Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba herkese,

Ben ikinci el buldum 201km'de hemen aldım. Satın aldığım arkadaş yeni aldığı motoru iş kazası sonucu 2-3 ay süremeyeceği için sattı.

Makul geldi,plaka masrafı, zenon far ,topcase çanta, plaka, yeni değiştirdiği lastikler vs. masraflarından kurtulmuş oldum ben de, benim de onun da işi görülmüş oldu. 4.300 TL ye anlaştık.

Ehliyetimi yarın alacağım bir aksilik olmazsa. cumadan itibaren ben de artık yollarda olacağım. Allah kaza bela vermesin kimseye...

Soma daki facia dan dolayı buruk bir başlangıç olacak. Allah rahmet eylesin :(



motorum bu

[url]http://i.hizliresim.com/qqJkYQ.jpg[/url]


Boyum 1.87

Kilom 105

[url]http://i.hizliresim.com/A2yMgQ.jpg[/url]

Kullandıkça yorumlarımı aktaracağım.


hayırlı uğurlu olsun çok yakışmış kısmet bana diyim artık bu motorun takipçisiyim dayanamıyacağım haftaya sıfır alacağım herhalde benim motorcum başak şehirdeki modi motor a haftaya gelicekmiş.
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
114
Bu modeli bayilerden sıfır alanlar aldıkları fiyatı buradan bildirirlerse , bizde alırken pazarlık payımızı arttırmış oluruz , kaça alabilecegimizi bilmiş oluruz , en son fiyat 4.500 tl olarak bildirildi peşin alımlarda .
Ayrıca bu modeli alan kardeşlerimizin bizlere bi güzellik yaparak motorbisikletin durdugu yerde ve hareket halinde çıkardığı eksoz sesinin çekildiği videoyu burada paylaşmalarını rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler , saygılarımla.
 

PSK

Katılım
12 May 2014
Mesajlar
27
Merhaba herkese,

Kardeşim hayırlı uğurlu olsun , şu saydıkların varsa motorda ,bedavaya getirmişsin motoru o derece yani. Motorunun balansörlü olmasıda ayrı bi güzellik. İyi günlerinde kullan inşallah..

Ehliyet olayına gelince ben tam 3 haftadır Trafik şubeden ehliyetimi alamıyorum , başka bir Trafik şubeye gitmemde sonucu değiştirmedi . Sebebide ehliyetlerin basıldıgı kartların devlet tarafından şubelere gönderilmemesi. Buna sebep olarakta çipli sisteme geçilmek üzere oldugundan dolayı kartların kısıtlandıgı gönderilmediği şeklinde. Ehliyetini alabilirsen buradan aldığını ilan etmeni rica ediyorum , kolay gelsin saygılarımla.
Amin çok teşekkür ederim.Evet aynen hepsi var ve zenon farlar harika duruyor gerçekten.:flower: İlerleyen zamanlarda gece fotoğraf çekip paylaşırım.
Tabiki ehliyet olayını aldığımda bilgi veririm. Yalnız ben günleri karıştırmışım. Cuma günü gel al demişlerdi. Ben mesajı yazarken Perşembe gününde olduğumuzu düşündüm galiba :pr: yarın ehliyeti aksilik olmaz alırsam bilgi veririm.

hayırlı uğurlu olsun çok yakışmış kısmet bana diyim artık bu motorun takipçisiyim dayanamıyacağım haftaya sıfır alacağım herhalde benim motorcum başak şehirdeki modi motor a haftaya gelicekmiş.

Çok teşekkür ederim. Darısı başına inşallah. :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

Bu modeli bayilerden sıfır alanlar aldıkları fiyatı buradan bildirirlerse , bizde alırken pazarlık payımızı arttırmış oluruz , kaça alabilecegimizi bilmiş oluruz , en son fiyat 4.500 tl olarak bildirildi peşin alımlarda .
Ayrıca bu modeli alan kardeşlerimizin bizlere bi güzellik yaparak motorbisikletin durdugu yerde ve hareket halinde çıkardığı eksoz sesinin çekildiği videoyu burada paylaşmalarını rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler , saygılarımla.

Haftasonu paylaşırım kısmet olursa... :cat:
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
68
Arkadaslar ii geceler.. ben bugun motorum 475 kmdeyken yaklasik gidis gelis toplam 300 km falan yol yaptim su anki km 760 oldu. Motoru zorlamadim 90 km gittim hep. Motorun bakimi 500 deydi yani 260 km fazla gittim :).. bu bir sorun yaratir mi bana. Zaten yarin bakima goturecegim hemen.. servisi bie prob olmaz ama fazla gecirmeden getir dedi
 

PSK

Katılım
12 May 2014
Mesajlar
27
Arkadaslar ii geceler.. ben bugun motorum 475 kmdeyken yaklasik gidis gelis toplam 300 km falan yol yaptim su anki km 760 oldu. Motoru zorlamadim 90 km gittim hep. Motorun bakimi 500 deydi yani 260 km fazla gittim :).. bu bir sorun yaratir mi bana. Zaten yarin bakima goturecegim hemen.. servisi bie prob olmaz ama fazla gecirmeden getir dedi
sorun olacağını sanmıyorum ama dikkat etmek gerekir bundan sonra talimatlar neyse uygulamalı, biz motorumuzu üzmeyelim ki o da bizi üzmesin :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

Kardeşim hayırlı uğurlu olsun , şu saydıkların varsa motorda ,bedavaya getirmişsin motoru o derece yani. Motorunun balansörlü olmasıda ayrı bi güzellik. İyi günlerinde kullan inşallah..

Ehliyet olayına gelince ben tam 3 haftadır Trafik şubeden ehliyetimi alamıyorum , başka bir Trafik şubeye gitmemde sonucu değiştirmedi . Sebebide ehliyetlerin basıldıgı kartların devlet tarafından şubelere gönderilmemesi. Buna sebep olarakta çipli sisteme geçilmek üzere oldugundan dolayı kartların kısıtlandıgı gönderilmediği şeklinde. Ehliyetini alabilirsen buradan aldığını ilan etmeni rica ediyorum , kolay gelsin saygılarımla.

Merhaba, ehliyetimi dün öğleden sonra Başakşehir ilçe emniyeti arayarak hazır olduğunu öğrenerek söylemiş oldukları tarihten bir gün önce aldım. Bilgine...

Başvuruyu geçen cuma günü randevulu yapmıştım. Bir hafta içinde de ehliyetimi aldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

Gündüz gözüyle çektiğim birkaç fotoğraf daha...





 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
sorun olacağını sanmıyorum ama dikkat etmek gerekir bundan sonra talimatlar neyse uygulamalı, biz motorumuzu üzmeyelim ki o da bizi üzmesin :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

Merhaba, ehliyetimi dün öğleden sonra Başakşehir ilçe emniyeti arayarak hazır olduğunu öğrenerek söylemiş oldukları tarihten bir gün önce aldım. Bilgine...

Başvuruyu geçen cuma günü randevulu yapmıştım. Bir hafta içinde de ehliyetimi aldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

Gündüz gözüyle çektiğim birkaç fotoğraf daha...
[url]http://i.hizliresim.com/A21z0r.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/0VEz4o.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/4mazZJ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/JLQD7j.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/O2oD3P.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/zR0M29.jpg[/url]

öncelikle motorunuzu güle güle kullanın.
sanırım lastikleri has motorda degiştirdiniz..hasan benim arkadaşımdır o lastiklerde benim eski cbr 250 nin lastikleri :)9,
ben lastiklerden memnundum ırc okadarda kötü deildi..
bu model motor benimde hoşuma gidiyor..motor hakkında ilerde daha açık bilgilendirme yapmanızı isteyecem
 

PSK

Katılım
12 May 2014
Mesajlar
27
sorun olacağını sanmıyorum ama dikkat etmek gerekir bundan sonra talimatlar neyse uygulamalı, biz motorumuzu üzmeyelim ki o da bizi üzmesin :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------



öncelikle motorunuzu güle güle kullanın.
sanırım lastikleri has motorda degiştirdiniz..hasan benim arkadaşımdır o lastiklerde benim eski cbr 250 nin lastikleri :)9,
ben lastiklerden memnundum ırc okadarda kötü deildi..
bu model motor benimde hoşuma gidiyor..motor hakkında ilerde daha açık bilgilendirme yapmanızı isteyecem

Teşekkür ederim. Motor Berk Motor'dan alınmış. Lastiklerde oranın servisinde değişmiş sanırım satan arkadaş öyle söyledi çıkma lastik olduğunu biliyorum sadece. Motoru ben 201km 'de aldım yani ikinci el.:queen:

Şimdilik bir sıkıntı yok motosiklet konusunda çok tecrübeli değilim fakat konfor-performans olarak şu an yeterince beklentilerimi karşılıyor. Tabii ki olumlu-olumsuz tecrübelerimi burada paylaşmak isterim. Almak isteyen arkadaşlar için yorumlar önemli.:cherry:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Hocam cbr 250 lerde arka lastik genişliği 140, peki bu sorun olmadımı ? Bildiğim kadarı ile orjinalinde arka lastik 110, normalde bir boy büyüğünü takarken bile tereddütte kalıyor insan. Aklınızda olsun üzerindeki jant lastiğin kalınlığına göre fazla dar kalırsa virajda yattığınızda lastiğin yan kısımlarının burulma direnci azalır yol tutuş olumsuz yönde etkilenebilir. Tabi limitlerde kullanılmadığı sürece bir sıkıntı olmaz ama uyarayım dedim aklınıza yanlış bişey gelmesin.
Bu arada bu motoru mc yada mcx ile kıyaslayabilecek olan varmı ? özellikle ivmelenme ve gaz tepkisi olarak.
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
114
Amin çok teşekkür ederim.Evet aynen hepsi var ve zenon farlar harika duruyor gerçekten.:flower: İlerleyen zamanlarda gece fotoğraf çekip paylaşırım.
Tabiki ehliyet olayını aldığımda bilgi veririm. Yalnız ben günleri karıştırmışım. Cuma günü gel al demişlerdi. Ben mesajı yazarken Perşembe gününde olduğumuzu düşündüm galiba :pr: yarın ehliyeti aksilik olmaz alırsam bilgi veririm.



Çok teşekkür ederim. Darısı başına inşallah. :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------



Haftasonu paylaşırım kısmet olursa... :cat:


Eksoz sesi videolarını beklemekteyim , en kısa sürede yükleyeceğinizi ümit ediyorum , kolay gelsin , saygılarımla. :thumleft:
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
50
motoru alan arkadaşlar dan detaylı incelem ve video bekliyoruz özellikle titreşim için bir bardağın için su ekleyip deponun üstüne koyup yüksek devirlerde suyun sallanmasını çekebilirler mi cbf,ybr,tvs ye göre tireşim ne durumda son hızları nedir ne değildir detaylı bir inceleme rica ediyoruz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nihayet bu gün mondial 180 one kavuştum allaha şükür, allah herkesin gönlüne göre motor nasip eylesin. tüm motorsiklet sevdalılarına.Akadaşlar motor hakikatten atik ilk izlenimlerim daha bugün aldım zorlamadım 90kmh hemen çıkıyor anlamıyorsunuz bile 5000 devirden sonra titriyor ben rahatsız olmadım ybr cbf kullanan rahatsız olur fırenler iyi kitleme yok lastikler kışa değiştirmek şart aydınlatma güzel moto ısınıyor drift gibi denge drift den iyi gerçekten hoşuma gitti tek rahatsız eden tarafı fiyatı 4500tl taksitle alibeyköy bebek motordan aldım yeşilrenk ondavardı ilgi ve alakaları için teşekkür ederim 2.el bulamadım 4200tl den aşşağı kimse satmadı banada cazip gelmedi 2.el bu fiyata almak bu motorsikleti alma sebebim ilk görüşte aşk demek lazım üstüne oturunca tamam dedim ayaklık sorunu 30sn yede halloldu ve resimler.

A2DVkr.jpg
[/url][/IMG]

nPQdOR.jpg
[/url][/IMG]

rL541z.jpg
[/url][/IMG]


DXY1G1.jpg
[/url][/IMG]

nPQd9g.jpg
[/url][/IMG]

7maJdv.jpg
[/url][/IMG]

LPlM0G.jpg
[/url][/IMG]
zRjZGB.jpg
[/url][/IMG]
 

PSK

Katılım
12 May 2014
Mesajlar
27


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------

Akrapoviç ekzost var üstünde yanılmıyorsam beğenmen normal�� Stock hali böyle değildir.


Egzost orjinal, akrapovic'in sadece stickeri var ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:25 ----------

Nihayet bu gün mondial 180 one kavuştum allaha şükür, allah herkesin gönlüne göre motor nasip eylesin. tüm motorsiklet sevdalılarına.Akadaşlar motor hakikatten atik ilk izlenimlerim daha bugün aldım zorlamadım 90kmh hemen çıkıyor anlamıyorsunuz bile 5000 devirden sonra titriyor ben rahatsız olmadım ybr cbf kullanan rahatsız olur fırenler iyi kitleme yok lastikler kışa değiştirmek şart aydınlatma güzel moto ısınıyor drift gibi denge drift den iyi gerçekten hoşuma gitti tek rahatsız eden tarafı fiyatı 4500tl taksitle alibeyköy bebek motordan aldım yeşilrenk ondavardı ilgi ve alakaları için teşekkür ederim 2.el bulamadım 4200tl den aşşağı kimse satmadı banada cazip gelmedi 2.el bu fiyata almak bu motorsikleti alma sebebim ilk görüşte aşk demek lazım üstüne oturunca tamam dedim ayaklık sorunu 30sn yede halloldu ve resimler.

[url=http://hizliresim.com/A2DVkr][url]http://i.hizliresim.com/A2DVkr.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/nPQdOR][url]http://i.hizliresim.com/nPQdOR.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/rL541z][url]http://i.hizliresim.com/rL541z.jpg[/url][/url]


[url=http://hizliresim.com/DXY1G1][url]http://i.hizliresim.com/DXY1G1.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/nPQd9g][url]http://i.hizliresim.com/nPQd9g.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/7maJdv][url]http://i.hizliresim.com/7maJdv.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/LPlM0G][url]http://i.hizliresim.com/LPlM0G.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/zRjZGB][url]http://i.hizliresim.com/zRjZGB.jpg[/url][/url]

Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin çok yakışıklı maşallah...
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
114
Nihayet bu gün mondial 180 one kavuştum allaha şükür, allah herkesin gönlüne göre motor nasip eylesin. tüm motorsiklet sevdalılarına.Akadaşlar motor hakikatten atik ilk izlenimlerim daha bugün aldım zorlamadım 90kmh hemen çıkıyor anlamıyorsunuz bile 5000 devirden sonra titriyor ben rahatsız olmadım ybr cbf kullanan rahatsız olur fırenler iyi kitleme yok lastikler kışa değiştirmek şart aydınlatma güzel moto ısınıyor drift gibi denge drift den iyi gerçekten hoşuma gitti tek rahatsız eden tarafı fiyatı 4500tl taksitle alibeyköy bebek motordan aldım yeşilrenk ondavardı ilgi ve alakaları için teşekkür ederim 2.el bulamadım 4200tl den aşşağı kimse satmadı banada cazip gelmedi 2.el bu fiyata almak bu motorsikleti alma sebebim ilk görüşte aşk demek lazım üstüne oturunca tamam dedim ayaklık sorunu 30sn yede halloldu ve resimler.

[url=http://hizliresim.com/A2DVkr][url]http://i.hizliresim.com/A2DVkr.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/nPQdOR][url]http://i.hizliresim.com/nPQdOR.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/rL541z][url]http://i.hizliresim.com/rL541z.jpg[/url][/url]


[url=http://hizliresim.com/DXY1G1][url]http://i.hizliresim.com/DXY1G1.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/nPQd9g][url]http://i.hizliresim.com/nPQd9g.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/7maJdv][url]http://i.hizliresim.com/7maJdv.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/LPlM0G][url]http://i.hizliresim.com/LPlM0G.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/zRjZGB][url]http://i.hizliresim.com/zRjZGB.jpg[/url][/url]


Hyrlı uğurlu olsun Allah'ü Teala kaza bela vermesin , hocam ayaklık sorunu derken sorun nedir , çözüm nedir detaylı bilgilendirirseniz sevinirim , kolay gelsin saygılarımla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hyrlı uğurlu olsun Allah'ü Teala kaza bela vermesin , hocam ayaklık sorunu derken sorun nedir , çözüm nedir detaylı bilgilendirirseniz sevinirim , kolay gelsin saygılarımla.

benim motorcu celil usta avuç taşlama ile ayaklıktan bir parça kesti kıvılcımlardan göremedim . kestiği yerin fotosunu çekeceğim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst