Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
1200 Değil Bandit 600 Bu motor...
Bizim öyle kapısma hevesimiz pek olmuyor. 110-130 Aralığında gezeriz sürekli. Kimse Kimseyi gerilerde bırakmaz. Hızlanırsak da beraber hızlanırız :bounce:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Sizin oralar ne güzel yaa sahil boyu gazla dur Rizeden gir Samsundan çık hafif virajlar filan harika yani imreniyorum bazen, aküde maşallah altın gibi parlıyor :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bizim buralar motor icin ideal degil aslinda. Ortalama olarak Haftanin 4/5 günü yagislidir. Bazen 30 gun boyunca yagislar araliksiz devam ediyor.
Yollarimiz guzel genis ve virajli ama yayalar cok bilincsiz. Viraj ortasinda karsiya gecen bir yaya kesin oluyor ki bu nedenle hayabusamla kaza yapmistm gecen yil.
Yine de motor kullanmak zevkli :)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
1200 Değil Bandit 600 Bu motor...
Bizim öyle kapısma hevesimiz pek olmuyor. 110-130 Aralığında gezeriz sürekli. Kimse Kimseyi gerilerde bırakmaz. Hızlanırsak da beraber hızlanırız :bounce:

kapışmak değilde düzde 100-200 veya daha üstlerde 600rr ile arasındaki farkı merak etmiştim ama 1200lük değilmiş :)
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
@cakalaz Ben doğma büyüme istanbulluyum biliyosun zaten. Memleket Trabzon ama. Bizim oralar dediğin gibi hava şartları bakımından kötü ama iyi bi yanı var. Yaylalar... Tabiki cross'la of road yapmak icin. İstanbul da bizim öyle bi şansımız yok.

Bu arada tekrardan merabalar herkese.Benim bakım sorunsalı vardı bi ara gündemde olan :D . Bahsi gecen 250 tl sadece ustanın hiç nakiti olmaması ve alacağı parcalar icin ödeme yapması icinmiş. Bana tüm listeyi verdi ve detaylı bi şekilde gösterdi ama acelem olduğu icin o sıra pek bakamadım. Herneyse toplamda 490 tl tuttu bakım (yağ-bujiler-hava/yağ filtresi) + arka ayaklığa kaynak....
Göstergem yapılmadı icimde kaldı(tek devir göstergesi calışmıyo).Yaz yaklaşana kadar beklerim(bu sırada ebaydan ve burdan cıkma vs. kovalıyorum), bulamassamda en kötü ihtimal 600 liraya sıfır gösterge alırım.

vv3kq.jpg

1479493_598846943497323_1506727271_n.jpg

 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kroslar zevkli. Hatta bir tane de krosum var bir hevesle sifir aldim. 3 ay oldu daha 600 kmde...
Ama pek binemiyorm , hayabusa kazasinda sol ayagim sakatlaninca krosun zevkini alamiyorm. Ne varsa asfaltta var :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Bizim buralar motor icin ideal degil aslinda. Ortalama olarak Haftanin 4/5 günü yagislidir. Bazen 30 gun boyunca yagislar araliksiz devam ediyor.
Yollarimiz guzel genis ve virajli ama yayalar cok bilincsiz. Viraj ortasinda karsiya gecen bir yaya kesin oluyor ki bu nedenle hayabusamla kaza yapmistm gecen yil.
Yine de motor kullanmak zevkli :)

Geçmiş olsun hocam Allah korusun desene yaşayan bilir, biz dışarıdan bakınca tabi...
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Kroslar zevkli. Hatta bir tane de krosum var bir hevesle sifir aldim. 3 ay oldu daha 600 kmde...
Ama pek binemiyorm , hayabusa kazasinda sol ayagim sakatlaninca krosun zevkini alamiyorm. Ne varsa asfaltta var :)


bende de bi tane xt660r var inanilmaz zevkli :) 67 binde aldım şuan 72 binde...
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Arkadaşlar bu 600RR'larda HTEV (exup) iptali yapan veyahut konu hakkında bilgisi olan varmı aramızda, artıları eksileri ne getirir ne götürür ve nasıl iptal edilir :p... Dışarı çıkamıyorum ya kurcalayacak bişeyler arıyorum :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Arkadaşlar bu 600RR'larda HTEV (exup) iptali yapan veyahut konu hakkında bilgisi olan varmı aramızda, artıları eksileri ne getirir ne götürür ve nasıl iptal edilir :p... Dışarı çıkamıyorum ya kurcalayacak bişeyler arıyorum :)

acıkcası komple satılan tum markalara baktım neredeyse.hıcbırınde rezonans yayları dısında tertıbat gormedım.dırek ıptal mı edılıyor acaba? e pekı hıcbır yararı-zararı olmuyor mu bunun? motor bunu nasıl absorbe edıyor? 7000den sonra bzm egzoz-motor sahlanırken komple egzozlu ne yapıyor meraktayım ben de :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Bi kaç parça bişeyler buldum çok anlamış değilim ama bu modifikasyon işine giren ecnebiler hep iptal ediyorlar ve dediğiniz gibi full boğazdan bir sistem takıldığındada exup yalan oluyo sökülüp atılıyo yani, hem kilodan kazanırız :p he bide yeni kasada (2013) jantların bizimkilerden daha hafif olduğunu söyleyenler var onadamı el atsak :p
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Bi kaç parça bişeyler buldum çok anlamış değilim ama bu modifikasyon işine giren ecnebiler hep iptal ediyorlar ve dediğiniz gibi full boğazdan bir sistem takıldığındada exup yalan oluyo sökülüp atılıyo yani, hem kilodan kazanırız :p he bide yeni kasada (2013) jantların bizimkilerden daha hafif olduğunu söyleyenler var onadamı el atsak :p

jant olarak marchesini akar diyecektim ki linkini verdıgın eleman da marchesini swaplamış makınaya :)


bugun de gezdik :)

1507031_10151938775928422_1292784878_n.jpg


1545882_10151938590288422_2132968955_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
91
Merhaba arkadaşlar max 18.000 tl ye 2007-2008 model 600rr arıyorum 30.000 km yi aşmamış kazasız belasız helal ekmek yemiş bir motor arıyorum lütfen bi yardımcı olun.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
artık başlıkta mısafirim :) canavarı 92'li bayrampaşalı bir gence teslim ettik ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst