Kenan Sofuoğlu motosiklet fuarında stand açtı

Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
linki var mı merak ettim ben görmek isterim. internette aradım ama göremedim herhalde yanlış baktım
 

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
http://www.motospor.org/Images/haberler/milli-motosikletci-kenan-sofuoglundan-basbakan-erdogana-destek.jpg

Gezi olayları zamanı...
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
http://www.motospor.org/Images/haberler/milli-motosikletci-kenan-sofuoglundan-basbakan-erdogana-destek.jpg

Gezi olayları zamanı...

eeee ne var ki bunda ? şimdi ben başbakanı sevmiyorum fikirlerini konuşmalarını tarzı beğenmiyorum şimdi bunları söylediğim için benim iyi yaptığım işleri görmezden gelip bana kin mi duyacaksınız ? Adamın kendi siyasi görüşü beni ırgalamaz. Vatan hainleri bu ülkede mecliste iken (ki onuda bu başbakan yaptı) ona rağmen seviyorsa ne kenan sofuoğluna kindar olurum nede ona oy verene. Aslında ne olursa olsun biraz saygılı olmak ve samimi olmak yeterli. zaten ne oluyorsa anlayışsızlıktan oluyor. Neyse bu konu bu topiğe ait değil.
 

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
eeee ne var ki bunda ? şimdi ben başbakanı sevmiyorum fikirlerini konuşmalarını tarzı beğenmiyorum şimdi bunları söylediğim için benim iyi yaptığım işleri görmezden gelip bana kin mi duyacaksınız ? Adamın kendi siyasi görüşü beni ırgalamaz. Vatan hainleri bu ülkede mecliste iken (ki onuda bu başbakan yaptı) ona rağmen seviyorsa ne kenan sofuoğluna kindar olurum nede ona oy verene. Aslında ne olursa olsun biraz saygılı olmak ve samimi olmak yeterli. zaten ne oluyorsa anlayışsızlıktan oluyor. Neyse bu konu bu topiğe ait değil.

Link arıyordun attım.
Kızma hemen :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Kenan'ın hali bu işte.Kıymeti pul kadar kalmadı,dünya şampiyonu olsa ne olur.Hırsızın fotoğrafını asmıştı motoruna.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Başarılarını çok taktir ediyorum ama şahsını bir türlü sevemedim. Samimiyetsiz, çıkarcı bir imajı var benim gözümde.
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Link arıyordun attım.
Kızma hemen :)

yok canım estağfurullah ne kızması öyle anladıysan kusura bakma sadece ben anlamıyorum niye yani bu kin. Sadece burada değil her yerde öyle hani bari burada olmasa. Adam bizi temsil eden tek motorcu.sürekli bir ayrımcılık bizden veya bizden olmama durumu var. yeri gelir tuttuğumuz takımlar yüzünden yeri gelir siyaset yüzünden sürekli bir çekişme sürekli bir kışkırtma var. Bunlara gerek yok ya tartışalım tabi ama sadece bunun için neden bu nefret nasıl bu kadar kin onu anlamıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst