Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
Titreşimi nasıl ? Bence bu motor 150 yapar çünkü tvs apache nin bi videosu vardı adam 148 yapmıştı bu arada hazır kullanmışken sizce bu motora 4.689.00 tl verilir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
68
Evet arkadaslar pazartesiden beri bekledigim motorumu bugun teslim aldim. Ilk izlenimlerim: goruntusu harika, motorun yol tutusunu cok begendim, amartisorleri cok begendim tumseklerden gecerken cukurlardan gecerken 0 sarsinti, titresim cok az hatta yok arkadaslar, farlari sinyalleri motorla bire bir uymus. Performansa rodajdan dolayi simdi bir sey solemiyorum ileride gorecegiz:) tek kusur gordum oda on cami hareket halindayken devir yukseldiginde titriyor ses yapiyor baskada titreyen bir yeri yok zaten:). Fotograflari yakinda atacagim buraya. Sanirim parasini hakedecek bir motor getirdi mondial . Digrr modellrri ile alakasi yok bunu bugun anladim
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
Bi kaç foto ataydın böle olmaz, ben bugün gördüm bayide motoru kalıplı görünüyor ama arka freni kampana yapmışlar bu olmamış -puan, arka disk olsaydı düşünülebilirdi benim için.
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
Evet 150 mcx in bile arkası disk yarın bende gitmeyi düşünüyorum bayiye bakalım gelmişmi
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
398
Bi tane söz çok hoşuma gitti. Mondial eskiden ucuz olduğu için kullanıcı kitlesi bakim vs şeylere dikkat etmeyen veya Apaçi kısmının kullandığı marka ydi. Bu yuzden kendi marka imajini baltaladilar .Şimdiki modelleri ne kadar iyi olursa olsun bictiği değeri kabullenmek zor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o fiyata satılmaz tvs apaçi var kendini kanıtlamış bir motor , 180 z-one ederi 3600, 5000tl civarında 3 marka zirvede. mondial ancak fiyata oynayabilir e fiyatta malum. satılmaz bakan olur alan olmaz
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
Bişey sorcam bende mobilden giriyorum bi gün masaüstü şeklinde kullandım şimdi mobil site şekline geçemiyorum nasıl olcak ?
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
30
mrhb arkadaşım hayırlı olsun farın yolun açık olsun. bn de aldım dediğin gibi on cami hareket halindayken devir yukseldiginde titriyor ses yapiyor bu ses için servise giddiniz mi?
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
13
Arkadaşlar bende bu motordan almak istiyorum.Ön camdan gelen ses çok rahatsız edici mi?CBR 250 r ın inceleme videosunda da sallanıyor diye şikayet ediliyordu hafif ses yapıyormuş.Benim için çok sorun değil eğer aşırı bir ses gelmiyorsa.İlk motorum olacak performansı tatmin eder mi, otoyolda 90km ile gidebileyim bana yeter birde pizzacı scooterlarından kalkışta daha seri olması şart:cherry:
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
3
var kardesim var motoru bugun ruzgarda devirdim gidon topuzu koymuslar granaji kurtardi diyebilirim birde pp plastikten uretiliyor yani esnek plastik kirilma hemen olmuyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

var haci ben kullaniyorum suanda 1000 km yi gecti heniz oynayan sallayan ses gelen bi yani yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

cdmpf kardes ben kullaniyorum 180 lik olani 90 neki kardes 2 kisi 135 coook rahat yapiyor tek 150 yaptim banamisin demedi fabrika satis temsilcisiyle tesaduf karsilastik bayide motoru alirken fabrika testlerine gore makina 160 ii devirmis oncamdan gelen sese gelirsek gercekten sinir bozucu ama bitane kalinindan musluk contasi alip ikiye boldum farla plastigin tam arasina sikistirdim ses kesildi gayetde guzel oldu yalniz 150 lik modelinde o ses yok 180 lik modelinde var neden diyecek olursak 150 lik modeli icten 180lik modeli distan balansorlu fark ordan geliyor
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
13
var kardesim var motoru bugun ruzgarda devirdim gidon topuzu koymuslar granaji kurtardi diyebilirim birde pp plastikten uretiliyor yani esnek plastik kirilma hemen olmuyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

var haci ben kullaniyorum suanda 1000 km yi gecti heniz oynayan sallayan ses gelen bi yani yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

cdmpf kardes ben kullaniyorum 180 lik olani 90 neki kardes 2 kisi 135 coook rahat yapiyor tek 150 yaptim banamisin demedi fabrika satis temsilcisiyle tesaduf karsilastik bayide motoru alirken fabrika testlerine gore makina 160 ii devirmis oncamdan gelen sese gelirsek gercekten sinir bozucu ama bitane kalinindan musluk contasi alip ikiye boldum farla plastigin tam arasina sikistirdim ses kesildi gayetde guzel oldu yalniz 150 lik modelinde o ses yok 180 lik modelinde var neden diyecek olursak 150 lik modeli icten 180lik modeli distan balansorlu fark ordan geliyor

Üstad peki bayii de test imkanı oluyor mu?
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
3
yokusu videoyu bos verde gelsenle sadece duz yolda kapisalim tamam mi ama ayni 180lik makinayla yiyorsa tabii ???

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

ben 150 yi gordum bu arada

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

bazi bayilerde test imkani var

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

ben kayseriden aldim deneme surusu yaptimfda aldim suan 1000 km ye geldi bi sikinti yok tavsiye ederi yani
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
13
yokusu videoyu bos verde gelsenle sadece duz yolda kapisalim tamam mi ama ayni 180lik makinayla yiyorsa tabii ???

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

ben 150 yi gordum bu arada

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

bazi bayilerde test imkani var

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

ben kayseriden aldim deneme surusu yaptimfda aldim suan 1000 km ye geldi bi sikinti yok tavsiye ederi yani

Hocam son olarak garanti süresi kaç yıl acaba?
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
68
On camdan gelen ses rahatsiz edici evet . Ama cozumu cok basit , musluk lastikleri oluyor alip camin arasina sikistirin ses gidiyor :) . Kardesim bu arada 90 I gecmesini birak ben 130 u falan gordum motor acilmadigi icin daha basmadim. Bassam 150 yi de gorurdu
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
Arkadaşlar bugün İzmir Bayraklı Özkanlar'daki mondial bayisinin önünde araba arıza yapmış oraya gittim. İşimi hallettikten sonra girdim içeri bi oturayım bakayım dedim. Benim gibi boyu kısa olan arkadaşlar dert etmesinler. benim boy 166 ayaklarım yere yarımdan daha çok basıyor. Güzel malzemeden yapmışlar. kalite kokuyo. koltuk falan çok rahat. Heybetli motosiklet. bakalım nasip temmuz gibi almayı düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst