- Katılım
- 22 May 2013
- Mesajlar
- 287
- Konu Yazar
- #1
Selamlar bugun kendi makinemi verip almış oldugum yamaha xmax 250 sizlerle paylaşmak istedim
aslen gidiş sebebim fazer 600 dü ama kendisini takas karşılıgını almak istememden dolayı fiyatta birtürlü anlaşamadık ve 2005 model makineye 14 bin tl denmesi açıkcası canımı sıkmadı deil benimkinin fiyatını öldürüp durdu ve oradan gizli gizli bana bakan 0 kilometre 2014 kasa xmax250 liyle gözgeze geldik
ilk görüşte aşık olduk
anlaştık ve makineyi teslim aldım :mrgreen:
bendeki - leri şöyle Çevremdeki arkadaşımlar Scooterci diye dalga geçiyor niyeyse anlamadım gitti beni hep naked veya turing makinelerde gördükleri içindir
Scooterciler sanki Motosikletci deil canımı sıktılar Buradan Tüm Scootercilere Selam Olsun
Teker yapamıyorum ara gaz veremiyorum
apaçi ruhu var işte her motosikletci gibi naparsınız bunlar olmayınca olmuyor
l: ayaklarım sürekli depo arıyor virajlarda artık slider eritemiyorum
sahilde giderken makine okadar sessizki kimse arkasından geldigimden bi haber korna bagırta bagırta ilerlemek çok kötü bişi
+ larından bahsedersek çok şekil duruyor otobüs gibi yol alıyorum çon konforlu şekilden şekile giriyorum kullanırkene
sele altında geniş bir hacmi var cok işimi görücek
yakıt tüketimi cok güzel 
sizlerle paylaşmaktan kıvanç duyarım saygılar
http://imgur.com/801L51Y,yYzEQ2d,jsmITrU#2
http://imgur.com/801L51Y,yYzEQ2d,jsmITrU#0
http://imgur.com/801L51Y,yYzEQ2d,jsmITrU#1
bendeki - leri şöyle Çevremdeki arkadaşımlar Scooterci diye dalga geçiyor niyeyse anlamadım gitti beni hep naked veya turing makinelerde gördükleri içindir
+ larından bahsedersek çok şekil duruyor otobüs gibi yol alıyorum çon konforlu şekilden şekile giriyorum kullanırkene
sizlerle paylaşmaktan kıvanç duyarım saygılar
http://imgur.com/801L51Y,yYzEQ2d,jsmITrU#2
http://imgur.com/801L51Y,yYzEQ2d,jsmITrU#0
http://imgur.com/801L51Y,yYzEQ2d,jsmITrU#1
Son düzenleme: