- Katılım
- 17 May 2012
- Mesajlar
- 584
Ergin Abi,
Acemiliğimize denk geldiBundan sonra hava güneşli olduğu anda ilk işim foruma bakmak hehe
![]()
Herkese Günaydın ve İyi haftalar....
Evet haklısın Emrah acemilik olur bazen böyle şeyler ama benden sana tavsiye hava güzel oldu mu?
Foruma bakmana gerek yok,bas git Riva'ya kesin %200 denk gelirsin birilerine.
Bu arada Korhan nasıl piyangodan çıktı? Detaylı bir açıklama alabilir miyiz efendim?:silent:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
Nobetci olmasam kacrmazdm![]()
Ona eminim kaçırmayacağını.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
Millet geziyor ediyor resim ve fota da yok.

