Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
ilginç :) acaba fosforlumu refrektorlumu o turuncu bölme. güle güle kullan :)
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
ilginç :) acaba fosforlumu refrektorlumu o turuncu bölme. güle güle kullan :)


Sağolasın Permatiq59 :) Fosfor veya reflektörlü değil yani o amaçla yaptıklarını sanmıyorum o kısmı fakat ışık gelince bi nebze farkedilirlik sağlıyor yinede:) Turuncu da yakıştı bence ama o kısım kırmızı olsaydı üstüne siyah honda amblemiyle daha güzel olurdu sanki gibime geliyor olsaydı onu alırdım :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Yahu Mehmet sen Kodak zm01 in videosunu ekleyene kadar benim JVC amerikadan geldi birde test videosu çekip ekliyorum =)
İçinden bir dünya aparat çıktı. 2 tane mercek koruma camı,1 ekran koruma bandı,1 gözlüğe montaj aparatı, 2 adet kask yada depoya montaj aparatı,1 tornavida bir sürü küçük vida,pil,usb bağlantı kablosu(aynı zamanda şarj aleti

Çok hoşuma gitti iyi ki almışım dedim =) ayarlarını tam kurcalamadım FHD moduna alıp bi test videosu çektim

Youtube neden 360p kaydetti bilmiyorum =/ bu arada hafıza kartı çıkmadı içinden 60 tl de ona verdik =/

Hoşuma giden bir başka özelliğide telefonumdan kumanda edip izleyebilmem.


http://www.youtube.com/watch?v=QAQ7ncC_avM&feature=youtu.be
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Yahu Mehmet sen Kodak zm01 in videosunu ekleyene kadar benim JVC amerikadan geldi birde test videosu çekip ekliyorum =)
İçinden bir dünya aparat çıktı. 2 tane mercek koruma camı,1 ekran koruma bandı,1 gözlüğe montaj aparatı, 2 adet kask yada depoya montaj aparatı,1 tornavida bir sürü küçük vida,pil,usb bağlantı kablosu(aynı zamanda şarj aleti

Çok hoşuma gitti iyi ki almışım dedim =) ayarlarını tam kurcalamadım FHD moduna alıp bi test videosu çektim

Youtube neden 360p kaydetti bilmiyorum =/ bu arada hafıza kartı çıkmadı içinden 60 tl de ona verdik =/

Hoşuma giden bir başka özelliğide telefonumdan kumanda edip izleyebilmem.


http://www.youtube.com/watch?v=QAQ7ncC_avM&feature=youtu.be

1080p HD izledim ben Serkan 360 değil :) Hiç fena değil ama egzoz sesi yüzünden kulaklık takmak zorunda kaldım :queen:

Hayırlı olsun tekrardan :cherry:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Yahu Mehmet sen Kodak zm01 in videosunu ekleyene kadar benim JVC amerikadan geldi birde test videosu çekip ekliyorum =)
İçinden bir dünya aparat çıktı. 2 tane mercek koruma camı,1 ekran koruma bandı,1 gözlüğe montaj aparatı, 2 adet kask yada depoya montaj aparatı,1 tornavida bir sürü küçük vida,pil,usb bağlantı kablosu(aynı zamanda şarj aleti

Çok hoşuma gitti iyi ki almışım dedim =) ayarlarını tam kurcalamadım FHD moduna alıp bi test videosu çektim

Youtube neden 360p kaydetti bilmiyorum =/ bu arada hafıza kartı çıkmadı içinden 60 tl de ona verdik =/

Hoşuma giden bir başka özelliğide telefonumdan kumanda edip izleyebilmem.


http://www.youtube.com/watch?v=QAQ7ncC_avM&feature=youtu.be

üstat 12 saat iş gece vardıyası 2 saatte git gel servis 14. 8 saatte uyku 22 :D gün 24 saat fırsatım olmadı daha inan :) güle güle kullan
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Sagolasin ferdi :) benim pc acmiyor FHD oldugu icin :)

Cok sagol mehmet,bende brisadayken oyleydim hayatim zindan olmustu Allah kolaylik versin :(
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Merakla bekliyorum, birde nereye takiyorsun camerayi? Ben gidona baglamak icin roll bar aldim 20 dolar verip. Bi ondan kazik yedim :/ titresimden etkilenmemesi icin kaska monte etmek en guzeli aslinda.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
valla ya gidona takıcam bende. yada montun göğüs kısmına üstat. yarın karar vericez ona :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

senin videoyu 1080p HD ' izledim cok güzel ya. güle güle kullan tekrar :) benim gariban işi kodak yaklasamaz bu kaliteye :) bak kodakla bı cross cu arkadas cekım yapıp koymustu daha once linki bu

http://www.youtube.com/watch?v=o8Fg7DLCouw

480p de izleyince fena değil. 50 liraya bu kadar :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
pahalı olması şartmı üstat :) her zaman demişimdir 4 mevsim motorcunun dostudur av bayiileri :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Tekrar sagol mehmet :) ah birde benim pc açsada izleyebilsem :( ttnetten 24 ay faturaya ek aldigim pc acamiyor HD vidolari :mad: artik rusyada ucuzsa gelirken 2 laptop getircem birini satar digerini kullanirim.

Nasil bi memlekette yasiyoruz, camera pahali,pc pahali,motosiklet pahali,telefon pahali,benzin pahali,araba pahali,gaz pahali ve maaşlar düşük..
Ne icin? baKANCIK larin ogullari milyon dolarlari ceplerine indirsin diye..

Biz camerayi amerikadan,pc yi rusyadan,sigarayi irandan,viskiyi almanyadan getiriyoruz sanki guney afrikada yasiyoruz.. adamlarin cocuklari ayakkabi kutusunda milyon dolar sakliyo.. vay a.k. p
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Yok yok faiz lobisiymiş ben öyle duydum :queen:
Bende isyan ediyorum bakancık çocukları ayakkabı kutularında milyonları kaldırsın bizde burda asgari ücrete tırmalayalım...

@Serk21 hocam kameranız güzelmiş güle güle kullanın.Cb den ne acayip ses çıkıyor sanırım egzosunu değiştirmiştiniz.Yayalar deseniz tam aymaz o sese rağmen dönüp bakmıyorlar karşıdan karşıya geçerken gayet rahat ve cool takılıyorlar :mrgreen:
Sizde bakıyorum kırmızıda geçiyorsunuz gözümden kaçmıyor :queen:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
tam kızarmamıştı o :) pembede geçti :D hahahahha :)
evet arkadaslar biraz sonra yola cıkıcam kamerayı ilk gece denemis olucam :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Yok yok faiz lobisiymiş ben öyle duydum :queen:
Bende isyan ediyorum bakancık çocukları ayakkabı kutularında milyonları kaldırsın bizde burda asgari ücrete tırmalayalım...

@Serk21 hocam kameranız güzelmiş güle güle kullanın.Cb den ne acayip ses çıkıyor sanırım egzosunu değiştirmiştiniz.Yayalar deseniz tam aymaz o sese rağmen dönüp bakmıyorlar karşıdan karşıya geçerken gayet rahat ve cool takılıyorlar :mrgreen:
Sizde bakıyorum kırmızıda geçiyorsunuz gözümden kaçmıyor :queen:

Cok tesekkur ederim. Bircok kez forumda bizim buranin yayalarinin ne kadar sığır olduguna deyindim,ben o egzozu takmadan oncesini dusunun birde :( bu arada egzozun sesi videodaki gibi degil aslinda cok tok guzel sesi var.

Kirmizi ışık olayina gelince aslında asla gecmem ama sagimdan yola giris yok soldan gelenlere de kirmizi yaniyor,yayalara az dikkat edip geciyorum zaman zaman :) golcuge yolunuz duserse adım başı (pavyon gibi) trafik ışıklarinin insani çileden çikardigini goreceksiniz.

---------- Post added at 18:53 ---------- Previous post was at 18:49 ----------

tam kızarmamıştı o :) pembede geçti :D hahahahha :)
evet arkadaslar biraz sonra yola cıkıcam kamerayı ilk gece denemis olucam :)

Kodakin goruntusu 50 tl icin mukemmel gercekten. Bu arada gidona takma bence kamerayi titresim goruntu dusmani :)

---------- Post added at 19:35 ---------- Previous post was at 18:53 ----------

Alın size yepyeni bir video,parkede titreme hat safhada :)

http://youtu.be/7kEsKHgpoJs
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
19
iyi geceler arkadaşlar

size bir sorum olacak, bugün havanın güzel olması nedeniyle biraz motorla tur atmak istedim, brandasını çıkardım çalıştırmak için anahtarımı taktım fakat çalışmadı jigleyi indirdim çalışmıyor marş basıyor ama çalışmıyor böyle en az 30 dk denedim bazen çalışıyor 5-10 sn sonra stop ediyor gaz yemiyor ve ben motoru en az 30-40 gün önce kullanmıştım, kontağı çevirdiğimizde ön far da yandığı için herhalde akü bitti çünkü marş basmamaya başladı, ne yapmam gerekiyor, motorcu bir arkadaş vurdurman lazım dedi ama zor gibi geldi veya bu işin bir taktiği falan var mıdır?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
iyi geceler arkadaşlar

size bir sorum olacak, bugün havanın güzel olması nedeniyle biraz motorla tur atmak istedim, brandasını çıkardım çalıştırmak için anahtarımı taktım fakat çalışmadı jigleyi indirdim çalışmıyor marş basıyor ama çalışmıyor böyle en az 30 dk denedim bazen çalışıyor 5-10 sn sonra stop ediyor gaz yemiyor ve ben motoru en az 30-40 gün önce kullanmıştım, kontağı çevirdiğimizde ön far da yandığı için herhalde akü bitti çünkü marş basmamaya başladı, ne yapmam gerekiyor, motorcu bir arkadaş vurdurman lazım dedi ama zor gibi geldi veya bu işin bir taktiği falan var mıdır?

Iyi geceler, once benzin musluguna bak kapali konumda mi? Kapali yada yukarida ise asagi(yedek) tarafa al, yine calismaz ise depoyu ac bir bak benzin var mi? 2-3 litre benzin alio koy depoya yine calismaz ise buji piposu cek cikar ve silindir bloguna tutarak marsa bas bak kivilcim atiyor mu? (Depoya tutma sakin silindire tut) yine calismaz ise servisin gormesinde fayda var
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
19
benzin musluğuyla oynadım aşağı aldım ortaya aldım, depoda benzin var yarım depodan fazla hatta , buji piposu pek bilmediğim şeyler ama yarın denicem, peki vurdurma olayını yapmayım mı ?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Silindire sag yandan gelen bir siyah kablo var,bujiye bagli. Onu cek cikar.. bu kablo bujiye elektrik verip silindirdeki karisimi atesliyor. Belki yerinden cikmistir bir sekilde? Yada atesleme yoktur.. ateslemenin oldugundan emin olup ondan sonra 2. Viteste vurdurmak daha mantikli

Bu arada yan ayagi kapatiyorsun dimi? Yan ayak acikken viteste calismaz bosta calisir sadece, bir ihtimal yazayim dedim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst