Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba herkese,
Ben ikinci el buldum 201km'de hemen aldım. Satın aldığım arkadaş yeni aldığı motoru iş kazası sonucu 2-3 ay süremeyeceği için sattı.
Makul geldi,plaka masrafı, zenon far ,topcase çanta, plaka, yeni değiştirdiği lastikler vs. masraflarından kurtulmuş oldum ben de, benim de onun da işi görülmüş oldu. 4.300 TL ye anlaştık.
Ehliyetimi yarın alacağım bir aksilik olmazsa. cumadan itibaren ben de artık yollarda olacağım. Allah kaza bela vermesin kimseye...
Soma daki facia dan dolayı buruk bir başlangıç olacak. Allah rahmet eylesin
motorum bu
[url]http://i.hizliresim.com/qqJkYQ.jpg[/url]
Boyum 1.87
Kilom 105
[url]http://i.hizliresim.com/A2yMgQ.jpg[/url]
Kullandıkça yorumlarımı aktaracağım.
hayırlı uğurlu olsun çok yakışmış kısmet bana diyim artık bu motorun takipçisiyim dayanamıyacağım haftaya sıfır alacağım herhalde benim motorcum başak şehirdeki modi motor a haftaya gelicekmiş.





