasız belasız.okancm gule gule eskıt :)

dun ERMAX undertail ve pazoma ledli sinyaller taktık DYAVOL sagolsun :)
bız de keşan yapalım dedik. arada tekırdag-ucmakdere felan yaptık.

tekırdag yolu super.
ucmakdere harika.
malkarada yedıgımız "dolu" ve bızı sırılsıklam yapan yagmur tarıf edılemez :p
sonunda guzel bı mangal ve hızlı tempo donus.
12 saatte bunların hepsı full actıon oldu.fecı yoruldum valla :)
bıkac gun ıcınde vıdeo da koyarım ;)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd....1_10152217912453422_8062957470245802928_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd....1_10152217912388422_2103617692781261355_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd....3_10152218151293422_8235394939347392125_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd....0_10152218301528422_8280838014583338302_n.jpg
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net...9_10152218434753422_4272158404153411004_n.jpg
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net...3_10152218434823422_8079014808626918308_n.jpg
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net...7_10152218635913422_2285037170393591086_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd....8_10152218663053422_6375933892696695211_n.jpg

Çok güzel gezi olmuş.Ben Malkara'lıyım.Bu ara bi şarköy yapmak istiyorum eş dost gezisi falan.Bi de şu yeni uçmakdere'nin fotoğrafları varmı barış,yol çok süper oldu diyorlar?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
maasallah kardeslerım kazasız belasız.okancm gule gule eskıt :)

dun ERMAX undertail ve pazoma ledli sinyaller taktık DYAVOL sagolsun :)


bugun bız de keşandakı arkadasa gıdelım dedık, arada tekırdag-ucmakdere felan yaptık.

tekırdag yolu super.
ucmakdere harika.
malkarada yedıgımız "dolu" ve bızı sırılsıklam yapan yagmur tarıf edılemez :p
sonunda guzel bı mangal ve hızlı tempo donus.
12 saatte bunların hepsı full actıon oldu.fecı yoruldum valla :)
bıkac gun ıcınde vıdeo da koyarım ;)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd....1_10152217912453422_8062957470245802928_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd....1_10152217912388422_2103617692781261355_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd....3_10152218151293422_8235394939347392125_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd....0_10152218301528422_8280838014583338302_n.jpg
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net...9_10152218434753422_4272158404153411004_n.jpg
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net...3_10152218434823422_8079014808626918308_n.jpg
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net...7_10152218635913422_2285037170393591086_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd....8_10152218663053422_6375933892696695211_n.jpg

Sen sağol Kumandan-lafı mı olur?...:bounce: Bir yemek ismarlarsın-olur-biter...:mrgreen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaslar merhabalar.

Gruptan bır arkadasımızın 600fı var sol amortısor kecesı patlak.

Fıyat aldık bıraz fazla geldı sıze danısalım dedım orjınal kecenın fıyatını bılen varmı yada daha ucuza ebay dısında temın edebılecegımız bır yer ?

Iscılık ucretını daha evel degıstıren varsa yazabılırse sevınırım kıyaslama yapayım :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Sen sağol Kumandan-lafı mı olur?...:bounce: Bir yemek ismarlarsın-olur-biter...:mrgreen:

colugumu cocugumu yedı doymadı :D (ata demırer :cherry:)

Sağolasın bre pehlivan sanada hayırlı olsun :mrgreen: Gsxr kuyrugu gibi olmuş :)

:):) benzemıs evet. onlere de alacagım aynısından + mesnete de bı damla stıcker buldum mu prof. foto ıcın tamamdır :)

Bu arada Barış-V-strom 650 yetişebiliyomuydu size(4 bacalılara)...???...:p:queen:

ya grup surusu dıyoz aga ne yetısmesı :p basacak adam selamı verıp gazını atıp dondu aramıza ben dahıl. gercekten cok ıyıydı.ozellıkle donus-otoban :) elbette bazı kısımlarda gerıde kalıyor zaten kullanan arkadasta bıraz daha hızlı olması gerektıgını soyledı.cok basan adamlar degılız ama topspeedı 200 degıl 250-260 olan bır makıneye ıhtıyac duyuyor ınsan kı yerı gelınce 200e rahat cıkabılsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
13
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kaza-boya-yok-orjinal-isteyenler-161352073/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kaza-boya-yok-orjinal-isteyenler-161352073/detay/
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
kuyruk olayı gercekten kafa karıstırmıcak gibi degil motorun gidşine virajına laf bulamayanlar kuyruguna laf ediyor dogal olarak :p
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Arkadaşlar elimde bir adet çanta aparatı ve tablası ve bir adet orta ayak (orta sehpa var)

Orta ayağın ilanı yok henüz açmadım ihtiyacı olana uygun fiyata vereceğim.

Buda çanta aparatının ilanı;

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cbr-600-f-2001-2006-canta-aparati-demiri-ve-tablasi-148767561/detay/
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Yol çok güzel görünüyor.Doluda fazla sürmediniz değil mi adamı sakatlar valla :mrgreen: Gerçi full koruma bişi olmaz ama :mrgreen: Yağmur değince aklıma geçen sene geldi.3 saat yağmurda sürdüm.Zonguldakta falan dua ettim artık tünel çıksada ısınsak diye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst