- Katılım
- 26 Ağu 2010
- Mesajlar
- 285
arkadaslar ön sol amastörde bi müddet gittikten sonra yag lastige kadar sızıyor sagda birşey yok bunun nedeni ne olabilir
Amortisor keçesi değişecek...
arkadaslar ön sol amastörde bi müddet gittikten sonra yag lastige kadar sızıyor sagda birşey yok bunun nedeni ne olabilir
frenler derken ön freni pek kullanmıyorum zaten arka frene bir etkisi olmaz herhaldeAynen amortisör keçeleri değişecek, o şekilde fazla sürmeyin ön diskler yağlanmaya başlamıştır frenleriniz tutmaz Allah korusun...
frenler derken ön freni pek kullanmıyorum zaten arka frene bir etkisi olmaz herhalde
Merhaba arkadaşlar,
2 yıldır motosiklet kullanmaktayım. Sırası ile Honda CBR125R ve Yamaha YZF R125 modellerini kullandım. Kullanmaktan büyük keyif almaktayım, seyir halinde giderken trafik akışına oldukça dikkat etmeye çalışıyorum. Hava muhaleferi olmadığı sürece hemen hemen hergün motorsiklet kullanmaktayım. Yavaş yavaş CC yükseltmek istiyorum. Ama bu yükseltiş hergün motosiklet kullanmak değilde haftasonları ya da arada motor kullanmaya dönüşecek. Nasip ise 600RR almaya niyetim var. Siz değerli forum üyelerinin de fikirlerini almak istiyorum. Bütçem yaklaşık olarak 16.000 - 17.000 civarında. 2007 üzeri temiz bir yol arkadaşı bulabilir miyim.?
Okuduğunuz için teşekkür ederim, her türlü yorumlara açığım.
İyi forumlar dilerim.
Merhaba arkadaşlar,
2 yıldır motosiklet kullanmaktayım. Sırası ile Honda CBR125R ve Yamaha YZF R125 modellerini kullandım. Kullanmaktan büyük keyif almaktayım, seyir halinde giderken trafik akışına oldukça dikkat etmeye çalışıyorum. Hava muhaleferi olmadığı sürece hemen hemen hergün motorsiklet kullanmaktayım. Yavaş yavaş CC yükseltmek istiyorum. Ama bu yükseltiş hergün motosiklet kullanmak değilde haftasonları ya da arada motor kullanmaya dönüşecek. Nasip ise 600RR almaya niyetim var. Siz değerli forum üyelerinin de fikirlerini almak istiyorum. Bütçem yaklaşık olarak 16.000 - 17.000 civarında. 2007 üzeri temiz bir yol arkadaşı bulabilir miyim.?
Okuduğunuz için teşekkür ederim, her türlü yorumlara açığım.
İyi forumlar dilerim.
kask 10 numaraSabırlı ve iyi bi araştırmayla alırsın. Tabiki hatasız kusursuz olmaz ama seni üzmicek temiz bi motor alırsın cok rahat.Ben 2011 yılında 2008 model turuncu hyo almıştım, 4.400 tl ye, icide dışıda temizdi.Şuan ki 2004 600rr ımı cok komik bi fiyata aldım, gerçi daha bin km bile yapmadım ama memnunum yani... En başta dediğim gibi, hatasız kusursuz olmaz, ama sen biraz cool olup ufak tefek şeyleri kafana takmassan, elindeki paraya gerçekten mutlu olabileceğin bi motora kavuşursun.
http://i.hizliresim.com/e5gvD5.jpg
35 krs sakin gidersen
Bu söylediğiniz değer şehir içi sanırım. Şehirler arası ne kadar yakıyor bilginiz var mı aceba?
Bi kere 4.2 litre yaktım uzun yol 88km sabit hızda.
Genelde 8-10 litre yakıyor şehir içi yada gazlayayim fark etmiyor. Artık sadece pazar günleri biniyorum. Sadece şunu söyleyebilirim 2. Motor olarak yakıt çok fazla sorun olmuyor yani o keyif illa değiyor. 50 kuruş yakıyor ama varsın yaksin.
Ama eldeki avuctaki motoru satıp borç harç alırsan ve keyfi değilde aynı zamanda ulaşım için de kullanırsan o zaman çok sakat. Zaten aldıktan sonra borç öderim niyeti varsa sağlam bir gelirin olmalı, çünkü 05-06 model motorda ne kadar temiz masraf siz da diye alsan illa masraf olacak hadi olmasın bu sefer sen heves ile sürekli gezip yakıt tüketimi artacak![]()
Insallah gönlüne göre bir motor bulursun kardeşim