http://www.motospor.org/Images/haberler/milli-motosikletci-kenan-sofuoglundan-basbakan-erdogana-destek.jpg
Gezi olayları zamanı...
eeee ne var ki bunda ? şimdi ben başbakanı sevmiyorum fikirlerini konuşmalarını tarzı beğenmiyorum şimdi bunları söylediğim için benim iyi yaptığım işleri görmezden gelip bana kin mi duyacaksınız ? Adamın kendi siyasi görüşü beni ırgalamaz. Vatan hainleri bu ülkede mecliste iken (ki onuda bu başbakan yaptı) ona rağmen seviyorsa ne kenan sofuoğluna kindar olurum nede ona oy verene. Aslında ne olursa olsun biraz saygılı olmak ve samimi olmak yeterli. zaten ne oluyorsa anlayışsızlıktan oluyor. Neyse bu konu bu topiğe ait değil.
Link arıyordun attım.
Kızma hemen![]()