Yeni makinem beyaz melek Scootercide Oldum Ya laa :)

Katılım
2 May 2014
Mesajlar
280
Abi şekil on numara süper birşey bayılıyorum buna ama scooter be holiganlık yapamazsın ki 8 bın kmdır fızy 125 kullanıyorum (tabıkı aynı keseye koymuyorum xmax ı fizyle) bende sıkıldım bıraz ama -abı ben bıraz kaskın ıcınde gulumseyerek gezıcem relax hıssedicem cebımı kemırmesın kafa dınleyicem uzun yollarda dertsiz tasasız gidicem- scooterde bu kapıyı acar sıkıntısını alır ınsanın :)
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
x max doğru seçim. scooterlerin artılarına birkaç maddede ben eklemek istiyorum.
- şehir trafiğinde dur-kalk çok sık olduğundan , vitesle uğraşmamak büyük avantaj.
- vitesli motorlara nazaran, rüzgar alma olayı çok daha düşük. birde öndeki cam korumalığa ek yaparsanız ,neredeyse önden hiç rüzgar almazsınız.
- ayağınızı değişik pozisyonlarda kullanabilirsiniz. isterseniz taburede oturur gibi oturun, isterseniz ayağınızı uzatın. özellikle uzun yolda büyük avantaj.
- vitesli motorlara göre daha güvenli. olası bir kaza anında kendinizi motorun üzerinden atabiliyorsunuz. viteslilerde motor bacak aranızda olduğundan, böyle bir şansınız yok. motorla beraber sürükleniyorsunuz.
- bel ağrısı çok daha az oluyor.


diğer taraftan, yol tutuşu vitesli motorlarda daha iyidir ve otomatiklere göre daha az yakıt tüketir.

HAYIRLI OLSUN. ALLAH KAZA BELA VERMESİN.

Teşekkür Ederim saolun :)eklemiş oldugunuz bilgilerden ötürü tekrar teşekkür ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------

Hayırlı olsun kardeş allah kaza bela vermesin..

Teşekkür Ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------

Abi şekil on numara süper birşey bayılıyorum buna ama scooter be holiganlık yapamazsın ki 8 bın kmdır fızy 125 kullanıyorum (tabıkı aynı keseye koymuyorum xmax ı fizyle) bende sıkıldım bıraz ama -abı ben bıraz kaskın ıcınde gulumseyerek gezıcem relax hıssedicem cebımı kemırmesın kafa dınleyicem uzun yollarda dertsiz tasasız gidicem- scooterde bu kapıyı acar sıkıntısını alır ınsanın :)

Teşekkür Ederim :) Sende haklısın hocam bugun grup arkadaşlarımdan birisiyle yol yaptık azcık ve yanımdan geçmeler gaz açmalar teker yapmaları görünce kıskanmadım deil açıkcası ama giderken düşündüm ulen ben yayıla yayıla 500 km hiç durmadan giderim yorulmadan o gidebilirmiki diyerekten kendimi öyle kandırdım :p yaşlı amcalar gibi hissetmedim deil kendimi zaman neyi gösterir bilmem ama şimdilik tek gerçek xmax 250 :p
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Hocam hayirli olsun. Gule gule kullan. Scooter a gecsem mi diye bende hep dusunurum. Ozellikle gozum hep xmax 250 dedir. Ama hep onyargilar yuzunden uzak dururum.

Uzun boyluyum altimda kucuk kalir mi?
Ani hizlanmam gerekse, hantal kalirmi (sanki altimda 150 cc ile cok ani hizlaniyorum ya :) )
Uzun yol yapar mi?
Millet ne der, lastikleri kucuk ve dar viraj alamazsam falan filan diye icimde firtinalar kopar.

Seneye 250 cc ye gececegim. İnazuma diyorum su an ama bir gozum de xmax 250 de.. Kismet.
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun yanlız scooterla daha güzel teker yapılır haberin olsun :D
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
Hocam hayirli olsun. Gule gule kullan. Scooter a gecsem mi diye bende hep dusunurum. Ozellikle gozum hep xmax 250 dedir. Ama hep onyargilar yuzunden uzak dururum.

Uzun boyluyum altimda kucuk kalir mi?
Ani hizlanmam gerekse, hantal kalirmi (sanki altimda 150 cc ile cok ani hizlaniyorum ya :) )
Uzun yol yapar mi?
Millet ne der, lastikleri kucuk ve dar viraj alamazsam falan filan diye icimde firtinalar kopar.

Seneye 250 cc ye gececegim. İnazuma diyorum su an ama bir gozum de xmax 250 de.. Kismet.

Teşekkür Ederim :) valla hocam ben scootere geçtiysem sen hayli hayli geçersin :) çünkü ben biraz çevremde teker yapma işlerini filan seven bi tipim tabi çevremdeki insanları tehlikeye atmıcak şekilde yapıyorum :) benim boyum 181 hiçte küçük kalmıyor hatta ben onun üstünde küçücük kalıyorum :p ani hızlanmaları rodaj döneminde oldugum için kaçınıyorum şuan öyle ani hareketlerden ama emin ol cok iyi ivmeleniyor uzun yol yaparmı demişsin ben bunla dünya turuna çıkarım valla okadar konforluki hiç bahsetmiyorum konforundan :) inazumada cok güzel bir alet inazumanın tek kötü yani 180 kg olmasada 150 kg filan olsa o makine tadından yenmez tabi xmax le arasında tercih meselesi senin olacak tabiki şimdiden hayırlısı olsun sein adına :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

hayırlı olsun....

Teşekkür Ederim :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Bir sürücünün sahip olabileceği en iyi makina scooter. Rüzgar almazsınız, yorulmazsınız, eşek sürer gibi devamlı dehlemek yok (vites yok), basarsın gider basarsın durur, kullanışlıdır. herşeyin enlerindedeir kısacası tamamen keyif ve rahatlık.
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
hayırlı olsun :)

kazasız suruslere :)

Teşekkür Ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

Bir sürücünün sahip olabileceği en iyi makina scooter. Rüzgar almazsınız, yorulmazsınız, eşek sürer gibi devamlı dehlemek yok (vites yok), basarsın gider basarsın durur, kullanışlıdır. herşeyin enlerindedeir kısacası tamamen keyif ve rahatlık.

Teşekkür ederim :) bizde keyifle gezelim diye aldık hocam saol :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Foruma çok sık giremiyorum. 600f ten sonra shadow 750 denedim sonra gs500 e döndüm şimdi de pcx 125 :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

Şehir içinde scooter 10 numara tercih kesinlikle ama insan kullanırken, hasta buyukannesine kurabiye götüren kırmızı başlıklı kız gibi hissediyor ister istemez :)
Alışırız ama :)
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
Foruma çok sık giremiyorum. 600f ten sonra shadow 750 denedim sonra gs500 e döndüm şimdi de pcx 125 :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

Şehir içinde scooter 10 numara tercih kesinlikle ama insan kullanırken, hasta buyukannesine kurabiye götüren kırmızı başlıklı kız gibi hissediyor ister istemez :)
Alışırız ama :)


Sana katılıyorum alışırız 1-2 haftaya kadar :)
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
hayırlı uğurlu olsun allah kazabeladan hepimizi korusun , onun en güzel yanı yağmura yakalandın mı ayakların ıslanmaz :)
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Dragstarı sattım artık scooter alıcam dedim günlerce scooter inceledim gittim Kawasaki aldım.
Kawayı sattım xmax 250 alıcam keyfime bakıcam dedim gittim xj6 aldım
Xj6 yı satıcam ne alıcam merak ediyorum :)
Hayırlı olsun kardeş Güle güle kullanmak nasip olsun.
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
hayırlı uğurlu olsun allah kazabeladan hepimizi korusun , onun en güzel yanı yağmura yakalandın mı ayakların ıslanmaz :)[/QUOTE

Amin inşşallah Teşekkür Ederim :) ve buradan cıkarcagımız derste ayaklarınızın ıslanmasını istemiyorsanız scooter alın :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

Dragstarı sattım artık scooter alıcam dedim günlerce scooter inceledim gittim Kawasaki aldım.
Kawayı sattım xmax 250 alıcam keyfime bakıcam dedim gittim xj6 aldım
Xj6 yı satıcam ne alıcam merak ediyorum :)
Hayırlı olsun kardeş Güle güle kullanmak nasip olsun.

Teşekkür Ederim :) hocam sende tam ayran gönüllüymüşsün be :p seninde tekerin düz bassın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst