Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Ergin Abi,

Acemiliğimize denk geldi :) Bundan sonra hava güneşli olduğu anda ilk işim foruma bakmak hehe :)

Herkese Günaydın ve İyi haftalar....

Evet haklısın Emrah acemilik olur bazen böyle şeyler ama benden sana tavsiye hava güzel oldu mu?

Foruma bakmana gerek yok,bas git Riva'ya kesin %200 denk gelirsin birilerine.:)

Bu arada Korhan nasıl piyangodan çıktı? Detaylı bir açıklama alabilir miyiz efendim?:silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

Nobetci olmasam kacrmazdm :)

Ona eminim kaçırmayacağını.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------

Millet geziyor ediyor resim ve fota da yok.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Valla şöyle diyeyim Emre,malum bu sap eğitiminden ötürü sap gibi kaldım epeydir.Nerdeyse akü bitecekti derken,Allah razı olsun eşim dedi ki ''git bir dolaş hava al gel vs vs''...demesine kalmadan daha ilk kelimelerinde üstümü başımı giyip Riva ya gittim,gitmeden evvelde baktım siteye Ergin gidiyor gibi gözüküyordu,en kötü gider dönerim dedim,gidince onlara rastladım,1 saat kadar oturdum,güzel bir sohbet oldu,ben hesapta motorumu kış uykusuna yatıracaktım,ama sanırım haftaya kaldı :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Al sana foto :)

Uploaded with ImageShack.com

Emrah doğru diyor Emre :) Ya gittik oturuyoruz Ufuk ile aradan biraz zaman geçti bir baktım 1200F geldi bir tane benim motora baktı sonradan konuşunca anladım plakamdan tanımış neyse kaskı çıkartınca dedim bizim Korhan bu, neyse geldi yanımıza oturduk sohbet muhabbet işte... Almış hanımından izni gelmiş, yok izin alamadım yok nöbetçiyim gibi bahanelere sığınmamış gelmiş :p Nöbetçiyim diyen arkadaş geçen hafta demedin mi sen bu hafta son çıkıyorum diye :)

Yalnız gece sürüşü de başkaydı... Ne bastık beee :p
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Ergin Abi,

Acemiliğimize denk geldi :) Bundan sonra hava güneşli olduğu anda ilk işim foruma bakmak hehe :)

Bu arada üst sınır 200TL su, rüzgar geçirmeyen 4 mevsim motosiklet pantolonu önerisi olan var mıdır acaba? İçliğim geldi iyide koruyo ama hava 2-3 dereceyi bulunca yalan olacak. Aynı zamanda henüz bir motosiklet pantolonumda yok tek eksiğim o. Onuda alıp tamamlayayım diyorum. :)
prohel veya venom.ben kendime 220ye prohel,kız arkadaşıma 230a venom almıştım.
atlet-sweet-hırka-mont ile 7-8 derecelerde üşütmüyor.su geçirmezliğide iyi.venomda kol bilekleri cırt cırtlıya ek olarak içi lastikli,prohelde sadece cırt var. cırtı yağmurda nekadar sıksanda içeri su alabiliyor.ben aşırı yağmurda kaldım dirseklere kadar ıslandım:)bilekten giren suyla.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Emrah, Emre doğru diyor... Oldu mu? :)

(Sanki çok dikkat ederler de imlaya, dil bilgisine)
Mertçiğim sen alınma senin derdin iphone onu biliyoruz :)
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Allah razı olsun eşim dedi ki ''git bir dolaş hava al gel vs vs''...demesine kalmadan
::sas::::sas:: ::eek:uups::
Ben burada bittim. Daha bundan sonra bir şey diyemeyeceğim.

Kal geldi bana. Sap'a bağladım.

Beni geçen hafta yalnız bıraktın ya.... Kendi kendime Korhan olucaktı ki şu virajlar daha keyifli olurdu dedim.

Ama nafile.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

(Sanki çok dikkat ederler de imlaya, dil bilgisine)
Mertçiğim sen alınma senin derdin iphone onu biliyoruz :)

Mert, valla aklımdan direkt sen geçtin bu mesajı görünce. :):):):):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

Burakçım, 1100 xx isteriz.
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
prohel veya venom.ben kendime 220ye prohel,kız arkadaşıma 230a venom almıştım.
atlet-sweet-hırka-mont ile 7-8 derecelerde üşütmüyor.su geçirmezliğide iyi.venomda kol bilekleri cırt cırtlıya ek olarak içi lastikli,prohelde sadece cırt var. cırtı yağmurda nekadar sıksanda içeri su alabiliyor.ben aşırı yağmurda kaldım dirseklere kadar ıslandım:)bilekten giren suyla.

Abi ben pantolon sormuştum ama anladığım kadarı ile mont önermişsin yada ben mi yanlış anladım? Ben Ixon un yine uygun fiyatlı montunu kullanıyorum memnunum. Rüzgar ve su geçirmiyor. Tek eksik pantolon. Yine Ixon marka bir pantolon buldum 150-160TL civarı ama detaylı bir fotoğrafını göremedim. Artık hafta sonu kızıltoprak yapıp deneye deneye bütçemize, kriterlerimize göre birşey bulmaya çalışacağız. :)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
::sas::::sas:: ::eek:uups::
Ben burada bittim. Daha bundan sonra bir şey diyemeyeceğim.

Kal geldi bana. Sap'a bağladım.

Beni geçen hafta yalnız bıraktın ya.... Kendi kendime Korhan olucaktı ki şu virajlar daha keyifli olurdu dedim.

Ama nafile.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------



Mert, valla aklımdan direkt sen geçtin bu mesajı görünce. :):):):):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

Burakçım, 1100 xx isteriz.

Kader utansın arkadaş,napalım,gelemedik işte :( ama havalar iyi gidiyor,bu h.sonunda inşallah iyi olur da çıkarız..
Yalnız dönüşte üşüdüm,bir ara 9C filan oldu,korkuyorum soğuk asfaltta yatmaktan.
Yalnız şuna dikkat ettim,o soğukta bile döndüğümde eve,lastiklere dokundum beş dk. sonra sıcacıktı,güzel birşey benim için..Daha doğrusu metzeler adına..
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Abi ben pantolon sormuştum ama anladığım kadarı ile mont önermişsin yada ben mi yanlış anladım? Ben Ixon un yine uygun fiyatlı montunu kullanıyorum memnunum. Rüzgar ve su geçirmiyor. Tek eksik pantolon. Yine Ixon marka bir pantolon buldum 150-160TL civarı ama detaylı bir fotoğrafını göremedim. Artık hafta sonu kızıltoprak yapıp deneye deneye bütçemize, kriterlerimize göre birşey bulmaya çalışacağız. :)
neremle okudysam :pale: ben mont olarak cevapladım

@Emre abi

xx yalan oldu hayabusa olabilir :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
cek bı de bana hayabusa :p

saka bı yana bugun ılanı verıyorum :) tey tey :D ne alırım bılemem. satılırsa sacma sapan bısey alırsam sasırmayın :p
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Barış,

Tabi gönlümüz vfr almandan yana ama saçma sapan birşey alacaksan al birtane Honda Nc750x 2014 model. 13lt depo 400km yol ohhh :p Gerçi cbr dan sonra seni 55 beygir kesmez ama yakıt konusunda cidden çok iyi :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
ilan güzel,fiyatında doluluğuna göre gayet iyi,sıkıntısız satarsın inşallah.

f4 1000R; hayırlı olsun :D

vfr alacaksan 800 kesmez seni 1200 olsun.ama o paralara çıkınca kaşıntı gene racingten yana olur.racingten başka tek alternatifte hayabusa olur :)
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Barış,

Motor alıcam dedin uçak linki koymuşsun aga :p F4 süper alet en azından görsel anlamda :) Alırsan hayırlısı olsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst