Hero Motor Asyamotor işbirliğiyle Türkiye'ye geliyor

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
arkada çift amörtisör motormu kaldı yahu.hepsi eski moda duruyor bu yüzden,motorun görsel olarakda içine sinmesi lazım ama bunlar gözede hoş gelmiyor...
 
Katılım
26 Ağu 2013
Mesajlar
113
Bilmeyenler için....

motorlar uzerinde asyami , heromu yazacak.

Cevap; hero yazacak ve onun icin Farkli bir firma olacak...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hero 2014 modelleri yenilemiş ve bence çok güzel olmuş :

yo6h.jpg


wu4e.jpg


dwb5.jpg
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Uuuuu beybi.2014 gerçekten kafa karıştırıcak.Olsun bari ybrmi cbrmi zırvasından kurtulabiliriz gibime geliyor.
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
245
2014 motor yılı mübarek çinlilerde atak ise Mondial'den 2014 modelleri enfes özellikle 250 cc olan bir modeli var çok iyi olacak.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
2014 motor yılı mübarek çinlilerde atak ise Mondial'den 2014 modelleri enfes özellikle 250 cc olan bir modeli var çok iyi olacak.


250 cc yeni motoru hangisi bulamadım da :silent: Destro değil değil mi?

Bajaj ile Hero Hintlilerin iki devi Piyasayı iyi canlandıracak gibi.:cat: Aslında cbr250 yi hiç birine değişmezdim ama rahat edemedim işte ne yapayım:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hero markasının impulse modelini çok merak ediyorum ..
Fiyatı muhtemelen 6500 ila 8500 lira civarı olacaktır..
gelsin test edelim görelim..
Şu an yamaha xt125 kullanıcısıyım ..
impulse gelsin canlı görelim test edelim beğenirsek alırız..
hero markasının puch modelleri vardı bilenler bilir hala yollarda görebilirsiniz..
İmpulse modelide inşallah gerek malzeme kalitesi gerek işçiliği,motor ömrü ve kullanım rahatlığı ile beklentilerimizi karşılar..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Impulse 150 cc motor yahu ne 6500'ü ? En fazla 5000 - 5500 eder.
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Impulse 150 cc motor yahu ne 6500'ü ? En fazla 5000 - 5500 eder.

Herodan bahsediyoruz..
muadillerinin çinlileri 5000 lira civarı..
impulsenin bir çinli fiyatına satılacağını aklım kesmiyo..
ki impulsenin kalitesi ve yaptıkları ortada..
hani en iyimser tahminlerim bile impulsenin 6000 lira olacağına beni inandıramıyo..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Valla 150 cc motora ben 6000 TL vermem. Gerçi üzerindeki motor CBF150 motoru ama yine de fazla... Mondial'in X-treme MAx'ı 3730 TL. Tamam aynı kalitede dğiller ama yine de 5500 iyi rakam
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla 150 cc motora ben 6000 TL vermem. Gerçi üzerindeki motor CBF150 motoru ama yine de fazla... Mondial'in X-treme MAx'ı 3730 TL. Tamam aynı kalitede dğiller ama yine de 5500 iyi rakam
yamaha wr125x 9000 lira iken hero impulseye 6500-7000 arası verilir..
7000'i geçerse önce bi düşünürüm sonra test ederim..
bi güzel zorlarım ,zorlayınca tepkilerini ölçerim, beklentilerimi karşılarsa 7500'e kadar veririm..
Şu an yamaha xt125 kullanıcısıyım bundada ybr motoru var aslına bakarsan ybr motorunu cbf motoruna değişmem ama xt125 den sıkıldım değiştirmek istiyorum...
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
Hero yakıt teknolojisinde 1 numara.
Hindistan, Türkiye gibi gelişmekte olan ve bazı sektörlerde global olarak iddialı bir ülke. 1 milyarı aşan nüfusu ile dünyada motosikletin en çok satıldığı ülkelerden biri. Yıllık satış adedi 10 milyon adedin üzerinde. Hindistan'da petrol fiyatları dünya ortalamasının üzerinde ve gelir seviyesine göre yakıt maliyetleri Türkiye'nin daha üzerinde. Dolayısı ile yakıt sarfiyatı Hindistan üreticileri için son derece önemli. Hero yakıt sarfiyatını düşürecek teknoloji konusunda ülkenin en büyük arge'sine sahip. Bazı modelleri 1 LT ile 75 km yol gidebiliyor. Bu detay Türk motosiklet kullanıcıları için hayati önem taşıyor

1 litre ile 75 km?! :queen::flower:
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hero topiğiyle neden kimse ilgilenmiyor..
bajaj topiği sürekli aktif durumda..
kimse hero modellerini beğenmedi galiba..
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
yanlış fiyat politikası yaparlarsa heroda bajajda yerinde sayar. daha öncedende distribütörleri yüzünden bir çok marka ülkemizden çekilmişti. bu firmaların distribütör aracılığıyla değilde direkt olarak kendi firmaları aracılığıyla ülkemize motosiklet getirtmeleri gerekli. bakın görün rezil edecekler bu iki markayıda. asya motor daelimide getirdi bu sene sonuç ortada.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
hero topiğiyle neden kimse ilgilenmiyor..
bajaj topiği sürekli aktif durumda..
kimse hero modellerini beğenmedi galiba..

Bajaj Antalyada bayi toplantısı düzenledi, hangi modelleri getireceğini açıkladı, fiyatları belli. Motorlarda geldimi yakında görürüz Pulsar 200 ns kullanıcıları bilgi paylaşım topiği felan diye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst