Değerli arkadaşlar;
Arka çanta demiri ile ilgili bugün size resmi göstereceğim demiştim. Görsel geldi, ancak ürün üzerinde olmasını istedim. Gelince paylaşacağım inşallah. İrtibat bilgilerini de veririm.
Pulsar reklamları STAR, ATV, NTV,TV8,TV2 kanallarında bir müddet devam edecek.
Yorumları bizler de ilgi ile takip ediyoruz. En büyük jürimiz sizlersiniz.
Selam ve saygılarımla...
Hayırlı geceler...
https://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx
Parça fiyatları gerçekten çok ucuz. yakın zamanda günlük işlerimi halletmek için br tane edinmeyi düşünüyorum. Intruder'dan sonra bakalım nasıl gelecek...
ucuz mu ?
yakit deposu fiyati yazmıyor sitede
iviri ziviri bile büyük meblağ yapıyor
yazılmamış depo fiyatı
lansman i olumsuz etkilemesin diye olabilir mi
aman deponuza iyi bakın benden demesi
JANT ÖN 2.5X17 189,64
LASTİK ARKA 130/70-17. 204,45
JANT ARKA 3.5X17 267,83. (o ne lan)
FREN DİSKİ ÖN 105,96
GÖSTERGE 213,68
FAR. 140,70
RADYATÖR 287,46
ÇATAL ÖN KOMPLE 444,65
AMORTİSÖR ARKA. 201,51
KABLO TAKIMI 470,45 yuh bu ne
AKÜ 12 V 8 A 155,20. araba akusu sanki
YAKIT DEPO DEKORATİF KAPAK SAĞ 51,73
YAKIT DEPO MUHAFAZA PLASTİĞİ ÖN ÜST 87,64
YAKIT DEPO DEKORATİF KAPAK SOL 51,73
LASTİK ÖN 100/80-17 149,12
yeterince seffaf degil
depo fiyatı belli ki astronomik
Arkadaslar merhaba 1 saat once pulsar 200 ns icin kapora biraktim siyah rengi icin sanirim siyah rengine talep fazla 10 haziranda motoru teslim alacagim sure biraz uzun ancak ilk motor tecrubem olacak bu yuzden 1 ay kadar egitim zamani mevcut sizce ilk motor tercihimi pulsardan yana kullanmam dogru bir tercihmi ?? Tesekkurler
Çin malı ile kıyaslamak olmaz, motor fiyatına göre normal özelliklerde zaten bu fiyatı aşsa kimse almaz çünki en yakın fiyatlı olan 10750 lira sym wolf ve aralarında çok kalite farkı var.
Ben inzuma almasaydım sym wolf alacaktım, yakından inceledim işçilik ve malzeme kalitesi 10 numara çok çok beğenmiştim fakat inazuma çift silindir olduğu ve daha komforlu olduğu için aldım.Pulsar ile wolf arasında çok kalite farkı var derken neyi kastettiniz. Ne pulsar ı ne de wolf ü canlı canlı görme şansım olmadığı için soruyorum.
Her iki motosiklete sahip bir arkadaş vardı galiba, yorumlarını bekliyorum![]()
Ne malı bu motor?
ucuz mu ?
yakit deposu fiyati yazmıyor sitede
iviri ziviri bile büyük meblağ yapıyor
yazılmamış depo fiyatı
lansman i olumsuz etkilemesin diye olabilir mi
aman deponuza iyi bakın benden demesi
JANT ÖN 2.5X17 189,64
LASTİK ARKA 130/70-17. 204,45
JANT ARKA 3.5X17 267,83. (o ne lan)
FREN DİSKİ ÖN 105,96
GÖSTERGE 213,68
FAR. 140,70
RADYATÖR 287,46
ÇATAL ÖN KOMPLE 444,65
AMORTİSÖR ARKA. 201,51
KABLO TAKIMI 470,45 yuh bu ne
AKÜ 12 V 8 A 155,20. araba akusu sanki
YAKIT DEPO DEKORATİF KAPAK SAĞ 51,73
YAKIT DEPO MUHAFAZA PLASTİĞİ ÖN ÜST 87,64
YAKIT DEPO DEKORATİF KAPAK SOL 51,73
LASTİK ÖN 100/80-17 149,12
yeterince seffaf degil
depo fiyatı belli ki astronomik