Yeni makinem beyaz melek Scootercide Oldum Ya laa :)

Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
Selamlar bugun kendi makinemi verip almış oldugum yamaha xmax 250 sizlerle paylaşmak istedim :) aslen gidiş sebebim fazer 600 dü ama kendisini takas karşılıgını almak istememden dolayı fiyatta birtürlü anlaşamadık ve 2005 model makineye 14 bin tl denmesi açıkcası canımı sıkmadı deil benimkinin fiyatını öldürüp durdu ve oradan gizli gizli bana bakan 0 kilometre 2014 kasa xmax250 liyle gözgeze geldik :) ilk görüşte aşık olduk :p anlaştık ve makineyi teslim aldım :mrgreen:

bendeki - leri şöyle Çevremdeki arkadaşımlar Scooterci diye dalga geçiyor niyeyse anlamadım gitti beni hep naked veya turing makinelerde gördükleri içindir :) Scooterciler sanki Motosikletci deil canımı sıktılar Buradan Tüm Scootercilere Selam Olsun :p Teker yapamıyorum ara gaz veremiyorum :p apaçi ruhu var işte her motosikletci gibi naparsınız bunlar olmayınca olmuyor :pl: ayaklarım sürekli depo arıyor virajlarda artık slider eritemiyorum :p sahilde giderken makine okadar sessizki kimse arkasından geldigimden bi haber korna bagırta bagırta ilerlemek çok kötü bişi

+ larından bahsedersek çok şekil duruyor otobüs gibi yol alıyorum çon konforlu şekilden şekile giriyorum kullanırkene :p sele altında geniş bir hacmi var cok işimi görücek:p yakıt tüketimi cok güzel :)

sizlerle paylaşmaktan kıvanç duyarım saygılar :)

http://imgur.com/801L51Y,yYzEQ2d,jsmITrU#2

http://imgur.com/801L51Y,yYzEQ2d,jsmITrU#0

http://imgur.com/801L51Y,yYzEQ2d,jsmITrU#1
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Hayırlı olsun :)
İyi yönlerden biri, artık bel bıkın ağrmayacak :) tadını çıkarın :)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
oncelıkle hayırlı ugurlu olsun. sızın kendı motosıkletınız neydı acaba ? bırde sızın motorunuzu kıaca saydı ?
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Çok güzel bir motor almışsınız
Fabrika çıkışı üzerinde Michelin City Grip lastikler var çok keyifli olsa gerek sürmesi.
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
hayırlı olsun... :rendeer:

teşekkür ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

Hayırlı olsun çok yakışıklı alet.

teşekkür ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

Hayırlı olsun :)
İyi yönlerden biri, artık bel bıkın ağrmayacak :) tadını çıkarın :)

teşekkür ederim :) yata yata gidiyorum yolda :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Hayırlı olsun güzel seçim ben de dün ilk kez pcx ile scooter kervanına katıldım aynı tepki ve dalgalara maruz kalıyorum :)
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
Hocam hayırlı olsun da bu nasıl karar vermek :) Ben scooterı alalı 2 ay oldu sıkıldım, vitesliye geçsem mi diye düşünüp duruyorum, hadi geçeyim ne alsam kafayı yemek üzereyim. (Wolf 250, ninja300, mt07 vs vs vs)

Kararlılığınıza hayret ettim ve özendim kısaca..
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
Çok güzel bir motor almışsınız
Fabrika çıkışı üzerinde Michelin City Grip lastikler var çok keyifli olsa gerek sürmesi.

teşekkür ederim :) sürmesi gerçekten keyifli ve orjinal michlen lastikte güzel güven veriyor ama benim için hamur derecesi önemli orjinal hamurlu lastik kaçıncı derece bilmedigimden dolayı genede tedbirli girmekte fayda var virajlara :)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Hayırlı olsun güzel seçim ben de dün ilk kez pcx ile scooter kervanına katıldım aynı tepki ve dalgalara maruz kalıyorum :)

abı sen nerelerdesın =) en son 3 yıl once ankara mt ıle beraber bulusmusduk bayadır bakıyorum senı goremıyorum forumda. 600f ı satıp gs 500e gecmıssın sanırım ?
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
hayırlı olsun tekerin düz bassın.

teşekkür ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

Allah kazza bela vermesin, hayırlı olsun.[/QUOTE

amin teşekkür ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------

Allah kazza bela vermesin, hayırlı olsun.

teşekkür ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------

Hocam hayırlı olsun da bu nasıl karar vermek :) Ben scooterı alalı 2 ay oldu sıkıldım, vitesliye geçsem mi diye düşünüp duruyorum, hadi geçeyim ne alsam kafayı yemek üzereyim. (Wolf 250, ninja300, mt07 vs vs vs)

Kararlılığınıza hayret ettim ve özendim kısaca..

Teşekkür ederim :)Kararlarımı bi anda veririm :) fuarda inceledim şahsım adıma tartışmasız mt 07 derim cok güzel makine:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

Hayırlı olsun güzel seçim ben de dün ilk kez pcx ile scooter kervanına katıldım aynı tepki ve dalgalara maruz kalıyorum :)

Teşekkür ederim :) sende bendensin hocam demekki halimden anlarsın :p
 
Katılım
21 May 2013
Mesajlar
113
x max doğru seçim. scooterlerin artılarına birkaç maddede ben eklemek istiyorum.
- şehir trafiğinde dur-kalk çok sık olduğundan , vitesle uğraşmamak büyük avantaj.
- vitesli motorlara nazaran, rüzgar alma olayı çok daha düşük. birde öndeki cam korumalığa ek yaparsanız ,neredeyse önden hiç rüzgar almazsınız.
- ayağınızı değişik pozisyonlarda kullanabilirsiniz. isterseniz taburede oturur gibi oturun, isterseniz ayağınızı uzatın. özellikle uzun yolda büyük avantaj.
- vitesli motorlara göre daha güvenli. olası bir kaza anında kendinizi motorun üzerinden atabiliyorsunuz. viteslilerde motor bacak aranızda olduğundan, böyle bir şansınız yok. motorla beraber sürükleniyorsunuz.
- bel ağrısı çok daha az oluyor.


diğer taraftan, yol tutuşu vitesli motorlarda daha iyidir ve otomatiklere göre daha az yakıt tüketir.

HAYIRLI OLSUN. ALLAH KAZA BELA VERMESİN.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst