- Katılım
- 17 Ara 2012
- Mesajlar
- 1,799
- Motosikleti
- SuZan
ilginç
acaba fosforlumu refrektorlumu o turuncu bölme. güle güle kullan 
ilginçacaba fosforlumu refrektorlumu o turuncu bölme. güle güle kullan
![]()
Yahu Mehmet sen Kodak zm01 in videosunu ekleyene kadar benim JVC amerikadan geldi birde test videosu çekip ekliyorum =)
İçinden bir dünya aparat çıktı. 2 tane mercek koruma camı,1 ekran koruma bandı,1 gözlüğe montaj aparatı, 2 adet kask yada depoya montaj aparatı,1 tornavida bir sürü küçük vida,pil,usb bağlantı kablosu(aynı zamanda şarj aleti
Çok hoşuma gitti iyi ki almışım dedim =) ayarlarını tam kurcalamadım FHD moduna alıp bi test videosu çektim
Youtube neden 360p kaydetti bilmiyorum =/ bu arada hafıza kartı çıkmadı içinden 60 tl de ona verdik =/
Hoşuma giden bir başka özelliğide telefonumdan kumanda edip izleyebilmem.
http://www.youtube.com/watch?v=QAQ7ncC_avM&feature=youtu.be
Yahu Mehmet sen Kodak zm01 in videosunu ekleyene kadar benim JVC amerikadan geldi birde test videosu çekip ekliyorum =)
İçinden bir dünya aparat çıktı. 2 tane mercek koruma camı,1 ekran koruma bandı,1 gözlüğe montaj aparatı, 2 adet kask yada depoya montaj aparatı,1 tornavida bir sürü küçük vida,pil,usb bağlantı kablosu(aynı zamanda şarj aleti
Çok hoşuma gitti iyi ki almışım dedim =) ayarlarını tam kurcalamadım FHD moduna alıp bi test videosu çektim
Youtube neden 360p kaydetti bilmiyorum =/ bu arada hafıza kartı çıkmadı içinden 60 tl de ona verdik =/
Hoşuma giden bir başka özelliğide telefonumdan kumanda edip izleyebilmem.
http://www.youtube.com/watch?v=QAQ7ncC_avM&feature=youtu.be
termal içlikler var onlar işe yarıyor.
Yok yok faiz lobisiymiş ben öyle duydum :queen:
Bende isyan ediyorum bakancık çocukları ayakkabı kutularında milyonları kaldırsın bizde burda asgari ücrete tırmalayalım...
@Serk21 hocam kameranız güzelmiş güle güle kullanın.Cb den ne acayip ses çıkıyor sanırım egzosunu değiştirmiştiniz.Yayalar deseniz tam aymaz o sese rağmen dönüp bakmıyorlar karşıdan karşıya geçerken gayet rahat ve cool takılıyorlar :mrgreen:
Sizde bakıyorum kırmızıda geçiyorsunuz gözümden kaçmıyor :queen:
tam kızarmamıştı opembede geçti
hahahahha
![]()
evet arkadaslar biraz sonra yola cıkıcam kamerayı ilk gece denemis olucam![]()
iyi geceler arkadaşlar
size bir sorum olacak, bugün havanın güzel olması nedeniyle biraz motorla tur atmak istedim, brandasını çıkardım çalıştırmak için anahtarımı taktım fakat çalışmadı jigleyi indirdim çalışmıyor marş basıyor ama çalışmıyor böyle en az 30 dk denedim bazen çalışıyor 5-10 sn sonra stop ediyor gaz yemiyor ve ben motoru en az 30-40 gün önce kullanmıştım, kontağı çevirdiğimizde ön far da yandığı için herhalde akü bitti çünkü marş basmamaya başladı, ne yapmam gerekiyor, motorcu bir arkadaş vurdurman lazım dedi ama zor gibi geldi veya bu işin bir taktiği falan var mıdır?