- Katılım
- 17 Ara 2012
- Mesajlar
- 1,799
- Motosikleti
- SuZan
Aynen Mehmet:cat:Bu arada İstanbuldaki kardeşimde başlangıç motoru olarak sıfır cb125e(siyah)aldı.
pişman olmaz abi
Aynen Mehmet:cat:Bu arada İstanbuldaki kardeşimde başlangıç motoru olarak sıfır cb125e(siyah)aldı.
iyilik sağlık sizler nasıllar ?bu arada cb ile kaza yaptım, fren yaparak yavaşladıysam da yaklaşık 30-40 km ile dolmuşa arkadan çarptım, kafa grenaj çatladı, koruma demiri yamuldu, gidonda da hafif bir yamulma söz konusu. bana bişey olmadı şükür, ama bu dolmuş soförleri anayolda müşteri almak için freni köklemese olmaz mı ya :S koruma demiri motoru acayip korudu!
iyilik sağlık sizler nasıllar ?bu arada cb ile kaza yaptım, fren yaparak yavaşladıysam da yaklaşık 30-40 km ile dolmuşa arkadan çarptım, kafa grenaj çatladı, koruma demiri yamuldu, gidonda da hafif bir yamulma söz konusu. bana bişey olmadı şükür, ama bu dolmuş soförleri anayolda müşteri almak için freni köklemese olmaz mı ya :S koruma demiri motoru acayip korudu!
nası beklıyorum su 8000-10000 km 'leri bir bilsenBen iyiyim, sizler nasılsınız?
Bugün sağanak var dediler CB'den ayrı kaldım. Geçen sezon yağmurda da sürüyordum ama artık çok üşeniyorum yağmurluk vs. giy-çıkart yapmaya.
Bu arada 10.000km devirenler arasına beni de yazabilirsiniz.
Halil çok geçmiş olsun.
Cok gecmis olsun,sende bisey yoksa bosver gitsin cercevenin orjinali 85tl yan sanayisi 38 tl.
Bu arada birden ortadan kaybolursam merak etmeyinay sonu Rusyaya gidiyorum nasipse, birkaç ay orada kalicam.. isler yogun ve hattim awea oldugu icin nete giremem saniyorum (emin olmamakla beraber)
Dondugumde yaz gelmis olur fıtı fıtı gezerimhayir action camera aldik yalan oldu,kullanamadan gidicem sanirim
![]()
işin rast gitsin serkan. bizede bu gün 24 saat kitlediler. ne olacak bu halimiz yahu![]()
Sagolasinsana da kolay gelsin. Bende 7:30 - 22:00 calisicam rusyada,tek iyi yani burda kış görmeyecek olmam. Kendimi boyle avutuyorum
![]()
oranın kışı sert olsada sıcak bişeylerle avuturuz kendimizi gurbet ellerde diyosun yanikapuçino expresso
![]()
"motor ve şanzıman aynı yağ içerisinde olduğundan, vites boştayken baskı plakaları birbirinden ayrı bile olsa yağın devridaimi nedeniyle tekerleğe çok hafif bir tork aktarımı olur." demişler, mühim bir olay değil..merhaba arkadaşlar.Sizlere bir sorum olucak.Benim cb 12.000 km de şuan geçen gün farkettim.Motosikleti çalıştırdığımda vites boşta olmasına rağmen arka teker dönüyor.
Neyle alakalı olabilir.Önemli bir problemmidir.Bu sıralar servise gidecek durumum yok.Umarım önemli bişey değildir...
merhaba arkadaşlar.Sizlere bir sorum olucak.Benim cb 12.000 km de şuan geçen gün farkettim.Motosikleti çalıştırdığımda vites boşta olmasına rağmen arka teker dönüyor.
Neyle alakalı olabilir.Önemli bir problemmidir.Bu sıralar servise gidecek durumum yok.Umarım önemli bişey değildir...
Bu olay her vitesli motosiklette olur...
Honda hornet 600'ü de gp sehpaya alıp(zincir yağlama işlemi için)-o da yavaşça döner(vites boşta olduğu halde)....
Sıkıntı yok bunda,gayet normal...:wiinkk:
cevaplayan arkadaşlara teşekkürler.Sadece daha önceden böyle bir olay olmaması beni endişelendirmişti.Şimdi içim rahatladı sağolun...