TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sabri abi gazı bıraktıgın zaman istop ediyor ama dimi ? Benimkide tek marşta çalışıyor ama soğukken gazı bıraktıgımda 10-15 sn cebelleşip istop ediyor :D

ercan karbüratör işini çözdüm kardeşim sök karbüratörü üstteki turkaaz kapı çıkar karşına diafram geli onuda yuvasından çıkar ortasında iki küçük vida var onları sök ve iğneyi çıkar iğne ordaki çentikte durur segamnı en alt çentiğe al diaframı topla kapağını kapat sonra karbüratörü tak şu rolanti vidasının solundaki vidayıda 4.5 4.75 tur aç tek marşta stop etmeden çalışıyor benimkinin eski halini biliyorsun kurcalaya kurcalaya buldum sonunda:)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Çağatay abi denemeye biraz cesaretim yok gibi :) ama kopyalıyım kafama illa esecektir bigün :) bulunsun Saolasın bilgiler için gidişe bir etkisi oldumu ? Yakıt ne durumda oldu zengin karışımla çalışacagından artacaktır biraz benim şu anda ortalamam 2.6 olarak gidiyor karışık ...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sam1040l.jpg


erol bak ne buldum........
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
benim göstergedeki 0-60km hızı ölçen zımbırtı çalışmamaya başladı. servis ışığı ile bir bağlantısı olabilir mi? servis ışığı yanınca bu fonksiyonu kullanamama gibi bir durum söz konusu olabilir mi? fikri olan?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Çağatay abi denemeye biraz cesaretim yok gibi :) ama kopyalıyım kafama illa esecektir bigün :) bulunsun Saolasın bilgiler için gidişe bir etkisi oldumu ? Yakıt ne durumda oldu zengin karışımla çalışacagından artacaktır biraz benim şu anda ortalamam 2.6 olarak gidiyor karışık ...

ben en çok 2.9 yaktırdım yakıt arttığından tork artışı oluyor sadece ama üzerinden atacak gibi değil tabi:)çok basit bişey ben tek olmasam foto çekip koyardım lastik hortumları ve diaframı vazelinledim birde benzin hortumu aldım arabalar için olandan daha bana kullanmak yasak olduğundan deneme şansım olmadı:)

benim göstergedeki 0-60km hızı ölçen zımbırtı çalışmamaya başladı. servis ışığı ile bir bağlantısı olabilir mi? servis ışığı yanınca bu fonksiyonu kullanamama gibi bir durum söz konusu olabilir mi? fikri olan?

abi alt redüktörmüydü neydi o bozulacağına yakın yapıyor onu 50 tl fiyatı var
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
ercan karbüratör işini çözdüm kardeşim sök karbüratörü üstteki turkaaz kapı çıkar karşına diafram geli onuda yuvasından çıkar ortasında iki küçük vida var onları sök ve iğneyi çıkar iğne ordaki çentikte durur segamnı en alt çentiğe al diaframı topla kapağını kapat sonra karbüratörü tak şu rolanti vidasının solundaki vidayıda 4.5 4.75 tur aç tek marşta stop etmeden çalışıyor benimkinin eski halini biliyorsun kurcalaya kurcalaya buldum sonunda:)


İyi geceler arkadaşlar benim bir problemim var şimdi sabah motoru çalıştırırken motor çalışınca gaz yemiyor cigle çekince motor çalışıyor ama gaz koluna tepki vermiyor. Buji değiştirdim yine aynı motor tamircisine götürdüm normal dedi. Şimdi sizin anlattıgınız yöntemi uygulsam problemim düzelirmi?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
İyi geceler arkadaşlar benim bir problemim var şimdi sabah motoru çalıştırırken motor çalışınca gaz yemiyor cigle çekince motor çalışıyor ama gaz koluna tepki vermiyor. Buji değiştirdim yine aynı motor tamircisine götürdüm normal dedi. Şimdi sizin anlattıgınız yöntemi uygulsam problemim düzelirmi?

düzelir ama sen bir ustaya yaptır.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
ben en çok 2.9 yaktırdım yakıt arttığından tork artışı oluyor sadece ama üzerinden atacak gibi değil tabi:)çok basit bişey ben tek olmasam foto çekip koyardım lastik hortumları ve diaframı vazelinledim birde benzin hortumu aldım arabalar için olandan daha bana kullanmak yasak olduğundan deneme şansım olmadı:)

Apache ye neler yapabilirim diye araştırırken fuar resimlerini buldum performans karbüratörü takıp 17 hp yapımışlar birde enjeksiyonlu yapıp 20hp yapılmış max sürat 140 km/h yazıyor.Ama karbütör bakımı geldimi hem senin gibi igneyi alt segmana alıcam hemde jeti büyütücem bakalım bakım ne zaman :) 10 binde temizlik için açmayı düşünüyorum ama ne zaman gelir :silent: :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

Ama 160 lığına değiştirilmiş http://www.bikes4sale.in/rtr160_efi_photos.php
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Apache ye neler yapabilirim diye araştırırken fuar resimlerini buldum performans karbüratörü takıp 17 hp yapımışlar birde enjeksiyonlu yapıp 20hp yapılmış max sürat 140 km/h yazıyor.Ama karbütör bakımı geldimi hem senin gibi igneyi alt segmana alıcam hemde jeti büyütücem bakalım bakım ne zaman :) 10 binde temizlik için açmayı düşünüyorum ama ne zaman gelir :silent: :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

Ama 160 lığına değiştirilmiş http://www.bikes4sale.in/rtr160_efi_photos.php

20 hp apache kulağa hoş geliyor :) açık filtrenin faydası oluyomu geçenlerde gördüm iş yapmaz heralde ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Apache ye neler yapabilirim diye araştırırken fuar resimlerini buldum performans karbüratörü takıp 17 hp yapımışlar birde enjeksiyonlu yapıp 20hp yapılmış max sürat 140 km/h yazıyor.Ama karbütör bakımı geldimi hem senin gibi igneyi alt segmana alıcam hemde jeti büyütücem bakalım bakım ne zaman :) 10 binde temizlik için açmayı düşünüyorum ama ne zaman gelir :silent: :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

Ama 160 lığına değiştirilmiş http://www.bikes4sale.in/rtr160_efi_photos.php

ercan şu uyumlu jeti bulsak bende takıcam bu arada hangi karbüratör takmışlar yazmıyor bişey bir tane aliexpresten ısmarlamıştım bakalım uyacak mı
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
20 hp apache kulağa hoş geliyor :) açık filtrenin faydası oluyomu geçenlerde gördüm iş yapmaz heralde ?

Gerçekten insanın içini kıpır kıpır ediyor :) açık hava filitresi için egzosunda değişmesi lazım bence

ercan şu uyumlu jeti bulsak bende takıcam bu arada hangi karbüratör takmışlar yazmıyor bişey

bende olan jetlerin fotolarını çekeyim uyumlu olanı söylersin yarım saat içinde atıcam :)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
bende olan jetler şunlar bize uygun olabilecek çoğu numara var 115 -120-121,5 -135

4mvr.jpg

f6ff.jpg

us05.jpg


bize uygun varmı arasında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst