Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
bakın motoru indirmesine indiririm fakat bendeki şans sızlıgı bi bilseniz ben indirdigim hafta istanbul 100 yılın görmedigi kara kışını görür .sırf sizleri düşünüyorum siz rahat rahat gezin diye ben katlanıyorum .bi yandanda barajlarda su kalmadı motoru indirsem barajlar dolsa diyede düşünmüyoda deyilim :)

o kadar yani :D
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
o durum da 250 lık de olsa bı halt olmaz adam kangoyla yapıstırdı ben gtr 350 ıle yetısemedım otobanda ne uyuz olmustum motoru yakasım gelmıstı oyle durumlara takıntı var ıse 600 cc sart 250 ıle 125 arasında ucurum yok sadece cok yakarsın
bu arada 15 kurus yakan 250 cc mı cıktı yahuu sen galıba gazyagı yakıyon benzın 5 tl

100 Km sonra benzin pompasına yanasıp motor 15 tl benzın alıyorsa demekki 0,15 yakmıstır. Yanlısmı hesapladım :) Hatta Kazamdan önceki turdada ıkı cbr250 cıkmıstık. asıla asıla 0,165 yaktırmıstık hiç unutmam. nASIL olduğunu ınan bende anlamamıstım...
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
o durum da 250 lık de olsa bı halt olmaz adam kangoyla yapıstırdı ben gtr 350 ıle yetısemedım otobanda ne uyuz olmustum motoru yakasım gelmıstı oyle durumlara takıntı var ıse 600 cc sart 250 ıle 125 arasında ucurum yok sadece cok yakarsın
bu arada 15 kurus yakan 250 cc mı cıktı yahuu sen galıba gazyagı yakıyon benzın 5 tl

gtr 350 derken ??? valla onu bılmem ama ben hyo ıle 160-170 ıle cok rahat yol yapıyordum sanırım o süratte kangonun benı gecmesı için ucması lazım...250 ile arada cok fark yok derken cbr250 bındınızmı yada o kılasmanda baska motora sızın bındıklerınız kac yaptı??250 140 mı yapıyor sanıyorsunuz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------

meseleye sadece hız olarak bakmıyoruz bız tork ve ani hızlanma olarak konusuyoruz yoksa cbr125 şunu yaptı bunu yaptı meselesi degıl..bunu uzun yolsa otobanda hafif yokuş çıkan sürücü bilir : ))
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Kuruş hesabı yerine litre hesabı yapalım arkadaşlar. Benzin sürekli oynuyor. Yeni başlayan ve başlamak isteyenlere böylelikle yardımcı olmuş oluruz.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
o durum da 250 lık de olsa bı halt olmaz adam kangoyla yapıstırdı ben gtr 350 ıle yetısemedım otobanda ne uyuz olmustum motoru yakasım gelmıstı oyle durumlara takıntı var ıse 600 cc sart 250 ıle 125 arasında ucurum yok sadece cok yakarsın
bu arada 15 kurus yakan 250 cc mı cıktı yahuu sen galıba gazyagı yakıyon benzın 5 tl

benim gt250r da 185 yapıyordu..160 sabit gidiyordu paşa....

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

https://www.facebook.com/photo.php?v=405599399763&set=vb.608854763&type=3&theater

buda kango ile çekilmiş videom... gerçi yıllar geçti üzerinden ama...
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Aracım 10000 bakımına girecek; kitapçıkta buji için standart olarak cr8e model, uzun süreli yüksek hızda sürüş için de cr9e öneriliyor. Ekstra olarak cr9e nin iridyum modeli olduğunu da biliyorum. İridyum bujilerle özellikle diğer bazı motorlarda daha iyi tork elde edildiği, aracın daha sakin ve sarsıntısız çalıştığı söyleniyor. Malum 125 cc'de en ufak tork bile çok önemli. Tecrübenizle hangisini tavsiye edersiniz?
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
bakın motoru indirmesine indiririm fakat bendeki şans sızlıgı bi bilseniz ben indirdigim hafta istanbul 100 yılın görmedigi kara kışını görür .sırf sizleri düşünüyorum siz rahat rahat gezin diye ben katlanıyorum .bi yandanda barajlarda su kalmadı motoru indirsem barajlar dolsa diyede düşünmüyoda deyilim :)

''kuroscu'' motorunu indirmeye çalışıyor heralde ! yağmur atıştırmaya başladı, evini yurdunu bilen varsa ikna edelim indirmesin motoru bakın millet binemiyor motora :mrgreen:
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
''kuroscu'' motorunu indirmeye çalışıyor heralde ! yağmur atıştırmaya başladı, evini yurdunu bilen varsa ikna edelim indirmesin motoru bakın millet binemiyor motora :mrgreen:

dostum bende adam şaka yapıyor sandım, ciddiymiş :D ortalığı sel götürdü şakası bile...
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
dostum bende adam şaka yapıyor sandım, ciddiymiş :D ortalığı sel götürdü şakası bile...

valla öyle oldu biraz daha konuşursak arabalara bile binilmez hale gelicek ortalık. Forumdaki arkadaşlar toplanıp her gün birimiz motoru verse hiç indirmesine gerek kalmadan kışı atlatırız.( bunu bi düşünelim.:cherry: )
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
6
herkese merhaba.bizim motorlar için en uygun yağ hangisidir.ve sağ sol panzolotlar lazım bana nerde bulabirim acaba.panzolotlarda model yılı ve renk farketmiyor galiba .2006 kırmızı sıyah cbr
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
herkese merhaba.bizim motorlar için en uygun yağ hangisidir.ve sağ sol panzolotlar lazım bana nerde bulabirim acaba.panzolotlarda model yılı ve renk farketmiyor galiba .2006 kırmızı sıyah cbr

Size de merhaba :) cbr125 sahibi değilim lakin, aynı motora aynı yağ katılacak diye bir kaide yok. Yaşadığınız iklime göre yağ tercih edersiniz. Yani yaşadığınız yerin soğuk veya sıcak olması yağ seçiminizi de etkilemektedir. Hangi marka iyidir derseniz orası kullanıcıya göre değişir :)
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
6
Size de merhaba :) cbr125 sahibi değilim lakin, aynı motora aynı yağ katılacak diye bir kaide yok. Yaşadığınız iklime göre yağ tercih edersiniz. Yani yaşadığınız yerin soğuk veya sıcak olması yağ seçiminizi de etkilemektedir. Hangi marka iyidir derseniz orası kullanıcıya göre değişir :)

istanbulda yasıyorum ilk motorum 2006 model cbr 125 motorum 25 km de.yağ hakkında en ufak bilgi sahibi değilim bu sefer kendım yağı alıp vereceğim ustaya kendi aldiğim yaği.motorda tek farkettiğim vites geçişleri zor oluyor
 
Katılım
8 Kas 2013
Mesajlar
36
ilk defa kırmızıyı yakından gördüm :)

nb0p.jpg
 
Son düzenleme:

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
''extreem'' katılıyorum farlar gerçekten güzel olmuş benim motorda da bi eksik o kaldı heralde kaça maal olmuştu sorması ayıp
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst