Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
3,5 ayda 8500 km yaptırdı saolsun, cb şehir içinde iyidir başlangıç için ama, şehir dışındayken kulakta müziksiz pek gidemezsiniz :) optimum hızı 90 olunca yollar uzun geliyor, onun dışında sıkıntı çıkarmaz. gidişi iyidir. yakışını sorma zaten :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
iyilik sağlık sizler nasıllar ? :) bu arada cb ile kaza yaptım, fren yaparak yavaşladıysam da yaklaşık 30-40 km ile dolmuşa arkadan çarptım, kafa grenaj çatladı, koruma demiri yamuldu, gidonda da hafif bir yamulma söz konusu. bana bişey olmadı şükür, ama bu dolmuş soförleri anayolda müşteri almak için freni köklemese olmaz mı ya :S koruma demiri motoru acayip korudu!
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
iyilik sağlık sizler nasıllar ? :) bu arada cb ile kaza yaptım, fren yaparak yavaşladıysam da yaklaşık 30-40 km ile dolmuşa arkadan çarptım, kafa grenaj çatladı, koruma demiri yamuldu, gidonda da hafif bir yamulma söz konusu. bana bişey olmadı şükür, ama bu dolmuş soförleri anayolda müşteri almak için freni köklemese olmaz mı ya :S koruma demiri motoru acayip korudu!

Geçmiş olsun kardeşim-sana bişey olamsın-motor bişekilde toplanır...:wiinkk:
şehir içi trafikte ticari araç sürücülerine azami dikkat diyorum..(mot.kuryeler dahil)....:thumright
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
iyilik sağlık sizler nasıllar ? :) bu arada cb ile kaza yaptım, fren yaparak yavaşladıysam da yaklaşık 30-40 km ile dolmuşa arkadan çarptım, kafa grenaj çatladı, koruma demiri yamuldu, gidonda da hafif bir yamulma söz konusu. bana bişey olmadı şükür, ama bu dolmuş soförleri anayolda müşteri almak için freni köklemese olmaz mı ya :S koruma demiri motoru acayip korudu!

büyük geçmiş olsun arkadasım. bende hatun düşünce koruma demirinin önemini anlamıştım. sende birşey yokya gerisi hallolur.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Ben iyiyim, sizler nasılsınız? :)
Bugün sağanak var dediler CB'den ayrı kaldım. Geçen sezon yağmurda da sürüyordum ama artık çok üşeniyorum yağmurluk vs. giy-çıkart yapmaya.
Bu arada 10.000km devirenler arasına beni de yazabilirsiniz.

Halil çok geçmiş olsun.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Ben iyiyim, sizler nasılsınız? :)
Bugün sağanak var dediler CB'den ayrı kaldım. Geçen sezon yağmurda da sürüyordum ama artık çok üşeniyorum yağmurluk vs. giy-çıkart yapmaya.
Bu arada 10.000km devirenler arasına beni de yazabilirsiniz.

Halil çok geçmiş olsun.
nası beklıyorum su 8000-10000 km 'leri bir bilsen :) 4000de sibap ayarı. 6000 de kendini bulsa makina 8-10 binde ufak bi dişli zincir işlemi. cb kendine gelicek :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Cok gecmis olsun,sende bisey yoksa bosver gitsin cercevenin orjinali 85tl yan sanayisi 38 tl.

Bu arada birden ortadan kaybolursam merak etmeyin :) ay sonu Rusyaya gidiyorum nasipse, birkaç ay orada kalicam.. isler yogun ve hattim awea oldugu icin nete giremem saniyorum (emin olmamakla beraber)
Dondugumde yaz gelmis olur fıtı fıtı gezerim :) hayir action camera aldik yalan oldu,kullanamadan gidicem sanirim :(
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Cok gecmis olsun,sende bisey yoksa bosver gitsin cercevenin orjinali 85tl yan sanayisi 38 tl.

Bu arada birden ortadan kaybolursam merak etmeyin :) ay sonu Rusyaya gidiyorum nasipse, birkaç ay orada kalicam.. isler yogun ve hattim awea oldugu icin nete giremem saniyorum (emin olmamakla beraber)
Dondugumde yaz gelmis olur fıtı fıtı gezerim :) hayir action camera aldik yalan oldu,kullanamadan gidicem sanirim :(

işin rast gitsin serkan. bizede bu gün 24 saat kitlediler. ne olacak bu halimiz yahu :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
oranın kışı sert olsada sıcak bişeylerle avuturuz kendimizi gurbet ellerde diyosun yani :) kapuçino expresso :D

Puhaha :) aynen mavi gozlu,1.85 boyunda sarışın market calisanlarindan aldigimiz 2si 1 aradalar ile idare edicez :) 1+1 apart dairede 2 kişi kalicaz,yalniz kalmamak icin motorcu bi arkadasimi da goturuyorum. bürokrasi islemleri tamamlaniyor insallah bi aksilik olmaz da giderim. Rus salatasini cok seviyorum :))
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
merhaba arkadaşlar.Sizlere bir sorum olucak.Benim cb 12.000 km de şuan geçen gün farkettim.Motosikleti çalıştırdığımda vites boşta olmasına rağmen arka teker dönüyor.
Neyle alakalı olabilir.Önemli bir problemmidir.Bu sıralar servise gidecek durumum yok.Umarım önemli bişey değildir...
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
merhaba arkadaşlar.Sizlere bir sorum olucak.Benim cb 12.000 km de şuan geçen gün farkettim.Motosikleti çalıştırdığımda vites boşta olmasına rağmen arka teker dönüyor.
Neyle alakalı olabilir.Önemli bir problemmidir.Bu sıralar servise gidecek durumum yok.Umarım önemli bişey değildir...
"motor ve şanzıman aynı yağ içerisinde olduğundan, vites boştayken baskı plakaları birbirinden ayrı bile olsa yağın devridaimi nedeniyle tekerleğe çok hafif bir tork aktarımı olur." demişler, mühim bir olay değil..
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
dün gece forumu topiği okurken daha önce yazan olmuş dikkatimi çekmişti. sorun çıkarıcak bir durum olmadığını sanıyorum bende
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
merhaba arkadaşlar.Sizlere bir sorum olucak.Benim cb 12.000 km de şuan geçen gün farkettim.Motosikleti çalıştırdığımda vites boşta olmasına rağmen arka teker dönüyor.
Neyle alakalı olabilir.Önemli bir problemmidir.Bu sıralar servise gidecek durumum yok.Umarım önemli bişey değildir...

Bu olay her vitesli motosiklette olur...
Honda hornet 600'ü de gp sehpaya alıp(zincir yağlama işlemi için)-o da yavaşça döner(vites boşta olduğu halde)....
Sıkıntı yok bunda,gayet normal...:wiinkk:

---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:01 ----------

Bu olay her vitesli motosiklette olur...
Honda hornet 600'ü de gp sehpaya alıp(zincir yağlama işlemi için)-o da yavaşça döner(vites boşta olduğu halde)....
Sıkıntı yok bunda,gayet normal...:wiinkk:

Hatta motor çalıştır,orta sehpaya al, biraz gaz ver-arka tekerin dönme momentumun biraz hızlandığını göreceksin(gazla aynı oranda değil ama...)...:)
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
cevaplayan arkadaşlara teşekkürler.Sadece daha önceden böyle bir olay olmaması beni endişelendirmişti.Şimdi içim rahatladı sağolun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst