Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
12
merhabalar 2005 2006 600rr almak istiyorum bütçe maxiimum 15 bin lira . ilk büyük motorum olacak uzun süredir fazer arıyodum fakat 600rr çok daha hoşuma gitmeye başladı ve naked motor istemediğimden rr da karar kıldım sizlere danışmak istedim nelere dikkat etmeliyim önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
O modellerin cogu sokak serserileri tarafindan elden gecti. Temizini bulmak neredeyse imkansiz. Km si 50 Binin altindaysa bilki düşünmüşler...
Bu nedenle bekle ve yeni modellere bak derim
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Bende bugün birtane 600rr baktım 2012 model az km de ama kafadan kapalı çıktı. Çok zor temiz bulmak ve olanıda zaten hemen alıyorlar.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Can sıkıntısı; aynaları ve stop lambasını değiştirdim fikirlerinizi alabilirmiyim. Bu arada 2012 600RR düşünen arayan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirim ben yaza doğru sıfır R6 düşünüyorum motosikletim kazasız temizdir 7000 civarı olması lazım km'si...

y0dz.jpg


g9p7.jpg


dciq.jpg


ocjg.jpg


ugvz.jpg


dnkq.jpg


pwcw.jpg


xbsu.jpg


ibd9.jpg


3vhg.jpg


5z5s.jpg


ikw9.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Güzel resimler beğendim. ama eksoz biraz çirkin duruyor. Brother marka bunlarda en iyi ses veren eksoz. Satılık mı bu makine?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
İlan henüz koymadım düşünen arkadaşlar varsa yardımcı olmaya çalışırım yaza doğru ilan açmayı düşünüyodum ama siteden bir arkadaşımıza giderse daha mutlu olurum :cat:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Çok sabırlıymışsınız 100 km yolu 88 km hız ile :sunny: Güzel bir ortalama yakalnmış yinede :)

Radar korkusu nelere kadir :p

Şehir içi ve hafif abanma testi ile 121 km de 53 tl :))

Bir de arkadaşlar ön amasor keceleri viraj durumunu etkiler mi nasıl etkiler acaba?
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Teşkler, Kayseri genelde küçük hacimli motosikletlerden oluşuyor 600cc üzeri sayılıdır haklısınız :)
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
KZWPkV.jpg

1480644_606899402692077_741970281_n.jpg


Buda eminönünden apaci kardeşlerim..

xVA1av.jpg


Bakım sonrası benzin sarfiyatında ciddi bi düşüş hissediyorum ama depoyu fulledikten sonra adam akıllı sayacı sıfırlayıp bakmam lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst