- Katılım
- 2 May 2014
- Mesajlar
- 280
Abi şekil on numara süper birşey bayılıyorum buna ama scooter be holiganlık yapamazsın ki 8 bın kmdır fızy 125 kullanıyorum (tabıkı aynı keseye koymuyorum xmax ı fizyle) bende sıkıldım bıraz ama -abı ben bıraz kaskın ıcınde gulumseyerek gezıcem relax hıssedicem cebımı kemırmesın kafa dınleyicem uzun yollarda dertsiz tasasız gidicem- scooterde bu kapıyı acar sıkıntısını alır ınsanın 