Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Aynen amortisör keçeleri değişecek, o şekilde fazla sürmeyin ön diskler yağlanmaya başlamıştır frenleriniz tutmaz Allah korusun...
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

frenler derken ön freni pek kullanmıyorum zaten arka frene bir etkisi olmaz herhalde

nasıl yani ön fren kullanmıyormusunuz ? yapmayın motosikleti büyük ölçüde durduran ön frendir.bence en kısa zamanda amortisör keçelerini değiştirin zamanla amortisörün içinde hiç yağ kalmayacak ve kuru çalışmaya devam edecek buda amortisör için oldukça zararlıdır bence hemen değiştirin keçeyi ve orijinal keçe kullanın birde amortisör yağı olarak kaliteli bilindik bi marka kullanın genelde tamirciler 10 40 araba yağı motosiklet yağı ellerinde ne varsa dolduruverirler katılacak yağ bilindik bir marka olsun ve üzerinde mutlaka FORK OIL yazsın.
 
Katılım
13 Eyl 2012
Mesajlar
21
Merhaba arkadaşlar,
2 yıldır motosiklet kullanmaktayım. Sırası ile Honda CBR125R ve Yamaha YZF R125 modellerini kullandım. Kullanmaktan büyük keyif almaktayım, seyir halinde giderken trafik akışına oldukça dikkat etmeye çalışıyorum. Hava muhaleferi olmadığı sürece hemen hemen hergün motorsiklet kullanmaktayım. Yavaş yavaş CC yükseltmek istiyorum. Ama bu yükseltiş hergün motosiklet kullanmak değilde haftasonları ya da arada motor kullanmaya dönüşecek. Nasip ise 600RR almaya niyetim var. Siz değerli forum üyelerinin de fikirlerini almak istiyorum. Bütçem yaklaşık olarak 16.000 - 17.000 civarında. 2007 üzeri temiz bir yol arkadaşı bulabilir miyim.?

Okuduğunuz için teşekkür ederim, her türlü yorumlara açığım.

İyi forumlar dilerim.
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
142
çok fazla kullanmıyorum evet servise götürmeyi düşünüyorum orda bi sıkıntı olmaz herhalde gaziantepteyim ben gitmişken 6000 bakımınıda yaptırim diyorum
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Merhaba arkadaşlar,
2 yıldır motosiklet kullanmaktayım. Sırası ile Honda CBR125R ve Yamaha YZF R125 modellerini kullandım. Kullanmaktan büyük keyif almaktayım, seyir halinde giderken trafik akışına oldukça dikkat etmeye çalışıyorum. Hava muhaleferi olmadığı sürece hemen hemen hergün motorsiklet kullanmaktayım. Yavaş yavaş CC yükseltmek istiyorum. Ama bu yükseltiş hergün motosiklet kullanmak değilde haftasonları ya da arada motor kullanmaya dönüşecek. Nasip ise 600RR almaya niyetim var. Siz değerli forum üyelerinin de fikirlerini almak istiyorum. Bütçem yaklaşık olarak 16.000 - 17.000 civarında. 2007 üzeri temiz bir yol arkadaşı bulabilir miyim.?

Okuduğunuz için teşekkür ederim, her türlü yorumlara açığım.

İyi forumlar dilerim.

O fiyatlara kelepir motor düşmediği sürece kazasız, hatasız 07 ve üzeri RR bulamazsınız ne yazıkki :) Kar kış kıyametlerde ara ara uygun fiyatlı motorlar düştü ama ne yazıkki kısa sürede satıldı . . .
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Merhaba arkadaşlar,
2 yıldır motosiklet kullanmaktayım. Sırası ile Honda CBR125R ve Yamaha YZF R125 modellerini kullandım. Kullanmaktan büyük keyif almaktayım, seyir halinde giderken trafik akışına oldukça dikkat etmeye çalışıyorum. Hava muhaleferi olmadığı sürece hemen hemen hergün motorsiklet kullanmaktayım. Yavaş yavaş CC yükseltmek istiyorum. Ama bu yükseltiş hergün motosiklet kullanmak değilde haftasonları ya da arada motor kullanmaya dönüşecek. Nasip ise 600RR almaya niyetim var. Siz değerli forum üyelerinin de fikirlerini almak istiyorum. Bütçem yaklaşık olarak 16.000 - 17.000 civarında. 2007 üzeri temiz bir yol arkadaşı bulabilir miyim.?

Okuduğunuz için teşekkür ederim, her türlü yorumlara açığım.

İyi forumlar dilerim.

Sabırlı ve iyi bi araştırmayla alırsın. Tabiki hatasız kusursuz olmaz ama seni üzmicek temiz bi motor alırsın cok rahat.Ben 2011 yılında 2008 model turuncu hyo almıştım, 4.400 tl ye, icide dışıda temizdi.Şuan ki 2004 600rr ımı cok komik bi fiyata aldım, gerçi daha bin km bile yapmadım ama memnunum yani... En başta dediğim gibi, hatasız kusursuz olmaz, ama sen biraz cool olup ufak tefek şeyleri kafana takmassan, elindeki paraya gerçekten mutlu olabileceğin bi motora kavuşursun.

e5gvD5.jpg
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
142
Sabırlı ve iyi bi araştırmayla alırsın. Tabiki hatasız kusursuz olmaz ama seni üzmicek temiz bi motor alırsın cok rahat.Ben 2011 yılında 2008 model turuncu hyo almıştım, 4.400 tl ye, icide dışıda temizdi.Şuan ki 2004 600rr ımı cok komik bi fiyata aldım, gerçi daha bin km bile yapmadım ama memnunum yani... En başta dediğim gibi, hatasız kusursuz olmaz, ama sen biraz cool olup ufak tefek şeyleri kafana takmassan, elindeki paraya gerçekten mutlu olabileceğin bi motora kavuşursun.

http://i.hizliresim.com/e5gvD5.jpg
kask 10 numara

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

arkadaslar arka balata yag yag filtresi ön sag amorsitör keçesi degişecek hepsi orjinal olacak bana kaça patlar bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bugün turladım biraz... Motorumun Değerini ve temizliğini tekrar gördüm ve Fiyatımı artırdım :queen:
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
56
Arkadaşlar cbr250r kullanıcısıyım. Yaza 600rr almayı düşünüyorum beni düşündüren tek yönü yakıt 2005-2006 kullanan arkadaşlar sakin kullanımda gazlamadan ki yakıt tüketimlerini ve gazladıklarında ki yakıt tüketimlerini yazarak beni bilgilendirirse sevinirim. Selametle...
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
4.6-8.0 arası yaktım.daha az ve fazla yakanlar da mevcut.bu ınsanı kullanım degerı.8.0 da dur kalk cadde trafıgı.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ortalama 90/120 kmh aralığında 100 kmde 4.2 litre tüketiyorum.
2011 Model 13 Bin Kmde Motorum
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
56
Arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim. kafamda az çok bişeyler oluşmaya başladı ama cevap verenler hep yeni model kullananlar sanırım benim gücüm 2006 üstüne yetmiyor o yüzden 2006 ve aşağısı modeller için yakıt tüketimini merak ediyorum tabi buna kullanıcısından motorun bakımına hava şartlarına kadar herşey etkiler ama yinede ortalama kafamda bişeyler oluşsun istiyorum nihayetinde öğrenciyim ayağmı yorganıma göre uzatmalıyım :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Şehir içi karışık kullanım ortalama 6 - 7 lt filan benim değerler...
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Bi kere 4.2 litre yaktım uzun yol 88km sabit hızda.

Genelde 8-10 litre yakıyor şehir içi yada gazlayayim fark etmiyor. Artık sadece pazar günleri biniyorum. Sadece şunu söyleyebilirim 2. Motor olarak yakıt çok fazla sorun olmuyor yani o keyif illa değiyor. 50 kuruş yakıyor ama varsın yaksin.

Ama eldeki avuctaki motoru satıp borç harç alırsan ve keyfi değilde aynı zamanda ulaşım için de kullanırsan o zaman çok sakat. Zaten aldıktan sonra borç öderim niyeti varsa sağlam bir gelirin olmalı, çünkü 05-06 model motorda ne kadar temiz masraf siz da diye alsan illa masraf olacak hadi olmasın bu sefer sen heves ile sürekli gezip yakıt tüketimi artacak :)

Insallah gönlüne göre bir motor bulursun kardeşim
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
56
Bi kere 4.2 litre yaktım uzun yol 88km sabit hızda.

Genelde 8-10 litre yakıyor şehir içi yada gazlayayim fark etmiyor. Artık sadece pazar günleri biniyorum. Sadece şunu söyleyebilirim 2. Motor olarak yakıt çok fazla sorun olmuyor yani o keyif illa değiyor. 50 kuruş yakıyor ama varsın yaksin.

Ama eldeki avuctaki motoru satıp borç harç alırsan ve keyfi değilde aynı zamanda ulaşım için de kullanırsan o zaman çok sakat. Zaten aldıktan sonra borç öderim niyeti varsa sağlam bir gelirin olmalı, çünkü 05-06 model motorda ne kadar temiz masraf siz da diye alsan illa masraf olacak hadi olmasın bu sefer sen heves ile sürekli gezip yakıt tüketimi artacak :)

Insallah gönlüne göre bir motor bulursun kardeşim

Eyvallah kardeşim bu yazın beni epey bi düşündüreceğe benziyor dediğin gibi belimi doğrultabilirsem alcam borçla harçla olcak iş değil :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst