Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
72
Bu akşam saat 20:15 de İzmir Karşıyaka Mavişehir ege park onu sahilde pulsar buluşması yapmaya planliyoruz. Ben siyah beyaz pulsar ile orada olacağım. Merak eden yada aktif kullanicilari bekliyoruz.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Bazı arkadaşlar titreşim çok diyor ama,ben her fırsatta pulsar alan bi yakınımı arıyorum motor ne alemde diye,kendimde kullandım ve bu cumartesi tekrar kullanıcam.Bence sele sertliği haricinde bi sıkıntı yok.Eksik olarak vites göstergisi diyebilirim,olsaydı iyi olurdu.Ama motor gücü uuuu beybi:) Renkler gerçekten Pulsara gitmemiş.Kırmızının olmaması büyük eksiklik.Çinlilerle karıştırılmaması için renk olayını düzene sokmaları gerekir bence.Alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun diyorum.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Değerli arkadaşlar;

Arka çanta demiri ile ilgili bugün size resmi göstereceğim demiştim. Görsel geldi, ancak ürün üzerinde olmasını istedim. Gelince paylaşacağım inşallah. İrtibat bilgilerini de veririm.

Pulsar reklamları STAR, ATV, NTV,TV8,TV2 kanallarında bir müddet devam edecek.

Yorumları bizler de ilgi ile takip ediyoruz. En büyük jürimiz sizlersiniz.:)

Selam ve saygılarımla...

Hayırlı geceler...

Ekrem Bey ikinci parti pulsarları bekliyoruz. Biraz önce Şanlıurfa bayiyi aradım siparişi verdim bekliyorum dedi.

Urfa ya sevkiyatınız ne zaman olacak; Ne zaman teslim alırız acaba?
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
https://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx

Parça fiyatları gerçekten çok ucuz. yakın zamanda günlük işlerimi halletmek için br tane edinmeyi düşünüyorum. Intruder'dan sonra bakalım nasıl gelecek:)...

ucuz mu ?
yakit deposu fiyati yazmıyor sitede
iviri ziviri bile büyük meblağ yapıyor
yazılmamış depo fiyatı
lansman i olumsuz etkilemesin diye olabilir mi :)

aman deponuza iyi bakın benden demesi

JANT ÖN 2.5X17 189,64
LASTİK ARKA 130/70-17. 204,45
JANT ARKA 3.5X17 267,83. (o ne lan)
FREN DİSKİ ÖN 105,96
GÖSTERGE 213,68
FAR. 140,70
RADYATÖR 287,46
ÇATAL ÖN KOMPLE 444,65
AMORTİSÖR ARKA. 201,51
KABLO TAKIMI 470,45 yuh bu ne
AKÜ 12 V 8 A 155,20. araba akusu sanki
YAKIT DEPO DEKORATİF KAPAK SAĞ 51,73
YAKIT DEPO MUHAFAZA PLASTİĞİ ÖN ÜST 87,64
YAKIT DEPO DEKORATİF KAPAK SOL 51,73
LASTİK ÖN 100/80-17 149,12



yeterince seffaf degil
depo fiyatı belli ki astronomik
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
ucuz mu ?
yakit deposu fiyati yazmıyor sitede
iviri ziviri bile büyük meblağ yapıyor
yazılmamış depo fiyatı
lansman i olumsuz etkilemesin diye olabilir mi :)

aman deponuza iyi bakın benden demesi

JANT ÖN 2.5X17 189,64
LASTİK ARKA 130/70-17. 204,45
JANT ARKA 3.5X17 267,83. (o ne lan)
FREN DİSKİ ÖN 105,96
GÖSTERGE 213,68
FAR. 140,70
RADYATÖR 287,46
ÇATAL ÖN KOMPLE 444,65
AMORTİSÖR ARKA. 201,51
KABLO TAKIMI 470,45 yuh bu ne
AKÜ 12 V 8 A 155,20. araba akusu sanki
YAKIT DEPO DEKORATİF KAPAK SAĞ 51,73
YAKIT DEPO MUHAFAZA PLASTİĞİ ÖN ÜST 87,64
YAKIT DEPO DEKORATİF KAPAK SOL 51,73
LASTİK ÖN 100/80-17 149,12



yeterince seffaf degil
depo fiyatı belli ki astronomik

Çin malları ile kıyaslama. HONDA ile kıyas bile yapılmaz zaten. 7300 tl lik fiyatı ile çin ile japon arası olacağını belli ediyor.

NOT: 3 ay önce vstrom'un 110 ön - 150 arka lastik takımını 950 tl ye aldım :sunny:

Cbf 150 nin yedek parçalarını az araştır bakalım orijinal i kaç para.

http://www.rialli.com/urunler/10594__kilometre-saati-komple-ym-cbf-150/
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
100

Ekrem Bey Merhabalar,

Bu koruma boxer modelinde olmaması beni şeşırttı açıkçası "neden" yok diye sormak istemiyorum ancak boxer modelinin en önemli iddiası "uzun ömür" dolayısıyla rodaj dönemi çok önemli ancak bu koruma olmadığı için rodaj daha da önemli hale geliyor..
bu yüzden "eğer boxer kullanıcıları dikkatli rodaj yaparsa uzun ömürlü olacaktır" gibi bir algı oluşuyor.. yoksa boxer için düşünülen başka bi çözüm var mıdır ??
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Çin malı ile kıyaslamak olmaz, motor fiyatına göre normal özelliklerde zaten bu fiyatı aşsa kimse almaz çünki en yakın fiyatlı olan 10750 lira sym wolf ve aralarında çok kalite farkı var.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar,hayırlı bir hafta diliyorum...

1. Pulsar modelinden bazı yedek parça kalemlerin fiyatı belli olmadığı için yazılmadı. Görüşmemiz devam ediyor. Kesinlikle Yedek parça fiyat politikamız diğer kalemlerde de olduğu gibi segmentine göre makul olacak,

2. İkinci parti ürün sevkiyatımız büyük ihtimal ile çarşamba ya da perşembe günü yapılacak inşallah,

3. Boxer modelinde piston üzerinde pulsar ve discover gibi molipot kaplama olamaması bir eksiklik ama bir çok ürünlerde zaten böyledir. Olsa elbette iyi olurdu. Ama olmaması bir eksiklik değildir. Rodaj döneminde ne olursa olsun biraz sabırlı olmak iyidir,

4. Seramik kaplama silindiri korur, molipot kaplama ise pistonu. Genelde rodaj süresince piston daha fazla zarar görür. Ama sermaik kaplama ya da molipot kaplama daha üstündür gibi bir tartışmanın sonu olmaz.:) Bu konuda bir çok arkadaşım yeterli bilgiye ulaşabilir.

Saygılarımla...
 
Katılım
12 May 2014
Mesajlar
10
Arkadaslar merhaba 1 saat once pulsar 200 ns icin kapora biraktim siyah rengi icin sanirim siyah rengine talep fazla 10 haziranda motoru teslim alacagim sure biraz uzun ancak ilk motor tecrubem olacak bu yuzden 1 ay kadar egitim zamani mevcut sizce ilk motor tercihimi pulsardan yana kullanmam dogru bir tercihmi ?? Tesekkurler
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Arkadaslar merhaba 1 saat once pulsar 200 ns icin kapora biraktim siyah rengi icin sanirim siyah rengine talep fazla 10 haziranda motoru teslim alacagim sure biraz uzun ancak ilk motor tecrubem olacak bu yuzden 1 ay kadar egitim zamani mevcut sizce ilk motor tercihimi pulsardan yana kullanmam dogru bir tercihmi ?? Tesekkurler

Hayırlı olsun İlk tecrübe için kalan sürede antrenman yapın eş dost motoru, trafiğe kapalı alanda vs, 23.5 beygir az değil, "gaz verirken temkinli olursanız" sorun olmaz.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Çin malı ile kıyaslamak olmaz, motor fiyatına göre normal özelliklerde zaten bu fiyatı aşsa kimse almaz çünki en yakın fiyatlı olan 10750 lira sym wolf ve aralarında çok kalite farkı var.

Pulsar ile wolf arasında çok kalite farkı var derken neyi kastettiniz. Ne pulsar ı ne de wolf ü canlı canlı görme şansım olmadığı için soruyorum.

Her iki motosiklete sahip bir arkadaş vardı galiba, yorumlarını bekliyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Pulsar ile wolf arasında çok kalite farkı var derken neyi kastettiniz. Ne pulsar ı ne de wolf ü canlı canlı görme şansım olmadığı için soruyorum.

Her iki motosiklete sahip bir arkadaş vardı galiba, yorumlarını bekliyorum :)
Ben inzuma almasaydım sym wolf alacaktım, yakından inceledim işçilik ve malzeme kalitesi 10 numara çok çok beğenmiştim fakat inazuma çift silindir olduğu ve daha komforlu olduğu için aldım.
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
72
Lastik rodaji daha tamamlanmadi ama çok iyi. Biraz limitlerini zorladim, güven verdi. Çizgisini birakmadi ve bir konuda daha gözüme girdi. Panik fren denemeleri yaptim ve iyi dozajlama ile kaydirmadan güvenli duruşlar elde ettim. Benim sürüş ve beklentilerime göre, fren ve lastikler orta seviye üzerinde.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
ucuz mu ?
yakit deposu fiyati yazmıyor sitede
iviri ziviri bile büyük meblağ yapıyor
yazılmamış depo fiyatı
lansman i olumsuz etkilemesin diye olabilir mi :)

aman deponuza iyi bakın benden demesi

JANT ÖN 2.5X17 189,64
LASTİK ARKA 130/70-17. 204,45
JANT ARKA 3.5X17 267,83. (o ne lan)
FREN DİSKİ ÖN 105,96
GÖSTERGE 213,68
FAR. 140,70
RADYATÖR 287,46
ÇATAL ÖN KOMPLE 444,65
AMORTİSÖR ARKA. 201,51
KABLO TAKIMI 470,45 yuh bu ne
AKÜ 12 V 8 A 155,20. araba akusu sanki
YAKIT DEPO DEKORATİF KAPAK SAĞ 51,73
YAKIT DEPO MUHAFAZA PLASTİĞİ ÖN ÜST 87,64
YAKIT DEPO DEKORATİF KAPAK SOL 51,73
LASTİK ÖN 100/80-17 149,12



yeterince seffaf degil
depo fiyatı belli ki astronomik

Ne önemli şeymiş bu depo fiyatı ya ?
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Parça fiyatlarını pahalı bulan aynı parçaların fiyatlarını bir de Aprilia'da veya Honda'da araştırıversin...Ne olmalıydı? 20 liraya depo mu???
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
37
kocjvs7s.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

6mvghsna.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

oyh7orfv.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

duoek4id.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

g95vizyq.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
12 May 2014
Mesajlar
10
Aynen iyi bir egitim en kilit nokta motor' un gozume buyuk gelmesi alistiktan sonra bu sorun ortadan kalkar sanirim :) cvp icin tesekkur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst