- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
Kortejden bi görüntü kuryenin bi tanesi cbf camını yeni kasaya montalamış. Sorma fırsatım olmadı ama göründüğü gibi eski kasaya düşünüyorum böyle bişey...
[url]http://img492.yukle.tc/thumbs/3804IMG_1336.JPG[/URL]
montajdan dolayı çok tipsiz durur. en iyisi orjınal siperliği söküp pleksicilere yaptırmak..