var kardesim var motoru bugun ruzgarda devirdim gidon topuzu koymuslar granaji kurtardi diyebilirim birde pp plastikten uretiliyor yani esnek plastik kirilma hemen olmuyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------
var haci ben kullaniyorum suanda 1000 km yi gecti heniz oynayan sallayan ses gelen bi yani yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
cdmpf kardes ben kullaniyorum 180 lik olani 90 neki kardes 2 kisi 135 coook rahat yapiyor tek 150 yaptim banamisin demedi fabrika satis temsilcisiyle tesaduf karsilastik bayide motoru alirken fabrika testlerine gore makina 160 ii devirmis oncamdan gelen sese gelirsek gercekten sinir bozucu ama bitane kalinindan musluk contasi alip ikiye boldum farla plastigin tam arasina sikistirdim ses kesildi gayetde guzel oldu yalniz 150 lik modelinde o ses yok 180 lik modelinde var neden diyecek olursak 150 lik modeli icten 180lik modeli distan balansorlu fark ordan geliyor
yokusu videoyu bos verde gelsenle sadece duz yolda kapisalim tamam mi ama ayni 180lik makinayla yiyorsa tabii ???
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------
ben 150 yi gordum bu arada
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------
bazi bayilerde test imkani var
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------
ben kayseriden aldim deneme surusu yaptimfda aldim suan 1000 km ye geldi bi sikinti yok tavsiye ederi yani
Http://hizliresim.com/9X2yg5 . Buda resmi motorumun daha atacagimreklam resimlerinden daha buyuk gosteriyor gordugunuz gibi