- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bir sebepten ötürü Ankaradan İstabula (otoban yada E5) 2 kişi gitmemiz gerek. Gidiş alternatifleri arasında CBR250 ile artçılı gitme fikri de var. Boyumuz 1.80 kilomuz 70~75 kg arası 
Şimdi konforlu olmayacağını biliyoruz ama nekadar yorucu, felç edici yada ölümcül olur onu kestiremiyoruz... Bir de foruma soralım dedik, daha önce tecrübesi olan var mı ?
Şimdi konforlu olmayacağını biliyoruz ama nekadar yorucu, felç edici yada ölümcül olur onu kestiremiyoruz... Bir de foruma soralım dedik, daha önce tecrübesi olan var mı ?