Ankara-İstanbul CBR250 ile 2 kişi gitsek ölür müyüz?

Soru: başlıktaki soru


  • Kullanılan toplam oy
    138
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar bir sebepten ötürü Ankaradan İstabula (otoban yada E5) 2 kişi gitmemiz gerek. Gidiş alternatifleri arasında CBR250 ile artçılı gitme fikri de var. Boyumuz 1.80 kilomuz 70~75 kg arası :)

Şimdi konforlu olmayacağını biliyoruz ama nekadar yorucu, felç edici yada ölümcül olur onu kestiremiyoruz... Bir de foruma soralım dedik, daha önce tecrübesi olan var mı ?
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
81
Kardeşim 15-20 dakikada bir dinlenirseniz aceleniz yoksa,hiç bir şey olmaz.Motorun bakımını yapın yağ vs.Ben wolf ile gidiyorum artçı olmadan,arkadaşlarla 15-20 dakikada bir sigara molası veriyoruz hiç bir sıkıntı olmuyor.Amma belinizde ağrı vs olacak tabi onun kaçarı yok :)
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
Ankara otobanı çok rahat bir yol, cbr 250 ile artçılı olarak biraz yorucu olsa da çok bir problem yaşayacağınızı düşünmüyorum, ama acele etmeden eğlenerek dinlenerek gitmenizi tavsiye ederim : ) iyi yolculuklar şimdiden.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Kardeşim 15-20 dakikada bir dinlenirseniz aceleniz yoksa,hiç bir şey olmaz.Motorun bakımını yapın yağ vs.Ben wolf ile gidiyorum artçı olmadan,arkadaşlarla 15-20 dakikada bir sigara molası veriyoruz hiç bir sıkıntı olmuyor.Amma belinizde ağrı vs olacak tabi onun kaçarı yok :)

nasıl bir tiryakiliktir bu :))
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
68
Bende yakında gitmeyi düşünüyordum aynı yolu, madem konuyu açmışsınız bende sorayım kaç saate varmak normal sayılmalı, ben bu yol için kendime 6 saat verdim, iyimser bir tahmin mi acaba merak etmiyor değilim. (Merter-ODTÜ, haftaiçi sabah 05:30 yola çıkış)
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
81
nasıl bir tiryakiliktir bu :))

Hocam hep bizim arkadaşlara diyorum zaten biz motorda ölmeyiz sigaradan ölürüz diye.Günde 2 paket rahat gidiyor ama uzun yollarda da niyese ayrı bi zevki oluyor :)

Bende yakında gitmeyi düşünüyordum aynı yolu, madem konuyu açmışsınız bende sorayım kaç saate varmak normal sayılmalı, ben bu yol için kendime 6 saat verdim, iyimser bir tahmin mi acaba merak etmiyor değilim. (Merter-ODTÜ, haftaiçi sabah 05:30 yola çıkış)

Profildeki motorla gideceksin heralde.6 saat fazla.Velakin gezme amacın varsa geze geze keyifli bir 6 saat geçirirsin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
6 saat neye göre fazla? :mrgreen:

4-4.5 saatte istanbula varılıyor ankaradan çıkınca ama avrupa yakasında bir yere varmak oradan itibaren 2 saat daha sürüyor :queen:
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Ya millet cubla 100 luk scooterla nereleri geziyor niye ölesiniz acele etmeyın risk almayın yeter :)
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
ben bir günde 550 km gitmiştim cbr 250 ile

ama tek kişiydim =)

gerçi izmir çeşme 2 kişi çok gidip geldim hiç sorun olmuyor 150 150 yapıştırıyordum:)))

bence güzel plan yap bu işiiii :thumleft:
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
81
6 saat neye göre fazla? :mrgreen:

4-4.5 saatte istanbula varılıyor ankaradan çıkınca ama avrupa yakasında bir yere varmak oradan itibaren 2 saat daha sürüyor :queen:

Arkadaşın motoru için fazla bence,2002 reno clio ile 8.5 saatte kayseri varmıştım(araba motor kıyas demeyin araba hoşaf bir arabaydı :jocolor:)Ama amacın gezmek yani 10 saat olsa bile geze geze koymaz diye düşünüyorum :wiinkk:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Syanur ben sukuter ile izmirden istanbula kış ayinda gittiysem hayli hayli gidersiniz :)

Cokda keyifli olur :) koskoca cbr dönüşümlü de kullandinizmi tamamdir :)
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
49
1 Günde tek kişi 820 km yol yapmışlığım var CBR250 ile Yarısı otoyol (Kocaeli-Ankara). Artçılı nasıl olur şimdi hiç denemediğimden o konuda yorum yapamayacağım.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Hiç birşey olmaz.Molalara dikkat ettikten sonra size de motora da birşey olmaz.
Biz 125 lik Hyo RT motorla İstanbul-Cide yapmıştık teeyy nezaman:)570 km filan ve bol virajlı çokta iyi olmayan bir yoldu o zamanlar.
Dinlendikten sonra hiçbirşey olmaz kanımca.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Tek kişi 350 km arkada 15 kg luk bir çanta ile tek molada gittim. Oldukça zevkliydi. Ama yorucu olduğu kesin. Özellikle rüzgar boyun kısmında ağrı yapıyor.
 
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
264
iki kişi, yan çantalar ve sırt çantalarıyla beraber İstanbul-Adana seyahati yaptım CBR 250 ile... toplam 1000 km bir günde... saat başı mola verirseniz yaklaşık 4-5 saat aralığında varırsınız. gözünüzde büyütmenize gerek yok... sürüş boyunca totonuzu, kollarınızı ve bacaklarınızı sürekli aynı pozisyonda tutmayın yeter :) kan dolaşsın yani :D
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
gidersiniz havada guzel.ama kiciniz basiniz agrir..bikac saattede kendinize gelirsiniz varinca.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 kisi otobandan cbr 250 ile gunubirlik 600 km yol yaptik.bende biraz kirginlik kasiklarda kramplar disinda birsey olmadi.lakin !!!!
Artcim belini dogrultamadi motordan inince yuruyemedi ilk bir dakika topalladi.
bir kac gun kendine gelemedi.
Yani artci icin helede fazla motora binmediyse artciniz cok sıkintili olucak.
Bu arada artcim 55 kg ben 82 idim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------

2 kisi otobandan cbr 250 ile gunubirlik 600 km yol yaptik.bende biraz kirginlik kasiklarda kramplar disinda birsey olmadi cbr a alisik oldugumdan.lakin !!!!
Artcim belini dogrultamadi motordan inince yuruyemedi ilk bir dakika topalladi.
bir kac gun kendine gelemedi.
Yani artci icin helede fazla motora binmediyse artciniz cok sıkintili olucak.
Bu arada artcim 55 kg ben 82 idim.
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
225
Biz arkadasin 100cc Cub motoruyla 2 kisi 2000 km yaptik tek sorun 2 saat ustunde oturunca kalcalarin uyusuyor birde sirtim agrimisti. Yorgunlugu cadira girince hissetmistim.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
iki kişi gidiyorsanız pilot her 2 saatte bir değişsin. Çünkü arkada ki ile öndekinin oturuş pozisyonu farklı. artçında motor kullanmayı bilmiyorsa vayh... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst