Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
37
Aynı güzergahı kullanan var ise beraber gideriz diye düşündüm. Benim için daha güvenli olur.
Tabi ben o kadar hızlı gidemeyeceğim için bir nevi eskortluk oluyor haklısın..
Motoru teslim alış günümü değiştirdim. Bu akşam değil yarın öğlenden önce alacağım.
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
Hocam öncelikle yapmanı tavsiye etmiyorum ama ucunu hafif çıkarttığında ses değişiyor yükseliyor güzelleşiyor şimdi gelelim zararlarına motora giden hava filtre tarafından tam tamına süzülemediği için uzun vadede motoruna büyük sıkıntılar çıkartabilir bu riski göze alıyorsan çıkart gez derim ama motorunun sesi değişecek diye de öldürmenin bir mantığı yok yani bence hiç elleşme bırak görevini yapsın :)

-Yakıt sarfiyatının artacağını söylemeyi unutmuşum bu arada bir de öyle bir kötülüğü olacak eğer yaparsan :)

Yakıt olayını biliyordum ama havanın temiz süzülüp süzülmediginden emin değildim.. Hiç gerek yokmuş tahmin ettiğim gibi.. Stock standart mod devam :) teşekkürler bilgi için..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

Aynı güzergahı kullanan var ise beraber gideriz diye düşündüm. Benim için daha güvenli olur.
Tabi ben o kadar hızlı gidemeyeceğim için bir nevi eskortluk oluyor haklısın..
Motoru teslim alış günümü değiştirdim. Bu akşam değil yarın öğlenden önce alacağım.

Güzergah değilde tanışır muhabbet sohpet ederim diye gelecektim ama yarın en yoğun günüm :( pazar sabah al geleyim ahahah :D
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
nihayet verdiğim siparişlerim geldi malum eski manetinde renkli idi ama o uzun idi bu kısa manet ve daha güzel.

[url]http://i.hizliresim.com/jJy6Xn.jpg[/url]

siyah motoruma kırmızı sıyah yakışır diye tercih ettim.

buda malum double siyah ön camım detaylı resımlerımı eskı motorumda varmı foruma atmıstım

[url]http://i.hizliresim.com/27Janj.jpg[/url]

adamlar saglam kargo yapıyor

[url]http://i.hizliresim.com/BXLzvv.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/ZN93MZ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/oQOV0k.jpg[/url]


dehşet abi :) buda benımmm :)


emOXP1.jpg
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Aynı güzergahı kullanan var ise beraber gideriz diye düşündüm. Benim için daha güvenli olur.
Tabi ben o kadar hızlı gidemeyeceğim için bir nevi eskortluk oluyor haklısın..
Motoru teslim alış günümü değiştirdim. Bu akşam değil yarın öğlenden önce alacağım.

:D Dostum eğer bugün almış olsaydın ben sana eşlik ederdim. sıkıştırmasınlar diye trafikte yardımımız olurdu... Eğer fikrini değiştirirsen söyle alır geliriz motorunu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

Bu arada honda sitesinde ki resimleri güncellemiş ve renk seçenekleri arasında siyahta var... Bilginize

gVV84QM.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
arkadaşlar bende artık aranızdayım. motor şuanda 38km de. frenler çok yumuşak geldi yani motoru yavaşlatmakta zorlanıyor gibi henüz yeni olduğu için böyle yaptığını düşünüyorum yoksa tek disk diye frenler genelde böylemi çalışacak ?
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
arkadaşlar bende artık aranızdayım. motor şuanda 38km de. frenler çok yumuşak geldi yani motoru yavaşlatmakta zorlanıyor gibi henüz yeni olduğu için böyle yaptığını düşünüyorum yoksa tek disk diye frenler genelde böylemi çalışacak ?
hayırlı olsun. Motorun rötajı olduğu gibi frenlerin, tekerlerin ve diğer parçalarında rötajı var. yumuşaktan kastını biraz daha açıklarsan daha iyi yardımcı olabiliriz.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
arkadaşlar bende artık aranızdayım. motor şuanda 38km de. frenler çok yumuşak geldi yani motoru yavaşlatmakta zorlanıyor gibi henüz yeni olduğu için böyle yaptığını düşünüyorum yoksa tek disk diye frenler genelde böylemi çalışacak ?

zamanla alışırsın :) hayırlı olsun fotoları görelimm.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
37
Çok teşekkürler. Şimdi girebildim foruma, bugün alamadım işlerden dolayı. Yarın öğlene doğru alacağım.
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
hayırlı olsun. Motorun rötajı olduğu gibi frenlerin, tekerlerin ve diğer parçalarında rötajı var. yumuşaktan kastını biraz daha açıklarsan daha iyi yardımcı olabiliriz.

Tesekkur ederim :) oncelikle bende rodaj donemindeyim yeni yeni ogreniyorum. Frenleri sicak ve kaliteli asfaltta denemeye alismaya calisiyorum ve 50km/h hizlarda bile arka frenle destekledigim halde durmakta zorlaniyomusum gibime geliyo Sanirim surekli araba kullandigim icin O fren performansina alistim ve bu yuzden bi eksiklik hissediyorum eger siz tecrubeli abilerim ve kardeslerim fren performansindan memnunsaniz demekki ya rodaj yuzunden yada bende sorun var :) merak ettigim icin sordum yanlis anlasilmasin

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------

zamanla alışırsın :) hayırlı olsun fotoları görelimm.

Tesekkur ederim. Fotograflar icin tebrik ve kutlamalar bölümünde konu var yeni kasa cbr diye oraya bakabilirsin konu surekli guncel kendimi surmekten alikoydukca fotograf cekiyorum :) kusura bakma telefondan giriyorum simdi beceremedim link atmayi :)
 
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
33
1236499_10204183488851346_2157121520348262905_n.jpg
10268515_10204183489571364_2829036797485528129_n.jpg
10154261_10204183490331383_427278492481244804_n.jpg


Buda bizim cıbırın 4km halleri herkese kazasız belasız sürüşler arkadaşlar :) :). Bu arada Emre kardeşim motor arka frenle durmaz aslen arka yavaşlatmak ön durdurmak içindir + olarak yeni olduğundan disklerin üzerinde daha mumları duruyordur o yüzden ufak tefek sıkıntılar çekicez ama kademeli eşit düzeyde ön arka kullandığımda sıkıntı çekmedim ben o yüzden gazlamaya devam :) :) :)
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
5900 de olup 2013 aralik ayinda cikan siyah cbr250e yi satiliga cikartiyorum yeni aldgm moturu tarz degisikligi nedeniyle bilginize 6 bn bkma girdi koruma takozu takildi dusme kalkamsi olmayn motordur
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd...._=1409133895_fddddbe785f1300485479460797adf30https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd....5_10204183489571364_2829036797485528129_n.jpghttps://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net...61_10204183490331383_427278492481244804_n.jpg

Buda bizim cıbırın 4km halleri herkese kazasız belasız sürüşler arkadaşlar :) :). Bu arada Emre kardeşim motor arka frenle durmaz aslen arka yavaşlatmak ön durdurmak içindir + olarak yeni olduğundan disklerin üzerinde daha mumları duruyordur o yüzden ufak tefek sıkıntılar çekicez ama kademeli eşit düzeyde ön arka kullandığımda sıkıntı çekmedim ben o yüzden gazlamaya devam :) :) :)

Zaten ön freno sıkıp arkayla destekliyorum dedim abi :) haklisin diskler yeni diyedir. Ben cok cok begendim allah motorada banada sizede bela vermesin :)
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
- Patron elimizde kalan cbr 125 lerin göstergeleri napalım?
- yeni 250 liklere takın gitsin kardeş...
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
15
Ya arkadaşlar bugün duke 200 test etme şansım oldu özellikle torkunu gazı açtığın zaman uzamasını çok beğendim acaba buna kıyasla cbr 250 nasıldır kullanabileceğim cbr 250 bulamadığımdan soruyorum
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Ya arkadaşlar bugün duke 200 test etme şansım oldu özellikle torkunu gazı açtığın zaman uzamasını çok beğendim acaba buna kıyasla cbr 250 nasıldır kullanabileceğim cbr 250 bulamadığımdan soruyorum

Dostum 2 motoru da kullanmış test etmiş birisi olarak duke daha seri ve atik bir makine. Aynı atikliği cbr250'de bulamazsınız. Duke yanında hantal kalıyor.
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
55
yeni kasa motoru kullanmaya baslayan arkadaslar lastiklerin durumu nasıl eski kasadakiler gibi lastik değişimine gerek varmı ? yada ekstra alınacak malzemeler neler. haziranın sonu gibi insallah alacagım motorumu. bildiklerinizi paylasırsanz sevnrm :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst