Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Ekrem Bey opsiyonel isteğe bağlı demek, ilk partideki ürünlerde koruma demiri ve orta sehpa standart olarak verildi. 2. parti de de aynı şekilde ikiside standart mı yoksa ikinci parti dahil bundan sonra satılacak pulsarlar sadece koruma demiri standart orta sehpa ücretli mi olacak?
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Ekrem Bey opsiyonel isteğe bağlı demek, ilk partideki ürünlerde koruma demiri ve orta sehpa standart olarak verildi. 2. parti de de aynı şekilde ikiside standart mı yoksa ikinci parti dahil bundan sonra satılacak pulsarlar sadece koruma demiri standart orta sehpa ücretli mi olacak?

Özür dilerim, ifadem yanlış olmuş. :)Bundan sonra (bu parti dahil) sadece standart olarak motor koruma demiri sunulacak, orta sehba olmayacak.

Saygılarımla...
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli rebel-punto;bu durumda orta sehba satışı yapmayacağız görünüyor. Selamlar...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
O zaman bu durumda hemen önemli bi noktayı hatırlatalım,depoyu silme fullemeyin,yan ayaklıktayken fazla benzin sızıyor şakır şakır aklınızda bulunsun.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Urfa da daha adamlar lansmanda iken pulsara talip oldum, 2 ay önce bayiye kırmızı siyahi ayır bana dedim ve 1 ay önce kapora gönderdim. Ilk parti hakkım ken başkasına verildi ve şimdi paramla bile orta sehpa alamayacağımı öğreniyorum. Bu da mi gol değil :'(
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
81
turkish39 yanlış anlamadıysam benzinmi kaçırıyor depodan? Böyle bir sorun varsa yan,orta ayak fark etmez, kaçak olan yerden uçar gene benzin :santa:
 
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
89
Ekrem bey. Pulsar kullaniciyim.
Size birkaç sorum ve onerim olacak . Öncelikle renk olarak bu renklerin begenilmediginin farkindasinizdir.yuki nin 180 cc motosikletini andırıyor. Oyuzden siyah aldım. Duz renkleri daha iyi satar.
Ikinci olarak depodan benzin kacirma olayini anlayamadim.benzin kaçırıyorsa bu benzin yazın uçar gider.
3.olarak motorum 500 km oldu servisi aradim ve ilk bakim ücreti olarak 90 tl dedi yag ve filitre parasi enn fazla 50 tl yapiyor ilk bakimda neden 40 tl iscilik alınıyor.ucretsiz olmasi gerekmezmi. Anlamadim.acaba baska değişecek parçası mı var.cevap verirseniz sevinirim. Teşekkürler.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Ekrem bey. Pulsar kullaniciyim.
Size birkaç sorum ve onerim olacak . Öncelikle renk olarak bu renklerin begenilmediginin farkindasinizdir.yuki nin 180 cc motosikletini andırıyor. Oyuzden siyah aldım. Duz renkleri daha iyi satar.
Ikinci olarak depodan benzin kacirma olayini anlayamadim.benzin kaçırıyorsa bu benzin yazın uçar gider.
3.olarak motorum 500 km oldu servisi aradim ve ilk bakim ücreti olarak 90 tl dedi yag ve filitre parasi enn fazla 50 tl yapiyor ilk bakimda neden 40 tl iscilik alınıyor.ucretsiz olmasi gerekmezmi. Anlamadim.acaba baska değişecek parçası mı var.cevap verirseniz sevinirim. Teşekkürler.

Depo kapağından hava alması gerekir. Yoksa karbüratör veya enjeksiyon sistemi yakıtı cekemez. Belli açıda tüm motosikletler kapaktan akıtır, o sıkıntı değil 2 litre eksik alırsın olur biter.

Ilk bakıma 90 tl çoook. Cbr 250 de 1,5 yag ve filtre parası almışlardı. Şuan 60 tl olması gerek. El emegi ilk bakımda firmadan olur.

Her şeyi geçtim ben hâlâ orta sehpa da kaldım.
 
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
89
Depo kapağından hava alması gerekir. Yoksa karbüratör veya enjeksiyon sistemi yakıtı cekemez. Belli açıda tüm motosikletler kapaktan akıtır, o sıkıntı değil 2 litre eksik alırsın olur biter.

Ilk bakıma 90 tl çoook. Cbr 250 de 1,5 yag ve filtre parası almışlardı. Şuan 60 tl olması gerek. El emegi ilk bakımda firmadan olur.

Her şeyi geçtim ben hâlâ orta sehpa da kaldım.

Benim bildiğim o akinti karbrator tahliyesinden oluyor hava almasi için anahtar deliği yeterli diye biliyorum. orta sehpa zaten okadar iyi degil motor duscek gibi oluyor sadece zencir yaglarken ise yarar onuda ayarlarsin bence takma.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
81
valla ben karbüratör ve enjeksiyon'lu motorda kullandım böyle bir benzin kaçağına denk gelmedim ve duymadım şimdiye kadar.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Vstrom un yan ataklığı çok yatık. Belki benimki yamulmustur bilemem ama depoyu fulledigimde bende de oluyor. Zaten depo 12 lt. 10 lt alsak 50 tl yapar. Vstrom un depo daha da büyük ama genelde 10 lt den fazla almıyorum.

Orta sehpaya takma sebebim ilk partiden almam gereken motosikletin 2. partiye bırakılarak alamamam.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
ama bazen öyle bir yerde park etmek zorunda kalıyoruz ki ( park sorunu olan yerlerde araç aralarına vb ) orta ayaklığa ihtiyaç oluyor gerçekten. yan ayaklıkta her zaman dengede durmayabilir motor ( eğimli yerlerde özellikle ).
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Motoru aldım arkadslar akuyu felan ayrlıyorlar 1 saat sonra işlem tamam sıyah aldım yesılyutmotordan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst