Kenan Sofuoğlu motosiklet fuarında stand açtı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Milli gururumuz Kenan Sofuoğlu’da hayranları için özel hazırlanmış ürünler ile motosiklet fuarda stand açtı.

Üç kez Dünya Supersport Şampiyonu olan Milli Motosikletçi Kenan Sofuoğlu da 2014 Eurasia Moto Bike Expo’daki yerini aldı. Fuarda bir stand açan Sofuoğlu, burada kendi markası olan ürünleri tanıtıp, imza günü düzenleyecek.

Kenan Sofuoğlu'nun standı gösteri alanının yanında fuarın dış bölümünde yer alıyor.
 

Ekli dosyalar

  • kenan-sofuoglu-standi.jpg
    kenan-sofuoglu-standi.jpg
    70.9 KB · Görüntüleme: 26,401
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hayda bunu es geçmişim ben dün ,neyse pazar günü tekrar gidicem süpermiş :)
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
içeridede ufak bir yeri vardı ama asıl yer dışarıda idi ve kenan sofuoğlu cumartesi ordaydı
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Yaziiik. Aldigi paralar mi az gelmeye baslamis mi ki?
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Ne para aldığını bilmiyorum ama sana çok dokunmuş anlaşılan. :)

Siz de onun kadar emek verip, ondan daha fazlasını alırsınız inşallah.

.

Bana dokunan para degil ama anlayamayacak kapasitede oldugun belli oldugu icin sana anlatmaya calisacak degilim.

Fukarra kalmissa para toplayiverin aranizda...
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Bana dokunan para degil ama anlayamayacak kapasitede oldugun belli oldugu icin sana anlatmaya calisacak degilim.

Fukarra kalmissa para toplayiverin aranizda...

Boş yapma birader.
Tulumları bilmiyorum ama deri ceketler 250-300 euro arası demişti görevli arkadaş
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Yaziiik. Aldigi paralar mi az gelmeye baslamis mi ki?

Kaç tane dünya çapında motorcumuz var sorabilir miyim? Kenan açmicakta kim açıcak. O da motor sporlarında bir marka. Sen futbolcuların filan sadece futboldan mı para kazandığını sanıyorsun? Boş muhabbet yapıyorsun burda. Sevmiyorsan sevme ama karalama yapma!
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Nerede ne yazacağımı sana soracak değilim. Varsa şikayetin bildir yönetime. Küfür mü ettim hakaret mi ? Bunun yaptığı hareketi unutacak ve unutturacak değilim. Kimse de engelleyemez!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Dünya çapında motorcumuz ?.... :silent:
Hemen de sahipleniriz...
Çok sevecen milletiz vesselam....:)
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Geçen de çok iyi takip eden bir takipçisi burda MOTO GP'de takip ettiğini, hayatını yutuptan izlediğini beyan etmişti :) Keşke ekran görüntüsü alsaydım. Kimdi o desem delikanlı gibi çıkar mı acep? :)
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Tabi 3 defa dünya şampiyonu olmuş motorcu kaynıyor sokaklar unutmuşum kusura bakmayın motogp zaten türk bayrağından geçilmiyor benim hatam :thumleft:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Daha ironiden anlamıyonuz yahu....
Şimdi oturalım kenanı mı tartışalım...
Dedik işte... Dünyalığa sarmış diye...
Hep ahirete çalışacak değil dedik...
Daha ne diyelim... :king:
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Geçen de çok iyi takip eden bir takipçisi burda MOTO GP'de takip ettiğini, hayatını yutuptan izlediğini beyan etmişti :) Keşke ekran görüntüsü alsaydım. Kimdi o desem delikanlı gibi çıkar mı acep? :)

Çok iyi takipcisi değilim ama gpde başka Türk olmadığından ve motor sporlarını sık da olmasa bakma sebebim bu adam. Buyur ne söyleyeceksin merak ettim
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Çok iyi takipcisi değilim ama gpde başka Türk olmadığından ve motor sporlarını sık da olmasa bakma sebebim bu adam. Buyur ne söyleyeceksin merak ettim

K S. MOTO GP DE YARIŞMIYOR. FARKINA VARMAN TEMENNİSİYLE... Hani farkında dahi olmadan körü körüne birini savunmak varya... Ah işte bizi geri götüren hep bu oldu işte...
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
K S. MOTO GP DE YARIŞMIYOR. FARKINA VARMAN TEMENNİSİYLE... Hani farkında dahi olmadan körü körüne birini savunmak varya... Ah işte bizi geri götüren hep bu oldu işte...

dediğim gibi çok iyi takip etmem motosiklet yarışlarını doğru gp'de değil supersportta yarışıyor. ama benim anlamadığım neden bir Türk sporcusuna bu denli bir yaklaşım içerisindesin onu bir açıklarsan. Adam kötü bir şey mi yapmış yada yapıyor bilmediğimden soruyorum. bana çok önemli geliyor çünkü bir Türkün önemli bir yarış organizasyonunda olması. Türkiye de çok fazla ilgi yok ama genede önemli. Dediğim gibi neden bu kenan sofuoğluna karşı tavrın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst