- Katılım
- 6 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,840
bakın motoru indirmesine indiririm fakat bendeki şans sızlıgı bi bilseniz ben indirdigim hafta istanbul 100 yılın görmedigi kara kışını görür .sırf sizleri düşünüyorum siz rahat rahat gezin diye ben katlanıyorum .bi yandanda barajlarda su kalmadı motoru indirsem barajlar dolsa diyede düşünmüyoda deyilim![]()
o kadar yani